Auto iz potpisa (1.3 mpi motor), i tu neka silna muka i zaebancija s termostatima i sistemom za hlađenje...
E sad, čitajući fabričke specifikacije vidim da je termostat potpuno otvoren na 103C
Da li postoji neka šansa da se samo taj bimetalni deo stavi neki zamenski, neki koji otvara na 92-3C (potpuno) a ne na prokletih 103 fabrickih.
I onda uz kombinaciju nekog termoprekidača ventilatora koji drži nižu temperaturu, prosto spustiti nekako tu temperaturu. Od kako imam auto, čim se vucaram po gradu i auto se zagreje pošteno, tromiji je - prosto, ono što ventilator radi u gradu, nije tako dobro kao što radi otvoren put
Palo mi je već na pamet kad sam već izvadio termostat koji je blokirao, a u servisu preporučuju fabrički sa kompletnim kućištem iz dva dela koji košta 4600din + zamena. Mislim, i ovaj što sam izvadio jeste fabrički ali samo onaj deo u kome je sam termostat tj. bimetal sa oprugom.
E sad, čitajući fabričke specifikacije vidim da je termostat potpuno otvoren na 103C
Da li postoji neka šansa da se samo taj bimetalni deo stavi neki zamenski, neki koji otvara na 92-3C (potpuno) a ne na prokletih 103 fabrickih.
I onda uz kombinaciju nekog termoprekidača ventilatora koji drži nižu temperaturu, prosto spustiti nekako tu temperaturu. Od kako imam auto, čim se vucaram po gradu i auto se zagreje pošteno, tromiji je - prosto, ono što ventilator radi u gradu, nije tako dobro kao što radi otvoren put

Palo mi je već na pamet kad sam već izvadio termostat koji je blokirao, a u servisu preporučuju fabrički sa kompletnim kućištem iz dva dela koji košta 4600din + zamena. Mislim, i ovaj što sam izvadio jeste fabrički ali samo onaj deo u kome je sam termostat tj. bimetal sa oprugom.
Comment