vatra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lextor
    CBC Član
    • 03.08.2008
    • 35
    • rs

    vatra

    Pozz svima.Posjedujem ford escort 1,4 weber dvogrli karb.Kad dadnem naglo gas imam back fire iz karburatora i nemogu to nikako resiti.Mjenjao sam svecice, kablove, razvodnik, razvodnu kapu, remen je uzubljen kako treba, stroboskopom nastimam palljenje i opet puca.... Kad okrenem paljenje u kasnje ond manje puca ali cupka ne da se voziti...I da jos spomenem potrosnja mi se povecala za dobrih 2 litre..Pomagajte........
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Nisi nam slikovito opisao tu vatru na karbu,da li je na vecem gasu izrazenije?Rekao bih da ti je debelo zacepljen auspuh,proveri prvo njega!

    Comment

    • lextor
      CBC Član
      • 03.08.2008
      • 35
      • rs

      #3
      odg

      Pa kad skinem filter zraka i kad auto radi na leru stisnem gas naglo do kraja i onda detonacija i vatra iz karburatora vidi se kroz sajbu...

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #4
        ..a kada drzis veliki gas u mestu,cuje li se sta na karburatoru?

        Comment

        • lextor
          CBC Član
          • 03.08.2008
          • 35
          • rs

          #5
          ...

          evo ovako: to se desava samo pri naglom dodavanju gasa, dalje auto radi sasvim normalno naleru i vuce dobro i sve...Imam osjecaj da je problem sa paljenjem ali sve sam promenio i nastimao i opet isto.

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #6
            Skini filter vazduha,digni obrtaje na oko 5ooo i slusaj cuje li se na karbu nesto kao frktanje ili klepetanje,pa cemo dalje...

            Comment

            • lextor
              CBC Član
              • 03.08.2008
              • 35
              • rs

              #7
              .

              Ok ali tek sutra pa cu javiti.Usput da jos kazem taj motor je kubikaze 1.6 a karb je od 1,4 ima li to kakve veze?

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Ne,ako je ispravan!

                Comment

                • lextor
                  CBC Član
                  • 03.08.2008
                  • 35
                  • rs

                  #9
                  k

                  sta ispravan mislis motor???Karb je skinut sa neocarinjenog 1.4 i kablovi i razvodnik.Taj auto se nije cuo da radi nikakvo trzanje ili bilo sta...Poludecu....

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #10
                    Mislio sam na karburator,moze imati slabije performanse i vecu potrosnju ali te simptome ne

                    Comment

                    • lextor
                      CBC Član
                      • 03.08.2008
                      • 35
                      • rs

                      #11
                      k

                      motor je dobar potrosi 0.7 dc ulja na 12000.Lepo vuce samo me to zeza...

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Mozda si ti zaboravio kako treba da ide taj motor Salu na stranu,zasto je menjan taj karb i da li se problem javio neposredno po zameni istog?

                        Comment

                        • lextor
                          CBC Član
                          • 03.08.2008
                          • 35
                          • rs

                          #13
                          try

                          Da pocnem na tom motoru je bio k-jetronic sistem ubrizgavanja i dobro je radio dok se nije pocelo kvariti a nema majstora sve sami ljeuzari Crkne k glava promijeni crkne neki sensor crkne pumpa itd....I onda ja uzmem i stavim karb i sve je dobro osim toga i potrosnje.Planiram stavljati plin a znam da on ne trpi to.Jedino sto je ostao racunar koji regulise ugao paljenja, mada je dobro radio na jetronic...Nisam pametan vise...

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #14
                            Ja sam imao taj problem jednom prilikom i bili su usisni ventili. Jednostavno nisu dobro zatvarali i na malim obrtajima se desi taj back fire.

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #15
                              Da li je to razvodnik sa vakumom i ima li dva prikljucka za vakum?

                              Comment

                              Working...
                              X