1. ubaciš u četvrtu da dovedeš prvi cilindar u GMT
2. skineš poklopac zubčastog
3. proveriš zazore na radilici i bregastoj i vratiš za 1 do 2 zuba.
4. fiksiraš vozilo i popustiš ''zatezač'' kaiša
5. skineš kaiš i proveriš da li španeri i vodena pumpa imaju lufta.
6. zameniš ono što ne valja i staviš novi kaiš.
7. podigneš stranu auta i ubaciš u treću i okrećeš točak da vidiš da se reperi poklapaju pri ponovnom dolaska u GMP.
8. ako je ok, spustiš auto i vratiš poklopac kaiša.
Da li sam nešto izostavio? da li bi u slučaju odstupanja a pri prvom prvom verglanju motor iskrivio ventile ili samo ne bi hteo da upali bez posledica?
PS Lanac je zakon!!!
2. skineš poklopac zubčastog
3. proveriš zazore na radilici i bregastoj i vratiš za 1 do 2 zuba.
4. fiksiraš vozilo i popustiš ''zatezač'' kaiša
5. skineš kaiš i proveriš da li španeri i vodena pumpa imaju lufta.
6. zameniš ono što ne valja i staviš novi kaiš.
7. podigneš stranu auta i ubaciš u treću i okrećeš točak da vidiš da se reperi poklapaju pri ponovnom dolaska u GMP.
8. ako je ok, spustiš auto i vratiš poklopac kaiša.
Da li sam nešto izostavio? da li bi u slučaju odstupanja a pri prvom prvom verglanju motor iskrivio ventile ili samo ne bi hteo da upali bez posledica?
PS Lanac je zakon!!!
Comment