A zamisli situaciju da pazari motor koji je isto "osvezen" kao i njegov
Znam coveka sto je pazario motor na otopadu.
Lik kupio 1.6 turbo dizela palio ga tamo na otpadu gasio ovo ono.
Pali na pola kljuca, ne dimi, deluje mu ok.
Zagledali ga svi zivi.
Motor cist opran, izgleda kao nov.
Kupi on njega za 500 evra.
Onda zezancije promena saobracajne, carina, ulaz u zemlju, racuni..
I taj seks ga izasao preko 500 evra.
Lik zadovoljan, motor pali na pola kljuca......ali.
Poceo da gubi vodu posle par hiljada.
Do tada ni jednu jedinu kap nije gubio, barem je on tako rekao.
Curi voda negde, a ne vidi se.
Poludio covek.
Merio kompresiju, kompresija bila 33,na prvom i cetvrtom 32 na drugom
i 31 na trecem cilindru.
Ustanovimo da gubi vodu na vodenoj pumpi.
Ajde kao stajao je motor ovo ono, zamenice i zupcasti kais, koji je izgledao sasvim ok.
Skinemo kais vodenu pumpu..kad ono curi ulje na semeringu radilice.
Ajde i to da se zameni, kad se vec sve radi.
Stavimo nov zupcanik radilice, saf semering radilice, nova vodena pumpa.
Nov dihtung dekla ventila, nov semering bregaste...spaner.
Sve zamenimo, nastelujem mu paljenje sa stroboskopom.
Sad bi trebalo da bude ok.
Trebalo bi....
Ali nije bilo, opet gubi rashladnu tecnost, doduse manje ali je gubi.
Lik poludeo naspe neki prah u hladnjak, kao to ce da zacepi sitne pukotine.
Naravno da nije zacepilo nista.
Opet gubi vodu...
On nastavi da ga vsi, motor poce i da se greje.
Covek presao pet hiljada, ajde ulje da se zameni u motoru.
A ono na cepu kondez..e bato mora da se skida glava motora.
Skinemo glavu.......odnesemo na hidro test..napukla glava.
Kupi lik potpuno novu glavu.
Novi hidro podizaci....termo podloske, nove uloske dizni
Pumpu odnesemo kod Zeravice onu njegovu staru i ovu novu.
Zeravica ih rasturi i kaze nam da je njegova stara bolja, zameni semering i biksnu pumpe ocisti je..i to je to, na ovoj novoj rotor vec zajeden....kaze presla ko zna koliko...
Ajd sve nanovo.
Novi dihtung glave, novi safovi dihtung usisne i izduvne grane, opet Semering bregaste, zupcasti naravno opet nov.
Premerim ja klipove..a oni treca specijala.....
Na trecem cilindru se vide risevi......
Pokazem ja coveku riseve......lik popizdio.
Neko je obradio blok na trecu specijalu , ali su risevi ostali na trecem cilindru jer je bas oderan bio.
Pukla karika pre pa se bas zaparao debelo cilindar.
Covek pita sta da radi...ja mu kazem da sam odluci.
Po meni motor napolje, da se hilznuje,novi klipovi...
Lik nece.
Kaze zavrci sve i nejka ide dok ide.
Tako i uradim, vezi konja gde ti gazda kaze, makar crkli i gaza i konj.
Sve namestimo.
Ne gubi vise vodu.
Ali poceo da trosi ulje, baci plavi dim ponekad.
Ne greje se, dobro pali..ali ulje trosi sve vise i vise.
Presao tako jos deset hiljada a onda ulje pocelo da se trosi bas zestoko.
Na sto kilometara litar.
Vadi motor napolje......
Pa koliko je to kostalo.......bolje da je uradio svoj motor i zavrsio posao.

Znam coveka sto je pazario motor na otopadu.
Lik kupio 1.6 turbo dizela palio ga tamo na otpadu gasio ovo ono.
Pali na pola kljuca, ne dimi, deluje mu ok.
Zagledali ga svi zivi.
Motor cist opran, izgleda kao nov.
Kupi on njega za 500 evra.
Onda zezancije promena saobracajne, carina, ulaz u zemlju, racuni..
I taj seks ga izasao preko 500 evra.
Lik zadovoljan, motor pali na pola kljuca......ali.
Poceo da gubi vodu posle par hiljada.
Do tada ni jednu jedinu kap nije gubio, barem je on tako rekao.
Curi voda negde, a ne vidi se.
Poludio covek.
Merio kompresiju, kompresija bila 33,na prvom i cetvrtom 32 na drugom
i 31 na trecem cilindru.
Ustanovimo da gubi vodu na vodenoj pumpi.
Ajde kao stajao je motor ovo ono, zamenice i zupcasti kais, koji je izgledao sasvim ok.
Skinemo kais vodenu pumpu..kad ono curi ulje na semeringu radilice.
Ajde i to da se zameni, kad se vec sve radi.
Stavimo nov zupcanik radilice, saf semering radilice, nova vodena pumpa.
Nov dihtung dekla ventila, nov semering bregaste...spaner.
Sve zamenimo, nastelujem mu paljenje sa stroboskopom.
Sad bi trebalo da bude ok.
Trebalo bi....
Ali nije bilo, opet gubi rashladnu tecnost, doduse manje ali je gubi.
Lik poludeo naspe neki prah u hladnjak, kao to ce da zacepi sitne pukotine.
Naravno da nije zacepilo nista.
Opet gubi vodu...
On nastavi da ga vsi, motor poce i da se greje.
Covek presao pet hiljada, ajde ulje da se zameni u motoru.
A ono na cepu kondez..e bato mora da se skida glava motora.
Skinemo glavu.......odnesemo na hidro test..napukla glava.
Kupi lik potpuno novu glavu.
Novi hidro podizaci....termo podloske, nove uloske dizni
Pumpu odnesemo kod Zeravice onu njegovu staru i ovu novu.
Zeravica ih rasturi i kaze nam da je njegova stara bolja, zameni semering i biksnu pumpe ocisti je..i to je to, na ovoj novoj rotor vec zajeden....kaze presla ko zna koliko...

Ajd sve nanovo.
Novi dihtung glave, novi safovi dihtung usisne i izduvne grane, opet Semering bregaste, zupcasti naravno opet nov.
Premerim ja klipove..a oni treca specijala.....

Na trecem cilindru se vide risevi......

Pokazem ja coveku riseve......lik popizdio.
Neko je obradio blok na trecu specijalu , ali su risevi ostali na trecem cilindru jer je bas oderan bio.
Pukla karika pre pa se bas zaparao debelo cilindar.
Covek pita sta da radi...ja mu kazem da sam odluci.
Po meni motor napolje, da se hilznuje,novi klipovi...
Lik nece.
Kaze zavrci sve i nejka ide dok ide.
Tako i uradim, vezi konja gde ti gazda kaze, makar crkli i gaza i konj.
Sve namestimo.
Ne gubi vise vodu.
Ali poceo da trosi ulje, baci plavi dim ponekad.
Ne greje se, dobro pali..ali ulje trosi sve vise i vise.
Presao tako jos deset hiljada a onda ulje pocelo da se trosi bas zestoko.
Na sto kilometara litar.

Vadi motor napolje......
Pa koliko je to kostalo.......bolje da je uradio svoj motor i zavrsio posao.
Comment