Kako se stavlja dihtng glave

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Austin
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2006
    • 364
    • Novi Sad, 45°15'14.67"N, 19°50'58.96"E

    #16
    A ide na blok (znači strana gde su spojevi), ali kažem ti ponovo, najbolje je da pronađeš tzv. Copper Head gasket, onaj kome je sa jedne strane bakar.
    It floats on fluid

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #17
      Evo nadjoh u supi jedan dihtung, spojeni prstenovi na strani do glave, pise top na toj strani (?).
      Sto se tice zatezanja, kada sklopis motor i posle prvog paljenja i zagrevanja na radnu temperaturu, dok je motor jos vruc dotegni glavu. To mi je radio jedan lik na kamionu koji je imao gvozdenu glavu. Kod aluminijumskih to nije slucaj, one se dotezu hladne. Drugo nesto mi je malo tih 6kg, koji je precnik brezona, ja bi to pritego malo jace .

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Upravo je preuzeo dihtung. Na njemu pise da se steze preko 7 kila kao i jos ne definisano da se 2 X doteze na vruce.
        Inace je spojena strana dole a na razdvojenoj pise TOP...tako da izgleda od slucaja do slucaja.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Golub.BG
          CBC Veteran
          • 04.02.2007
          • 103
          • Beograd

          #19
          Kao sto je M napisao stigao dihtung, po prozvodjacu dih. moja A strana je TOP, tako da sam i prosli dobro namestio. Mada meni nije logicno al ajd da poslusamo proizvodjaca.

          E sad sto se tice dotezanja, prvo moram da kazem da se ne slazem da dotezanjem na vruce. Misim da je to suludo, jer sam siguran da bi pocupao brezone ako bi dotezao na vruc motor.
          Siguran sam da ako bi dotegao na hladno npr. na 6 kg i zagrejao motor na punu radnu temp. poceo da dotezem sa tezinom od 3kg da bi se dotezalo umesto da kljuc preskoci.
          Mislim da se to ne radi, ako gresim neka me neko ispravi. Valent Vudriga?

          Evo sta kaze i uptstvo na dih.:
          1. 2kpm
          2. 4kpm
          3. 7.5kpm
          4 -90 stepeni + 7.5kpm - ovo znaci da treba olabaviti za 90stepeni pa opet dotegnuti na 7.5
          5. <> - zagrejati i ohladiti motor
          6.-90 stepeni + 7.5kpm - ponoviti tacku 4.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            ...znaci onih 90 Je ipak ugao a ne temperatura...onda deluje ok
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #21
              Nije mi jasno ono dotezanje na 90 stepeni pa jos dodatnih 7.5 kpm i jos posle isto to jos jednom da se uradi,mislim nema logike jer ti kad stegnes na tih 90 stepeni to je daleko vise od 7.5 kpm-a,a da ne pricam kad i drugi put stegnes na 90 stepeni.

              Znam kod golfa se steze:
              1. 40Nm
              2. 60Nm
              3. 90 stepeni
              4. 90 stepeni

              I tih zadnjih 90 stepeni nema sanse da stegnes bez produzivanja kljuca (stavljanje poluge).
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • vujke
                Admin
                • 29.09.2004
                • 1673
                • Mladenovac
                • Daewoo Lanos 1.5SX

                #22
                -90 = otpustanje
                while(!asleep()) {sheep++;}

                Comment

                • Golub.BG
                  CBC Veteran
                  • 04.02.2007
                  • 103
                  • Beograd

                  #23
                  ^ Tako pise citiram "loosen 90 and tighten bolt respecting the specifaed torque and order"

                  Ja mislim da sam skapirao dobro kada mi kljuc krcne na 7.5 otpustim za 1,4kruga tj. 90stepeni i onda opet stegnem na 7.5

                  @remus
                  Nisi dobro skapirao, otpustim za 90 pa ponovo stegnem na 7.5

                  Comment

                  • remus
                    CBC Senator XXL
                    • 25.12.2004
                    • 695
                    • Zrenjanin

                    #24
                    Moja greska nisam skapirao onaj - ispred 90. Onda jos i ima smisla ono sto pise.
                    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                    Comment

                    • Alekre
                      CBC Senator XXL
                      • 12.09.2005
                      • 780
                      • Smederevo

                      #25
                      Ima jedna bitna stavka koju ti niko nije pomenuo a mozda ne znas:
                      Postoji redosled zavijanja.
                      Izvoli pogledaj:


                      Izuzetno bitno
                      Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                      Comment

                      • Golub.BG
                        CBC Veteran
                        • 04.02.2007
                        • 103
                        • Beograd

                        #26
                        ^ Znam da postoji redosled zatezanja, toga se drzim i kada otpustam glavu, hvala u svakom slucaju. Nije prva glava koja je pala

                        Comment

                        • Dare
                          CBC Senator
                          • 16.09.2007
                          • 219
                          • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

                          #27
                          Jedno pitanje informativno.
                          Pre neki dan komsija menjao na Yugu 45 dihtung glave. Radio mu neki drug, ali je ceo dihtung namazao crvenim silikonom. Zanima me koliko je to dobra ideja.

                          Comment

                          • remus
                            CBC Senator XXL
                            • 25.12.2004
                            • 695
                            • Zrenjanin

                            #28
                            Uopste nije dobra ideja!!!
                            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                            Comment

                            • Dare
                              CBC Senator
                              • 16.09.2007
                              • 219
                              • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

                              #29
                              pa i meni se cini. bar ja to nisam nigde video.

                              komsija je vozio yugo 20-ak km posle intervencije, i vec ima jogurt na poklopcu gde se sipa ulje, a i kapljice vode su tu.

                              Comment

                              • Aki
                                CBC Senator XXL
                                • 04.08.2006
                                • 1133
                                • Beograd
                                • Yugo 1603, Yugo 1301

                                #30
                                Nov dihtung za 45icu je ~800din. Diht. masa je ~300din. Dihtung je resenje, pasta je za mazanje ociju lakovernima.
                                "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                                - Lousie Smith

                                Comment

                                Working...
                                X