vatra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lextor
    CBC Član
    • 03.08.2008
    • 35
    • rs

    #16
    k

    Taj razvodnik ima prikljucak koji ide u racunar za menjanje ugla paljenja.A vakum ide isto u taj rac.Hocu da kazem da razvodnik nema vakum na sebi nego je taj vakum u rac.

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #17
      Kad si stavljao razvodnik morao si i usis promeniti,e sad,gde je bio zakacen taj vakum sa k-glavom a gde sada?Moras stroboskopom ispratiti na koju stranu ide predpaljenje u trenutku dodavanja gasa.

      Comment

      • lextor
        CBC Član
        • 03.08.2008
        • 35
        • rs

        #18
        k

        Ubi me ako se secam ali znam da kad stavim vakum ispod leptira gore je nego kad ga stavim na neko tamo crevo na karb....

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #19
          Treba nam informacija sa stroboskopa i ona zahtevana s pocetka teme...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            usisni ventil neispravno radi, jedan ili vise kao sto je @dfast vec naveo.

            to je tipican uzrok te pojave.

            moguce da ima puno taloga na usisnom ventilu usled ranijeg neispravnog rada motora sa prebogatom mesavinom, i sada ventil zbog taloga ne moze da zatvori.

            odradi jedno ciscenje ventila metodom dodavanja kapljica vode dok motor radi na leru a dobro je zagrejan.

            metod pouzdano razbija naslage i ne steti motoru ako se pravilno primeni.

            pre primene dobro prouci sta i kako se radi !
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • lextor
              CBC Član
              • 03.08.2008
              • 35
              • rs

              #21
              k

              Dobro jutro svima...Evo jutros sam bas palio auto i opet ono isto verglam ja i ono cuje se zuk, zuk i upali i malo se zagreje i ja dadnem naglo gas i ono buum detonacija u usisnoj i ugasi se.Opet upalim kad ono na oko 2000 rpm kad ga drzim konstantno na tim obrtajima u mestu cujem na auspuhu kao probijanje kao da ima misfire.Da li je i to moguce zbog nezatvaranja ventila odnosno otvaranja????Usput da kazem na mom motoru se cuje jedan ili vise hidropodizaca, znam da im je to boljka ali neznam da li zbog toga mozda ne otvara dobro ventil???

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                Kako sad hidropodizaci???Rekao si da lepo radi i vuce?!Skrivanje bitnih cinjenica nicemu ne vodi!

                Comment

                • lextor
                  CBC Član
                  • 03.08.2008
                  • 35
                  • rs

                  #23
                  kK

                  pa lepo vuce i ide stvarno...Samo se cuje ono klik klik klik...Majstor mi je rekao da to jedan hidro podizac otisao...Pa jel moze to uticati na to...Sad da jos pitam posto je osta onaj kompjuter on jetronica i posto ide preko njega paljnje sada.A on je imao dosta tih sensora koji su sada iskopcani da li je moguce da prijavljuje gresku pa da to stvara probleme???

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #24
                    Jos ocekujemo od tebe da nam kazes da svetlucaju kalovi VN u mraku i da si stavljao manje dizne od goriva ,pa da to resimo caskom...

                    Comment

                    • lextor
                      CBC Član
                      • 03.08.2008
                      • 35
                      • rs

                      #25
                      pa cekaj u cemu je sad problem rekao sam sve sto je radjeno na autu...Ako iko ista zna i ako je voljan neka pomogne...HVALA

                      Comment

                      • lextor
                        CBC Član
                        • 03.08.2008
                        • 35
                        • rs

                        #26
                        k

                        Halo ljudi pa jel nema neko savjet...Odakle da krenem od elektronike ili od mehanike?Please...

                        Comment

                        • JAPANX
                          CBC Senator XXL
                          • 10.08.2006
                          • 2159
                          • Beograd

                          #27
                          kreni od usisnih ventila...

                          izmeri kompresiju....

                          Comment

                          • lextor
                            CBC Član
                            • 03.08.2008
                            • 35
                            • rs

                            #28
                            k

                            Hvaka druze, samo da pitam jel se moze vidjeti da li ventili dobro zatvaraju ako se skine samo dekl glave ili se mora skidati cela glava?CVH

                            Comment

                            • RS-4
                              CBC Veteran
                              • 29.04.2008
                              • 162
                              • Norway

                              #29
                              Ako je rucni saug povuci sajlu da zatvoris oko 1/3 grlo karba pa probaj sa naglim dodavanjem gasa ako tako bolje prima onda ti je problem u karbu (ventil naglog obogacivanja smese ) ako je automatski saug onda ga isto pritvori koristeci neki srafciger.
                              Ako to neda rezultate onda nam daj smer kretanja repera za paljenje sto ti je Teca vec rekao.

                              Pozdrav

                              Comment

                              • RS-4
                                CBC Veteran
                                • 29.04.2008
                                • 162
                                • Norway

                                #30
                                Da ako si imao KE-Jetronic onda na klapni protokomera imas jeden potenciometar koji je usko vezan sa sistemom paljenja a posto kazes da jos uvek pored drugog razvodnika koristis i racunaljku za paljnje to moze biti problem u sistemu distribucije varnice jer racunaljka nevidi kad si dodao gas i ne gura paljenje u ranije.

                                Te sitne detonacije koje cujes na 2000 rpm su verovatno posledica jako kasnog paljenja a to proveri tako sto ces stroboskopom ocitati gde se nalazi reper na tim obrtajima.

                                Pozdrav

                                Comment

                                Working...
                                X