Potrebna pomoc pri diagnostici

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Golub.BG
    CBC Veteran
    • 04.02.2007
    • 103
    • Beograd

    Potrebna pomoc pri diagnostici

    Prekljuce mi pukne izduvna grana - kog lule gde se spaja sa auspuhom, sve se to desava na autoputu kod Pozarevca, ja pokupim auspuh stavim ga na gepek i tako se vratim do Bgd-a. Uvece namestim drugu izduvnu upalim auto (na 2min) sve ok. Ujutru krenem na opet na put, medutim ne vuce kako treba, kao da ne radi jedna svecica. Evo podataka

    Podaci:
    Motor benzinski
    4cil - 1300cc
    Bregasta u bloku

    Rezime:
    2 i 3 cilindar - nema razlike radu kada skinem kablove sa svecice
    Povisena radna temperatura - malo vise od normalne, daleko od crvenog.
    Slabo vuce, pogotovo start i uzbrdica - ovo mi je normalono jer radi na 2 cil.
    Cudan zvuk iz karburatora, ne puca i nema plamena, ne znam kako da definisem - prava definicija je da "prdi" na karburator.

    Provereno:
    Ventili provereni - svi rade, dobro nastelovani
    Ima lanac, nije prezupcio
    Stavljene nove svecice, ima varnicu na svim cil.

    Sumljam:
    Izgoreo ventil - nikada mi se to nije desilo pa nisam siguran koji su simptomi ali mi lici na to (intuicija)

    Manje sumljam
    Dihtung glave, da je zvekno izmedju 2 i 3 cil pa da mesa, a manje sumljam zbog "cudnog" zvuka iz karb. a auto se nije pregrejao.

    Napomena:
    Sa puknutom izduvnom isao normalno, grana je pukla jer se auspuh otkacio i celom tezinom opteretio izd.granu
    Isto se ponasa i na plin i benzin
    Pre mesec dana sam uradio komplet glavu
    Sutra cu da izmerim kompresiju na 2 i 3 cil.
    Motor ne dimi, ni na auspuh ni na iber-cep za ulje.

    Voleo bi da cujem vase misljenje, pre nego sto pocnem da rasturam
    Izvinjavam se da dugackom postu ali zeleo sam da bude sve jasno

    Hvala svima unapred na pomoci i savetima
  • Golub.BG
    CBC Veteran
    • 04.02.2007
    • 103
    • Beograd

    #2
    Dodatak

    Kompresija na 2 i 3 cil 1,2 Bar

    Comment

    • Markedjani
      CBC Senator XXL
      • 24.07.2007
      • 968
      • BG-Cerak
      • Ford Escort RS2000 M

      #3
      Hehe... ta dva cilindra ti bukvalno nemaju kompresiju

      Imas ozbiljan problem unutar motora i moraces da ga otvoris

      Kakva ti je situacija na ostala dva... kakva im je kompresija ?
      fordclubserbia.org

      Comment

      • Golub.BG
        CBC Veteran
        • 04.02.2007
        • 103
        • Beograd

        #4
        Nisam ni merio ta dva, na njima sam presao 450km, inace pre problema na svim cil. je bila kompresija oko 9-10, nije problem motoru nego u glavi kao sto napisah ja sumljam spaljeni ventil a moze biti i dih.

        Sutra pocinjem da rasturam pa cemo da vidimo.

        Ideje? Misljenja?

        Comment

        • Markedjani
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2007
          • 968
          • BG-Cerak
          • Ford Escort RS2000 M

          #5
          Pa dobro... skidanje glave ti ne gine

          U svakom slucaju... tesko je nagadjati... moze da bude svasta.

          Skini glavu i tad ces najbolje znati sta je u pitanju
          fordclubserbia.org

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Bice da je dihtung

            Comment

            • Golub.BG
              CBC Veteran
              • 04.02.2007
              • 103
              • Beograd

              #7
              ^ Bingo!!

              Comment

              Working...
              X