imam problem,promenio sam gumice ventila obradio glavu i stavio metalni dihtung glave motora,ali i dalje mi dimi iz auspuha beli dim kada ga palim ujutru,i samo tada dimi desetak sekundi,kasnije u toku dana toga nema.kompresija je na sva 4 klipa 13,6,a svecice su sve ravnomerne.ne znam sta moze da bude pa molim da mi pomognete,hvala.
potrebna pomoc
Collapse
X
-
-
Re: potrebna pomoc
Originally posted by karudijanimam problem,promenio sam gumice ventila obradio glavu i stavio metalni dihtung glave motora,ali i dalje mi dimi iz auspuha beli dim kada ga palim ujutru,i samo tada dimi desetak sekundi,kasnije u toku dana toga nema.kompresija je na sva 4 klipa 13,6,a svecice su sve ravnomerne.ne znam sta moze da bude pa molim da mi pomognete,hvala.
Comment
-
-
Re: potrebna pomoc
Originally posted by karudijanOriginally posted by karudijanimam problem,promenio sam gumice ventila obradio glavu i stavio metalni dihtung glave motora,ali i dalje mi dimi iz auspuha beli dim kada ga palim ujutru,i samo tada dimi desetak sekundi,kasnije u toku dana toga nema.kompresija je na sva 4 klipa 13,6,a svecice su sve ravnomerne.ne znam sta moze da bude pa molim da mi pomognete,hvala.
Comment
-
-
Da li je obrada glave podrazumevala i zamenu ventila i njihovih vodjica ?"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
I da li je ravnana glava???
Meni se desilo da je "majstor" reko da ne treba da se ravna glava i posle je trosilo ulje ko nenormalan. Posle sam sam skinuo glavu i odneo na ravnanje i zamisli nestala dimna zavesa i potrosnja ulja se drasticno smanjila (Na 20km mi potrosilo skoro pola litre) Od onda sve sam radim,ne verujem majstorima.
VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
Hm, dao si pare a ostao na istom. Iskusno oko bi trebalo da oceni da li je taj
dim kod paljenja beo ili plavičast, tj. od ulja ili antifriza, naravno uz uslov da
si prešao par stotina km na otvorenom posle menjanja gumica ventila, da
sagoriš to ulje nataloženo u izduvnom sistemu.16 ventila i 16 vođica u originalu za mazdu verovatno košta baš dosta, treba biti siguran šta treba raditi i proverene delove ugradjivati.
Treba ti neki iskusan majstor, možda da probaš da kontaktiraš nekog sa
foruma, Gavru, Bricka, M-a, izvinjavam se istima što ih pominjem bez
pitanja.
Ili da ovo bude kviz, ako hoćeš sam da radiš ?"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Originally posted by comi 1342Hm, dao si pare a ostao na istom. Iskusno oko bi trebalo da oceni da li je taj
dim kod paljenja beo ili plavičast, tj. od ulja ili antifriza, naravno uz uslov da
si prešao par stotina km na otvorenom posle menjanja gumica ventila, da
sagoriš to ulje nataloženo u izduvnom sistemu.16 ventila i 16 vođica u originalu za mazdu verovatno košta baš dosta, treba biti siguran šta treba raditi i proverene delove ugradjivati.
Treba ti neki iskusan majstor, možda da probaš da kontaktiraš nekog sa
foruma, Gavru, Bricka, M-a, izvinjavam se istima što ih pominjem bez
pitanja.
Ili da ovo bude kviz, ako hoćeš sam da radiš ?
Comment
-
Comment