Pomoc oko karburatora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dare
    CBC Senator
    • 16.09.2007
    • 219
    • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

    Pomoc oko karburatora

    Pozdrav majstori.

    Vec neko vreme me muci niva. na plinu ide odlicno, ali na benzin nece mirno da radi, secka, na naglo davanje gasa prvo guta knedlu...

    Juce sam rasklapao karburator u delove i sve izduvao kompresorom. sad je malo bolje, ali ispod 1500 obrtaja motor se vidno cima, ne radi mirno. kad je na leru isto malo kaslje, kad skinem zicu sa elektro dizne ne gasi se (dizna nova).
    Primetio sam da je jedna membrana ostecena, ali mi nije jasna funkcija tog celog sklopa, pa molim za objasnjenje. evo slike



    tu ide membrana, a sa njom je vezana sipka koja slobodno visi, znaci nicemu ne sluzi. gde ona u stvari treba da se zakaci? ovako mi nije jasna funkcija svega ovoga. kod membrane je bilo zamo djubre, ona pocepana. nigde nikakva rupa kroz koju bi nesto uslo (vazduh ili gorivo)... to mi ostaje kao jedini sumnjivi uzrok problema, jer sam sve kanale izduvao kompresorom.



    ovo je ta sipka sto nigde nije zakacena
  • RS-4
    CBC Veteran
    • 29.04.2008
    • 162
    • Norway

    #2
    Kad ga Rus (po Solex licenci) napravi, ta membrana je membrana korekcije rada pod saugom, znachi nema nikakve veze sa radom u ler gasu.

    To sto nigde nije zakacena je ok jer i nema mesta za sta da se kachi dokle god nepovuces saug a kad povuces saug i pogledas u taj krivi vrh membrane videces zasta kaci i kako pomera leptir sauga.

    Nego debelo obrati paznju na trouglastu membranu pri dnu karba, ona hoce vrlo cesto da pravi probleme na malim obrtajima.

    Pozdrav

    Comment

    • Dare
      CBC Senator
      • 16.09.2007
      • 219
      • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

      #3
      Hvala. Skidao sam tu trouglastu, ali je cela i nije bilo djubreta unutra. vadio sam mali sraf koji ide dole, ni on nije zapusen. jedino nisam uspeo da izvadim onu kuglicu u sredini ali sam zestoko produvao kompresorom, tako da ne verujem da je nesto zapuseno.
      na sta si mislio kad si rekao da obratim paznju na tu membranu? Jel' samo da je cela ili ima jos neka fora?

      Comment

      • nikola_VUK
        CBC Senator XXL
        • 20.09.2005
        • 317
        • Podgorica - Novi Sad
        • Mercedes vaneo 1.7

        #4
        Jesi gledao pumpu za gorivo, hoce takve probleme da pravi kad se malo vozi na benzin

        Comment

        • Dare
          CBC Senator
          • 16.09.2007
          • 219
          • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

          #5
          pumpa je OK, stavljao sam i drugu ali se potpuno isto ponasa

          Comment

          • Vidan KV
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2007
            • 432
            • Kraljevo
            • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

            #6
            Kad si već rešio da budeš majstor ........rastavi ga još jednom pa sve rupice i otvore pročisti acetonom i izduvaj vazduhom a karburator(ceo) sprejom za čišćenje karburatora,Abro je odličan i nije skup,posebno obrati pažnju na deo oko leptira gasa.Tu ga baš detaljno očisti i produvaj........pozdrav!

            Comment

            • RS-4
              CBC Veteran
              • 29.04.2008
              • 162
              • Norway

              #7
              Ako si siguran u trouglastu tj. membranu ekonomajzera onda uradi sledece
              - ispitaj da li imas napon na el. ler dizni na kontaktu i kad upalis motor
              - ako imas postoji mogucnost da je ta nova neispravna (nista cudno za nove ruske delove) - moras da cujes da "cakce" kad je auto na kontaktu a ti skidas i stavljas zicu na diznu.
              -ako imas napon i dizna "cakce" onda upali motor, malo ga zagrej pa polako dok motor radi odvrci el. diznu
              - znaci odvrces diznu polako dokle god ne primetis razliku u radu motora ili ce krenuti da radi mnogo mirnije i bolje a pritom da malo dize obrtaje ili ce da pocne da se gusi i da ide ka gasenju

              ovaj nacin dijagnostike moze mnogo da kaze da li karb daje malo ili mnogo corbe

              proveri pa javi


              Pozdrav

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                kuglica na ekonomajzeru sluzi da usprica dodatnu kolicinu benzina kada se stisne na pedali gasa.

                takodje, i sama dizna ekonomajzera ti je mozda zapusena.

                ona se nalazi u prvom grlu neposredno iznad venturija, i vidi se mlaz benzina svaki put kada stisnes pedalu.

                nisi naveo da si podesio precizno na meru iglicasti ventil plovka.

                to je prvi korak za bilo kakva podesavanja na karburatoru, pogotovu nakon rastavljanja.

                ako nivo benzina u loncetu ne valjda, nikada nijedna dizna nece pravilno odmeravati kolicinu potrebnog goriva i motor ce stucati i nepravilo raditi u nekom rezimu rada.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Dare
                  CBC Senator
                  • 16.09.2007
                  • 219
                  • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

                  #9
                  Originally posted by sw.brick
                  kuglica na ekonomajzeru sluzi da usprica dodatnu kolicinu benzina kada se stisne na pedali gasa.

                  takodje, i sama dizna ekonomajzera ti je mozda zapusena.

                  ona se nalazi u prvom grlu neposredno iznad venturija, i vidi se mlaz benzina svaki put kada stisnes pedalu.

                  nisi naveo da si podesio precizno na meru iglicasti ventil plovka.

                  to je prvi korak za bilo kakva podesavanja na karburatoru, pogotovu nakon rastavljanja.

                  ako nivo benzina u loncetu ne valjda, nikada nijedna dizna nece pravilno odmeravati kolicinu potrebnog goriva i motor ce stucati i nepravilo raditi u nekom rezimu rada.
                  tu diznu koja spricne kad das gas neki zovu ajnspric dizna? jel to to o cemu mi pricas ili nesto drugo? poluga gurne membranu, i ona usprica benzin... tako ovde radi

                  Comment

                  • RS-4
                    CBC Veteran
                    • 29.04.2008
                    • 162
                    • Norway

                    #10
                    Sistem ekonomaizera i ajnspric sistem u karburatoru su dve potpuno razlicite stvari, i jedan i drugi sklop u sebi ima kuglicu stim da je u eko sistemu vidis a u ajnspric sistemu je ne vidis.

                    Ono o cemu je brick pisao je ajnspric sistem i on sluzi za obogacenje smese pri naglom otvaranju leptira gasa i jeste taj sistem radi mehanicki tj, poluga+membrana= doziranje corbe

                    Eko je sistem tkz. sistem trouglaste membrane i on dozira corbu samo na punom opterecenju direkno u kanal gl. benzinske dizne prvog grla.

                    Pozdrav

                    Comment

                    • Dare
                      CBC Senator
                      • 16.09.2007
                      • 219
                      • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

                      #11
                      znaci onda ja kapiram da me ne zeza trouglasta, jer na jakom gasu radi dobro, nabija u sediste. problem je da se motor trese, tj ne radi mirno ispod mozda 1500rpm u mestu, a ako vozim secka

                      Comment

                      • RS-4
                        CBC Veteran
                        • 29.04.2008
                        • 162
                        • Norway

                        #12
                        Da to radi tako ako je membrana ispravna ali ako je pukla ili ako nije dobro zanitovana sto je jako cest slucaj onda ona prespaja dva kanala i motor dobija jako bogatu smesu. Zato sam ti naglasio da dobro pogledas istu.

                        Pozdrav

                        Comment

                        • majstorbob80
                          CBC Veteran
                          • 13.05.2008
                          • 184
                          • beograd
                          • 735E32, 525E39 Mlook

                          #13
                          Druze, da li ti varira broj obrtaja kad regulises smesu vazduha, ako ne mozda negde vuce fals vazduh, pa zato ne radi mirno na leru.
                          Pozdrav.
                          Čovek se uči dok god je živ!!

                          Comment

                          • RS-4
                            CBC Veteran
                            • 29.04.2008
                            • 162
                            • Norway

                            #14
                            Coveku na plinu motor radi odlicno ... da li i dalje mislis da negde vuce fals?

                            Pozdrav

                            Comment

                            • Dare
                              CBC Senator
                              • 16.09.2007
                              • 219
                              • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

                              #15
                              drugari,

                              neko mi od vas rece da obratim paznju na rad pri odvrtanju el. dizne. ovako. nema promene sve dok je skroz ne izvadim, a onda : ako je bio ispod 2000rpm gasi se, a ako je bio na vise ne reaguje ni ovako ni onako, ali zato jezivo dobro prima gas . rekoh da sam juce stavio novu el.diznu, ali sad sam joj vadio vrh i primetio da je bio malcice ulubljen, tako da je mozda otezavao rad (kretanje) plastike koja otvara/zatvara. stavio sam taj vrh od stare dizne i tako dobio jednu koja kao radi. tako da je sad rad u svim rezimima sasvim OK. jedino mi je neobicno to sto se motor ne gasi ako skinem kabli sa dizne. malo labne sa obrtajima, ali se ne ugasi. a pre celog ovog zezanja , tj dok je sve bilo normalno gasio se na vadjenje zice. Ima li to neke veze? Takodje primetih da od jedno deset skidanja/kacenja zice na diznu, "skljoc" izostane jedno dvaput. Jeli to normalno ili i nov elektromagnet u dizni zeza?

                              Javicu stanje narednih dana

                              Comment

                              Working...
                              X