Pre neki dan sam isao za Cacak, tj. jedno selo u okolini. Kada smo se vracali, bilo nas je 4-oro u kolima, a moj Escort je inace malo spusten. Trebalo je da prodjem jednim delom puta, gde je bas dubok kolotrag (stari put). Nije imalo sanse to da izbegnem nikako, pogotovo sto je put uzak i sve vreme sam isao nizbrdo. Vozio sam polako, ali sam ipak uspeo da zakacim rezervoar i to se jako culo kad je zagrebalo. Pogledao sam posle, na rezervoaru postoji udubljenje, nije strasno, ali se vidi da je zagreban. Jutros sam prvi put od tada sipao benzin (oko 10 litara), odvezao se na posao i kada sam krenuo sa posla, u kolima me je sacekalo vrlo neprijatno iznenadjenje - jak miris benzina. Gledao sam da li je ispod auta bilo kakvih tragova, ali posto benzin isparava, cak i da negde pusta, ne bi se videlo. Gledao sam ovako, koliko sam mogao da vidim saginjuci se ispod auta, ali sem te ogrebotine (velicine negde 5x10 cm), ne vidim nista drugo.
Pretpostavljam da se mozda malo rezervoar pomerio i da je samim tim doslo do pomeranja instalacija. Ali, bez obzira na sve, zasto se miris benzina oseca u kabini? Jel ima neko ideju, odakle da pocnem? Ne bih da odmah idem kod majstora, jer znam da ce da sloze neku pricu kako mora da se skida rezervoar, a za to su mi prosli put bam-badava uzeli 3000 dinara, kada su menjali neko crevo, koje nije moralo da se menja.
Inace, u pitanju je Ford Escort MK5, '92. godiste, 1800ccm, benzinac, 16v.
Pretpostavljam da se mozda malo rezervoar pomerio i da je samim tim doslo do pomeranja instalacija. Ali, bez obzira na sve, zasto se miris benzina oseca u kabini? Jel ima neko ideju, odakle da pocnem? Ne bih da odmah idem kod majstora, jer znam da ce da sloze neku pricu kako mora da se skida rezervoar, a za to su mi prosli put bam-badava uzeli 3000 dinara, kada su menjali neko crevo, koje nije moralo da se menja.
Inace, u pitanju je Ford Escort MK5, '92. godiste, 1800ccm, benzinac, 16v.
Comment