Potrebna mi je pomoć oko turbine koja čas radi čas ne. Pogotovo dok ne postigne radnu temperaturu. Kada se ugasi upali mi se sijalica na tabli za servis, i dovoljno je da ugasim motor ponovo upalim i turbina proradi na neko vreme. Kada se zagreje najčešće je sve uredu. Bio sam u servisu gde su čistili usisnu granu ali se i dalje dešava isto. Navodno sumnjaju na EGR ventil koji je navodno 400€. Imali on veze sa paljenjem turbine? POMOZITE!!!!!!
Gasi se turbina
Collapse
X
-
Re: Gasi se turbina
Originally posted by leki011Navodno sumnjaju na EGR ventil koji je navodno 400€. Imali on veze sa paljenjem turbine? POMOZITE!!!!!!
Nisi rekao ni koju ti lampicu pali,onu sa kolima i kljucem ili check engine.Poslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
U servisu na Banovom brdu su mi rekli da će da probaju sa čišćenjem usisne grane, a ako se to ponovi da onda bi morao da zamenim EGR ventil. Inače lampica koja se pali je auto sa ključem i onda auto ne može da prebaci 3000 obrtaja i ide kao običan dizel. To se sve dešava najčešće kada je motor hladan, a kasnije povremeno. Ukoliko ga u toku vožnje skinem sa kontakta i odmah vratim lampica se ugasi i ide kao da je sve normalno. Interesantno nikada mi nije isključio turbinu kada se već uključila već uvek se lampica upali na semaforu ili ispod 2000 obrtaja. Čitajući ostale teme razmišljam da odem u Šimanovce, mada su mi rekli da ima neki majstor blizu olimpa koji je radio u Opelu dugo godina i iz Auto komerca navodno njega zovu kada imaju neki problem. Najbitnije mi je da ne odem negde na "šišanje" gde bi mi uzeli pare i našli još štošta da treba da se promeni.
Comment
-
-
@b-samardzic je vec jasno napisao, pa da ponovim.
turbina se niti gasi niti se pali, turbina uvek non stop radi i jedino tako moze da funkcionise.
aktiviraju se zastitni mehanizmi motora da bi sprecili teze havarije, na nacin da ogranicavaju efekat motora i upale lampicu koja vozacu daje nalog da auto odveze na strucan servis koji ce dijagnozom naci poreklo problema i otkloniti.
auto kome se pali stalno lampica se moze ostetiti nastavkom voznje, preporuka je da se taj auto parkira i na slepu odveze/ do daljeg ne maltretira na opisani nacin.
a zasto se aktivira zastita motora i limp mode nacin rada moze da ima milion razloga.
usisna grana je manje verovatan razlog, niti ima od cega da se zaprlja na prakticno novom autu ( sa verovatno vrlo malo km).
nisi napisao koliko je auto presao, a pretpostavka s obzirom na godiste je da nije dogurao do 250-300.000km pa da se usis uprljao talozima.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment