NEUSPESNO OSVEZENJE MOTORA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A zamisli situaciju da pazari motor koji je isto "osvezen" kao i njegov
    Znam coveka sto je pazario motor na otopadu.
    Lik kupio 1.6 turbo dizela palio ga tamo na otpadu gasio ovo ono.
    Pali na pola kljuca, ne dimi, deluje mu ok.
    Zagledali ga svi zivi.
    Motor cist opran, izgleda kao nov.

    Kupi on njega za 500 evra.
    Onda zezancije promena saobracajne, carina, ulaz u zemlju, racuni..
    I taj seks ga izasao preko 500 evra.

    Lik zadovoljan, motor pali na pola kljuca......ali.
    Poceo da gubi vodu posle par hiljada.
    Do tada ni jednu jedinu kap nije gubio, barem je on tako rekao.

    Curi voda negde, a ne vidi se.
    Poludio covek.
    Merio kompresiju, kompresija bila 33,na prvom i cetvrtom 32 na drugom
    i 31 na trecem cilindru.
    Ustanovimo da gubi vodu na vodenoj pumpi.
    Ajde kao stajao je motor ovo ono, zamenice i zupcasti kais, koji je izgledao sasvim ok.
    Skinemo kais vodenu pumpu..kad ono curi ulje na semeringu radilice.
    Ajde i to da se zameni, kad se vec sve radi.
    Stavimo nov zupcanik radilice, saf semering radilice, nova vodena pumpa.
    Nov dihtung dekla ventila, nov semering bregaste...spaner.
    Sve zamenimo, nastelujem mu paljenje sa stroboskopom.
    Sad bi trebalo da bude ok.
    Trebalo bi....
    Ali nije bilo, opet gubi rashladnu tecnost, doduse manje ali je gubi.
    Lik poludeo naspe neki prah u hladnjak, kao to ce da zacepi sitne pukotine.
    Naravno da nije zacepilo nista.
    Opet gubi vodu...
    On nastavi da ga vsi, motor poce i da se greje.
    Covek presao pet hiljada, ajde ulje da se zameni u motoru.
    A ono na cepu kondez..e bato mora da se skida glava motora.
    Skinemo glavu.......odnesemo na hidro test..napukla glava.
    Kupi lik potpuno novu glavu.
    Novi hidro podizaci....termo podloske, nove uloske dizni
    Pumpu odnesemo kod Zeravice onu njegovu staru i ovu novu.
    Zeravica ih rasturi i kaze nam da je njegova stara bolja, zameni semering i biksnu pumpe ocisti je..i to je to, na ovoj novoj rotor vec zajeden....kaze presla ko zna koliko...
    Ajd sve nanovo.
    Novi dihtung glave, novi safovi dihtung usisne i izduvne grane, opet Semering bregaste, zupcasti naravno opet nov.
    Premerim ja klipove..a oni treca specijala.....
    Na trecem cilindru se vide risevi......
    Pokazem ja coveku riseve......lik popizdio.
    Neko je obradio blok na trecu specijalu , ali su risevi ostali na trecem cilindru jer je bas oderan bio.
    Pukla karika pre pa se bas zaparao debelo cilindar.
    Covek pita sta da radi...ja mu kazem da sam odluci.
    Po meni motor napolje, da se hilznuje,novi klipovi...
    Lik nece.

    Kaze zavrci sve i nejka ide dok ide.
    Tako i uradim, vezi konja gde ti gazda kaze, makar crkli i gaza i konj.
    Sve namestimo.
    Ne gubi vise vodu.
    Ali poceo da trosi ulje, baci plavi dim ponekad.
    Ne greje se, dobro pali..ali ulje trosi sve vise i vise.
    Presao tako jos deset hiljada a onda ulje pocelo da se trosi bas zestoko.
    Na sto kilometara litar.
    Vadi motor napolje......
    Pa koliko je to kostalo.......bolje da je uradio svoj motor i zavrsio posao.

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #17
      nije mi jasno kako moze da baca ulje na cep
      skoro svi VW dizel i benzinci ispod poklopca ventila imaju jednu plastiku poja ide preko bregaste i ventila , u koju ulje udara i vraca se nazad na ventile i bregastu , dosta ljudi je nadju napuknutu pa je izvade , sto je velika greska .
      gubi se u efikasnosti podmazivanja jer se ulje razbacuje po vecoj povrsini i nestize toliko brzo do ventila i bregaste kao sa zastitnom plastikom , dok je ta plastika u glavi ventili i bregasta se nemogu videti i ulje neprsce napolje kada se cep otvori ...
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #18
        ..baca,baca...samo sto se tamo ne vozi do tih granica...

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Evo sad mi je u rukama ta plastika (dieselman ti znas sta radim ovih dana ). Lele kako ako tu prsce ulje kakav li je taj motor... Inace me interesuje posto sam bio u prilici da vidim taj motor hilznovan, koliko je trajno resenje sa hilznama? Odnosno da li se mogu ovde nabaviti kvalitetne hilzne i koliko to zadovoljstvo kosta?
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #20
            Mene samo zanima da li postoji negde u krugu od oko 1000 km motor od Audija 80 dizela(ili Golfa,isti q),stranac,koji je presao ispod 100000km i da je sve fabricko na njemu.Ljudi,pricamo o autu koji je bar 20 god. star.Ko nadje takav motor da je kao nov na nekom otpadu...Mislim,koje su mu sanse?Baba vozila do pijace u Becu i spicila se?Ja,ja...
            Bolje igrati loto...

            Comment


            • #21
              Na otpadu ne postoji naravno.
              Takvi automobili ne dolaze na otpad.
              Oni imaju cenu, a to vlasnici otpada nisu spremni da plate.
              Red velicina.....ni jedan golf koji zavrsi na otpadu nije placen preko 500 evra.
              A za taj novac zna se sta se dobije.....krsina neopevana.

              Comment

              • toske
                CBC Član
                • 17.02.2007
                • 12
                • Beograd

                #22
                Evo jednog primera.cale je radio full generalnu motora-kostala ga je 2000 maraka.nakon generalne 50 000 km....opet, zvekne motor.Otisao na otpad i kupio motor,uz dogovor da ima mesec dana da isproba motor (u slucaju da ne valja dobijamo drugi).Motor je bio fenomenalan,potrosnja ulja zanemarljiva (na 7000km 200g - pustao malo na dihtungu dekli ventila).presli smo sa tim motorom nekih 70 hiljada km, i prodali auto komsiji.kod njega je nekih 4 godine, presao oko 100 000km.taj motor sa otpada je prosao 170 000km,i jos uvek ide (kako-tako) .sa full generalnom sam presao 4x manje ,a 4x skuplje me je kostala
                Moj zakljucak je: bolje kupiti motor stranac i ubaciti (carinjenje je oko 200-250e ,cini mi se),nego uraditi generalnu.
                takodje mislim da je bolji "stranac" motor od 300 000km,nego "nas" od 150 000 km

                Comment

                • remus
                  CBC Senator XXL
                  • 25.12.2004
                  • 695
                  • Zrenjanin

                  #23
                  Carina za te motore je oko 150e
                  VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                  Comment

                  • toske
                    CBC Član
                    • 17.02.2007
                    • 12
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by remus
                    Carina za te motore je oko 150e
                    Da, nisam rekao o kojim sam kolima pricao ....prica je bila za mazdu 626 2.0 8v karburator 85 god. Za nju je bilo carinjennje oko 250 maraka (barem tako mislim) , pa sam ja samo to pretvorio u evro

                    Comment

                    Working...
                    X