bimetal termostata van fabričke specifikacije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ji 4Tze
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 806
    • bg
    • Honda CR-V 4WD

    bimetal termostata van fabričke specifikacije

    Auto iz potpisa (1.3 mpi motor), i tu neka silna muka i zaebancija s termostatima i sistemom za hlađenje...
    E sad, čitajući fabričke specifikacije vidim da je termostat potpuno otvoren na 103C

    Da li postoji neka šansa da se samo taj bimetalni deo stavi neki zamenski, neki koji otvara na 92-3C (potpuno) a ne na prokletih 103 fabrickih.
    I onda uz kombinaciju nekog termoprekidača ventilatora koji drži nižu temperaturu, prosto spustiti nekako tu temperaturu. Od kako imam auto, čim se vucaram po gradu i auto se zagreje pošteno, tromiji je - prosto, ono što ventilator radi u gradu, nije tako dobro kao što radi otvoren put

    Palo mi je već na pamet kad sam već izvadio termostat koji je blokirao, a u servisu preporučuju fabrički sa kompletnim kućištem iz dva dela koji košta 4600din + zamena. Mislim, i ovaj što sam izvadio jeste fabrički ali samo onaj deo u kome je sam termostat tj. bimetal sa oprugom.
  • Probisvet
    CBC Senator XXL
    • 07.06.2005
    • 423
    • FRANCUSKA

    #2
    povlacim tekst

    Comment

    • Heinz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 1027
      • Beograd, Voždovac
      • Avensis 2.0 D4D

      #3
      Kakve veze ovo ima sa termostatom u bloku npr.?
      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #4
        Ne razumem zasto ljudi mesaju termostat i termoprekidac???
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • RANK
          CBC Senator XXL
          • 28.02.2007
          • 1635
          • Beograd
          • FIAT MAREA WEEKEND 1

          #5
          o kakvom se bimetalu prica? nema u termostatu nikakav bimetal,vec vosak.
          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

          Comment

          • Ji 4Tze
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 806
            • bg
            • Honda CR-V 4WD

            #6
            "bimetalni deo"

            Mislio sam na onaj deo koji reaguje na temperaturu i sabija oprugu tj. "otvara" - uglavnom ga tako imenuju i opisuju.
            Zovi ga i vosak i alkohol i crni gruja, znaš valjda na šta mislim

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #7
              Cekaj,ti imas ono plasticno kuciste sa nekim cudom od termostata? Maltene je sve plastika samo opruga i valjda ona igla je od metala,jel ta?
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • Ji 4Tze
                CBC Senator XXL
                • 04.05.2006
                • 806
                • bg
                • Honda CR-V 4WD

                #8
                Plastično je kućište i držač opruge - da bi se u slučaju prevelike temperature držač raspao i oslobodio tok vode.

                Comment

                • remus
                  CBC Senator XXL
                  • 25.12.2004
                  • 695
                  • Zrenjanin

                  #9
                  Znaci isti ko kod Golf 3-ke 1.4 E sad za njih ne znam kako idu specifikacije za temp ali znam kad ovih obicnih termostata ima jedno 4-5 vrsta ima valjda 78 stepeni (taj je kao neki letnji-tako ga neki zovu) ima 85,87 i 92 to sto ja znam da ima za golfa. Ali trebalo bi da postoji i kod tovg tipa. Uglavnom ubacujes koji hoces,samo ako ubacis taj od 78 mozda ces imati zimi problem sa grejanjem malo.
                  VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                  Comment

                  • Ji 4Tze
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 806
                    • bg
                    • Honda CR-V 4WD

                    #10
                    Ne, nije ovakav sam termostat - za moj, 1.3 motor, ovo je za onaj polov 1.6. Videću samo deo koji me zanima da li paše. Hvala

                    Comment

                    Working...
                    X