Gasi se turbina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • leki011
    CBC Početnik
    • 30.08.2008
    • 2
    • beograd

    Gasi se turbina

    Potrebna mi je pomoć oko turbine koja čas radi čas ne. Pogotovo dok ne postigne radnu temperaturu. Kada se ugasi upali mi se sijalica na tabli za servis, i dovoljno je da ugasim motor ponovo upalim i turbina proradi na neko vreme. Kada se zagreje najčešće je sve uredu. Bio sam u servisu gde su čistili usisnu granu ali se i dalje dešava isto. Navodno sumnjaju na EGR ventil koji je navodno 400€. Imali on veze sa paljenjem turbine? POMOZITE!!!!!!
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #2
    Ne gasi ti se turbina niti moze da se ugasi!
    ECU ocita neku gresku na motoru i obori pritisak otvaranjem ventila da ne bi doslo do ostecenja motora.
    Moras da ocitas gresku koju prijavi ECU kad se upali lampica.

    Comment

    • Gavra
      CBC Senator XXL
      • 06.03.2008
      • 2031
      • Beograd

      #3
      Re: Gasi se turbina

      Originally posted by leki011
      Navodno sumnjaju na EGR ventil koji je navodno 400€. Imali on veze sa paljenjem turbine? POMOZITE!!!!!!
      Na EGR se ne sumnja ,vec se ispita i za 10min znas da li radi ili ne.

      Nisi rekao ni koju ti lampicu pali,onu sa kolima i kljucem ili check engine.
      Poslednji nek ugasi svetlo

      Comment

      • leki011
        CBC Početnik
        • 30.08.2008
        • 2
        • beograd

        #4
        U servisu na Banovom brdu su mi rekli da će da probaju sa čišćenjem usisne grane, a ako se to ponovi da onda bi morao da zamenim EGR ventil. Inače lampica koja se pali je auto sa ključem i onda auto ne može da prebaci 3000 obrtaja i ide kao običan dizel. To se sve dešava najčešće kada je motor hladan, a kasnije povremeno. Ukoliko ga u toku vožnje skinem sa kontakta i odmah vratim lampica se ugasi i ide kao da je sve normalno. Interesantno nikada mi nije isključio turbinu kada se već uključila već uvek se lampica upali na semaforu ili ispod 2000 obrtaja. Čitajući ostale teme razmišljam da odem u Šimanovce, mada su mi rekli da ima neki majstor blizu olimpa koji je radio u Opelu dugo godina i iz Auto komerca navodno njega zovu kada imaju neki problem. Najbitnije mi je da ne odem negde na "šišanje" gde bi mi uzeli pare i našli još štošta da treba da se promeni.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          @b-samardzic je vec jasno napisao, pa da ponovim.
          turbina se niti gasi niti se pali, turbina uvek non stop radi i jedino tako moze da funkcionise.

          aktiviraju se zastitni mehanizmi motora da bi sprecili teze havarije, na nacin da ogranicavaju efekat motora i upale lampicu koja vozacu daje nalog da auto odveze na strucan servis koji ce dijagnozom naci poreklo problema i otkloniti.

          auto kome se pali stalno lampica se moze ostetiti nastavkom voznje, preporuka je da se taj auto parkira i na slepu odveze/ do daljeg ne maltretira na opisani nacin.

          a zasto se aktivira zastita motora i limp mode nacin rada moze da ima milion razloga.

          usisna grana je manje verovatan razlog, niti ima od cega da se zaprlja na prakticno novom autu ( sa verovatno vrlo malo km).

          nisi napisao koliko je auto presao, a pretpostavka s obzirom na godiste je da nije dogurao do 250-300.000km pa da se usis uprljao talozima.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          Working...
          X