Odusevio me aditiv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RS-4
    CBC Veteran
    • 29.04.2008
    • 162
    • Norway

    Odusevio me aditiv

    Naime koliko verujete aditivima uopste?
    Bio sam na prezentaciji firme koja se bavi aditivima i odusevio me je aditiv za menjac. Covek je u jednu posudu tipa tegla sipao 1l ulja za menjac stim da je taj nivo bio dovoljan za 1/3 tegle. Zatim je uzeo aparat za mesanje (tipa mikser) i simulirao miksovanjem rad zupcanika i kolicinu ulja u menjacu stim da se prilikom miksovanja kolicina ulja podigla za otprilike 20mm.
    Nakon toga je u to isto ulje dodao proporcionalno kolicinu aditiva i ponovo krenuo simulaciju rada zupcanika metodom miksovanja.
    Desava se da kolicina ulja+aditiv daju porast nivoa koji sada dostize 2/3 tegle odnosno menjacke kutije, sto bi znacilo bolje podmazivanje+manja temperatura.

    Zanimaju me vasa misljenja i iskustva sa aditivima.

    Pozdrav
  • RANK
    CBC Senator XXL
    • 28.02.2007
    • 1635
    • Beograd
    • FIAT MAREA WEEKEND 1

    #2
    sto opet znaci da se stvara pena, a pena se sastoji od mehurica vazduha, a vazduh podmazuje u pizdu materinu. nisi o tome razmisljao.
    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

    Comment

    • RS-4
      CBC Veteran
      • 29.04.2008
      • 162
      • Norway

      #3
      Aditiv kao svaki aditiv je predvidjen samo za neki vid poboljsanja dal je to smanjenje trenja, temperature ili vec... Nije svemoguc i nije predvidjen za bilo kakve popravke neispravnih sklopova nego za upotrebu kao vid prevencije. Primer FIAT Ducato, stalni problem pete brzine iskljucivo prouzrokovan nedostatkom mazivnog sredstva.
      Upravo zbog toga me interesuju vasa iskustva, slaganja ili ne slaganja za upotrebu istih.

      Ta pena jednim malim delom nosi masnocu na sebi i dopire do gornjeg dela menjacke kutije koja nema isti stepen podmazivanja kao doljnji deo.

      Pozdrav

      Comment

      • JaMaL
        CBC Senator XXL
        • 14.04.2007
        • 448
        • JaMaL

        #4
        da ali u cemu se ogleda potreba za aditivom ako ti sve radi kako treba?

        pare ulozene u aditiv su samo lazna sigurnost... nema osnove za budzenje necega sto je napravljeno da radi kako radi... ako ti je menjac isparavan i ima ulje u sebi... koje menjas kada je to potrebno i svaki mesec kontrolises nivo istog... ne vidim potrebe za aditivima... nikada...

        ako ti opet nesto ne radi kako treba... opet ne vidim potrebu za aditivom nemoj da vozis auto dok ga ne popravis... nema svrhe nesto jos vishe pokvariti i na kraju ce samo skuplje kostati... a mozda treba da te kosta skuplje+aditiv...

        ne vidim logiku...

        nikada mi ti aditivi nisu bili jasni realno... to je kao kineski ukrasi za jelku... ili vecina glupih izuma... drzac telefona za glavu... nepotrebno... ili one navlake za pegle... kupi normalnu peglu i ne smaraj se sa glupostima...

        popravi auto i ne smaraj se sa glupostima... ista filozofija...

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #5
          RS,pa sa normalnim nivoom ulja i tim aditivom ce taj menjac curiti na sve strane.Ima da protera i u km.sat.Ispade da taj aditiv duplira kolicinu ulja u menjacu,ako nista izbacivace i na ispravnom menjacu na odusku i opet ce kad tad ostati bez ulja.Po meni glupost nevidjena...

          Comment

          • RS-4
            CBC Veteran
            • 29.04.2008
            • 162
            • Norway

            #6
            Malo ste me pogresno razumeli, zanima me GENERALNO misljenje o koriscenju aditiva , uopste se ne vezujem za ovaj sto sam opisao.

            Pozdrav

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              Praksa pokazala da je najbolji aditiv kupovina kvalitetnih goriva , maziva i
              redovno odrzavanje.Aditive sipati samo na zahtev musterije i to one koje musterije izricito zahtevaju.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Nemojte tako.
                Postoje aditivi koji su veoma korisni i koriste se kao zadnji pokusaj pred remont. Naprimer oni protiv curenja semeringa bilo gde da su.
                Lako je majstorima da kazu MENJAJ sve novo a vozilo ne kosta celo toliko.
                Budite malo realni.
                Pena itekako podmazuje. Drugo je sto je pena najveci neprijatelj MOTORNOG ulja jer se tu trazi kompaktan uljni film. Zupcanici su malo drugacija prica. Nije tacno da ce ulje cureti na sve strane jer ta pena ne pravi nikakav pritisak a ako pocne da se stvara bice i manje pene ali ce popuniti sav prostor u kucistu menjaca sto i treba. Shvatite da je to patent koji funkcionise a to sto neki menjaci ne valjaju od fabrike pa na dalje to je vec druga prica.
                Ima mnogo dobrih aditiva za diferencijale i za menjace i jos kako su korisni a nisu ni bas nesto posebno skupi.
                Naravno da ima i masa aditiva koji su prica za malu decu.
                Cesto se u menjace iz neznanja sipa svasta sto ne bi smelo ne razmisljajuci od kog je sve materijala napravljen menjac.
                Ne postoji nista toliko univerzalno nego se treba pridrzavati i imati u servisu sve sta musteriji treba a to nije slucaj pa se radi ofrlje.
                Najgora stvar od svega je to sto se veoma retko kontrolise stanje ulja u transmisiji a ono se menja vremenom a i "nestaje".
                Zato postoje servisne knjizice pa se sve lepo upise i onda nema problema.
                Slazem se u potpunosti da aditivi nisu niti ce ikada biti carobni stapic koji moze sve da resi ili zamena za neodrzavanje i nemar vlasnika prema vozilima.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  Originally posted by TECA
                  Praksa pokazala da je najbolji aditiv kupovina kvalitetnih goriva , maziva i
                  redovno odrzavanje..
                  saglasan
                  ...aditivima nije mesto u autu, osim onom sklopu koji je pred remontom usled pohabanosti pa da se malko odgodi reparacija.

                  aditivi su inace sastavni deo goriva i maziva, i VEC se nalaze u menjacu, dioferencijalu, i svuda gde treba jos od prvog kilometra i napustanja fabrike.

                  visak aditiva je cesto nesto sto donosi samo stetu jer kvari balans koji je originalni proizvodjac sa dosta truda napravio.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  Working...
                  X