potrebna pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • karudijan
    CBC Početnik
    • 11.07.2008
    • 7
    • Beograd

    potrebna pomoc

    imam problem,promenio sam gumice ventila obradio glavu i stavio metalni dihtung glave motora,ali i dalje mi dimi iz auspuha beli dim kada ga palim ujutru,i samo tada dimi desetak sekundi,kasnije u toku dana toga nema.kompresija je na sva 4 klipa 13,6,a svecice su sve ravnomerne.ne znam sta moze da bude pa molim da mi pomognete,hvala.
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Beli dim je od sagorelog ulja.
    Ako ne trosi previse ulja ne diraj nista.

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      bas tako.
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • roske
        CBC Senator
        • 08.03.2007
        • 272
        • Lazarevac
        • Alfa Romeo 145 boxer

        #4
        Vozi ga malo i prati potrosnju uljanisi rekao sta ti se desava sa rashladnom tecnoscu,da li je glava bila na hidro testu?

        Comment

        • karudijan
          CBC Početnik
          • 11.07.2008
          • 7
          • Beograd

          #5
          Re: potrebna pomoc

          Originally posted by karudijan
          imam problem,promenio sam gumice ventila obradio glavu i stavio metalni dihtung glave motora,ali i dalje mi dimi iz auspuha beli dim kada ga palim ujutru,i samo tada dimi desetak sekundi,kasnije u toku dana toga nema.kompresija je na sva 4 klipa 13,6,a svecice su sve ravnomerne.ne znam sta moze da bude pa molim da mi pomognete,hvala.
          rashladna tecnost je ok ne gubim je,nivo tecnosti je konstantan,jutros pri ovako niskoj temperaturi imao sam dimnu zavesu iza auta.U slucaju da imam potrosnju ulja sta mi je ciniti,hvala na savetima.

          Comment

          • karudijan
            CBC Početnik
            • 11.07.2008
            • 7
            • Beograd

            #6
            Re: potrebna pomoc

            Originally posted by karudijan
            Originally posted by karudijan
            imam problem,promenio sam gumice ventila obradio glavu i stavio metalni dihtung glave motora,ali i dalje mi dimi iz auspuha beli dim kada ga palim ujutru,i samo tada dimi desetak sekundi,kasnije u toku dana toga nema.kompresija je na sva 4 klipa 13,6,a svecice su sve ravnomerne.ne znam sta moze da bude pa molim da mi pomognete,hvala.
            rashladna tecnost je ok ne gubim je i nije masna,nivo tecnosti je konstantan,jutros pri ovako niskoj temperaturi imao sam dimnu zavesu iza auta.U slucaju da imam potrosnju ulja sta mi je ciniti,hvala na savetima.
            U pitanju je mazda 323c 1.5,16v DOHC motor,96 godiste i presla je 170 000 km.

            Comment

            • comi 1342
              Moderator
              • 28.09.2005
              • 1126
              • NS
              • Giulietta ,PUG 106,

              #7
              Da li je obrada glave podrazumevala i zamenu ventila i njihovih vodjica ?
              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

              Comment

              • remus
                CBC Senator XXL
                • 25.12.2004
                • 695
                • Zrenjanin

                #8
                I da li je ravnana glava???

                Meni se desilo da je "majstor" reko da ne treba da se ravna glava i posle je trosilo ulje ko nenormalan. Posle sam sam skinuo glavu i odneo na ravnanje i zamisli nestala dimna zavesa i potrosnja ulja se drasticno smanjila (Na 20km mi potrosilo skoro pola litre ) Od onda sve sam radim,ne verujem majstorima.
                VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                Comment

                • karudijan
                  CBC Početnik
                  • 11.07.2008
                  • 7
                  • Beograd

                  #9
                  Originally posted by comi 1342
                  Da li je obrada glave podrazumevala i zamenu ventila i njihovih vodjica ?
                  ne,vodjice su u redu i ventili takodje,tako mi je receno...

                  Comment

                  • comi 1342
                    Moderator
                    • 28.09.2005
                    • 1126
                    • NS
                    • Giulietta ,PUG 106,

                    #10
                    Hm, dao si pare a ostao na istom. Iskusno oko bi trebalo da oceni da li je taj
                    dim kod paljenja beo ili plavičast, tj. od ulja ili antifriza, naravno uz uslov da
                    si prešao par stotina km na otvorenom posle menjanja gumica ventila, da
                    sagoriš to ulje nataloženo u izduvnom sistemu.16 ventila i 16 vođica u originalu za mazdu verovatno košta baš dosta, treba biti siguran šta treba raditi i proverene delove ugradjivati.
                    Treba ti neki iskusan majstor, možda da probaš da kontaktiraš nekog sa
                    foruma, Gavru, Bricka, M-a, izvinjavam se istima što ih pominjem bez
                    pitanja.
                    Ili da ovo bude kviz, ako hoćeš sam da radiš ?
                    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                    Comment

                    • ljube84
                      CBC Član
                      • 20.07.2008
                      • 10
                      • Uzice

                      #11
                      A da slucajno nemas plin?

                      Comment

                      • karudijan
                        CBC Početnik
                        • 11.07.2008
                        • 7
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by comi 1342
                        Hm, dao si pare a ostao na istom. Iskusno oko bi trebalo da oceni da li je taj
                        dim kod paljenja beo ili plavičast, tj. od ulja ili antifriza, naravno uz uslov da
                        si prešao par stotina km na otvorenom posle menjanja gumica ventila, da
                        sagoriš to ulje nataloženo u izduvnom sistemu.16 ventila i 16 vođica u originalu za mazdu verovatno košta baš dosta, treba biti siguran šta treba raditi i proverene delove ugradjivati.
                        Treba ti neki iskusan majstor, možda da probaš da kontaktiraš nekog sa
                        foruma, Gavru, Bricka, M-a, izvinjavam se istima što ih pominjem bez
                        pitanja.
                        Ili da ovo bude kviz, ako hoćeš sam da radiš ?
                        Dim je beo,nivo antifriza je konstantan nije mastan i ne menja se.Plin nemam.Hvala na savetu u svakom slucaju.

                        Comment

                        Working...
                        X