ZADNJI LONAC IZGLED IZNUTRA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Syncmaster
    CBC Veteran
    • 02.02.2006
    • 153
    • Zrenjanin

    ZADNJI LONAC IZGLED IZNUTRA

    Kao što naslov kaže da li može sa se nađe slika kako izgleda lonac iznutra
    tj.kako je napravljen original bez toga da se seče? Znači neka slika?
    Zato sto hoću da mi majstor napravi na osnovu originala ali da ne sece.

    U pitanju je kia pride wagon 1.3, to je zadnji lonac kao za mazdu 121.

    Unapred zahvalan...
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Svaki izgleda drugacije.
    Majstor neka otvori taj i nek izrazi identican.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Syncmaster
      CBC Veteran
      • 02.02.2006
      • 153
      • Zrenjanin

      #3
      Znači jedino tako..
      Pa mislio sam da li moze da se vidi unutrašnjost bez otvaranja, ali ako je to onda najbolje rešenje,ok.

      Mada pošto je ovo da kažem zamenski lonac i da je jedan majstor pravio po nekim njihovim standardima i da je kao takav lonac bio prilicno tih te da je trajao 2god i 3 meseca i da sam imao garanciju 2god, da li da rasturam original i da kazem da mi naprave na osnovu uzorka originala ili kao što su mi napravili njihov, ali na osnovu dimezija original auspuha?

      Šta bi vi uradili na mom mestu?

      Comment

      • panto
        CBC Veteran
        • 04.11.2007
        • 148
        • ljubic

        #4
        Pare u džep, pa u prodavnicu po original .

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          U zavisnosti o toga koliko jos dugo planiras da vozis taj auto.
          Ja bi dao da mi se napravi inox lonac kod proverenog majstora i rekao bi mu da bude tih ili protocan ili kako mi odgovara. Na osnovu toga majstor tacno zna kako da napravi lonac. Pa oni to rade svaki dan i jos kako imaju iskustva i ne moraju da seku nista da bi videli kako je unutra.
          Ako se ne varam za cenu originala od obicnog celika se moze dobiti pravljen ali inox i da ne mislis vise nikad o njemu.
          Sto se tice zvuka prednji lonac bitnije utice na zvuk nego zadnji ali i skidanje katalizatora utice da prednji lonac pre izgori nego sto bi inace traja ko zna koliko. Zadnji pak lonac propada od vode koja se kondenzuje u njemu i zato je obicno bas on prvi koji propadne.

          Comment

          • Syncmaster
            CBC Veteran
            • 02.02.2006
            • 153
            • Zrenjanin

            #6
            Original bogami kosta oko 300e, a za walker-a mi traze oko 4400din i jos oko 500-700 sa ugradnjom.
            Ja bih uzeo bosal ali ne znam cenu, mada ne znam ni kako oni izgledaju
            iznutra, ali mislim da pravljeni po mom uzorku originala kosta, tj. trazi mi
            3200din sa ugradnjom.

            Racunica je sledeca 4400+700=5100 za 2god garancije i da racunam da ce trajati 4god .

            Za pravljeni 3200 za 2god garancije i da racunam da ce trajati oko 2,5god.

            Da li neko ima iskustva sa walkerom i bosalom?
            Jel moze neko da mi kaze cenu za bosal sifra je 169-013?
            I da li postoji razlika u bosalovim auspusima sa siframa:
            169-013 i 171-469 kao i spoljne dimenzije istih?

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Ne racunaj da je Bosal nesto posebno trajan. Jeste da je napravljen po originalnim merama i kvalitetno ovako ali je od obicnog celika. Pored toga nije bas ni nesto posebno jevtin obzirom da traje recimo tri godine. Ponekad cak manje a ponekad i vise.
              Veoma je diskutabilno sta uopste znaci trajnost. Nekome smeta kad mu se otkaci pregrada pa lupa a nekome ne smeta ni da mu ispadaju parcici kad da jaci gas. Ne raspadne se on lako bas spolja da se to vidi nego prvo iznutra. Voda je unutra.
              Walker takodje nije bog zna sta iako su oni obicni aluminizirani. Samo sto Walker proizvodi i izduve od inoxa a to je vec nesto drugo ali zato je i cena.
              Zato i kazem da se vise isplati dati da se napravi zadnji lonac od inoxa kod nekog dobrog majstora. Onda i nema vremena garancije jer je dozivotna prakticno. Ne verujem da su cene toliko astronomske za tako nesto. Pitaj Batu pa ces videti.

              Comment

              • Syncmaster
                CBC Veteran
                • 02.02.2006
                • 153
                • Zrenjanin

                #8
                Danas sam rasturio original lonac. Ono sto sam primetio jeste da nema staklene vune, nego samo cevi kao i da je na pregradnim mestima gde je spojen sa spoljasnin limom(ili koji je vec materijal) je zardjao kao i da se spolja vidi korozija na tim mestima,a takodje se vidi i da je na nekim mestima iznutra vec poceo da se ljusti lim,a i izgleda da ima dupli lim kao da je presovan. Spolja je kao da je hromiran ne nekim mestima koja nije zahvatila rdja i ako moze neko da mi kaze koji je to materijal?
                I koliko jos mogao da izdrzi original lonac obzirom da nije nigde probio ali se videla ta rdja na spojevima i ljustenje iznutra, jos godinu-dve, ako uopste moze da se prognozira?
                Samo da napomenem da je original lonac trajao 6godina, a ovaj pravljeni 2god i 3meseca.
                Dok je srednji lonac izdrzao 8godina,a zatim sam ubacio univerzalni bosal koji sam platio 950din i 900din zamenu posto se u milimetar slazu.
                U medjuvremenu sam menjao cevi, tako da su one dobre. a ostaje mi sada ponovo zadnji lonac.

                Walker moze da se nabavi i kosta 4360din. Da li je bolje da kupim taj ili od bosala, ali nisam proveravao cenu za bosal?
                Neka iskustva sa njima?

                Pozdrav

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  Walker kao sto je receno nije nesto posebno, econo varijanta.
                  Bosal je po mom iskustvu bolji, ocekuje se od 5-8 godina minimum.

                  originalni bi trebao da izdrzi minimum 10+ godina.

                  duzina trajanja najvise zavisi od 2 faktora, same konstrukcije vozila i same konstrukcije izduva (termodinamike gasova u izduvu) i stila voznje.

                  materijal je takodje od znatno uticaja ali nije presudan.

                  sto se vise vozi sa vrucim i vrelim izduvom to je veca trajnost.


                  lonce ubija stvaranja kondenzata, taloga u kombinaciji kiselina, vode itd.

                  neki auti prosto imaju kratak vek trajanja izduva a neki jako dug.

                  jako je vazna i kvalitetna ugradnja pri zameni lonca i cevi.
                  mora da se postigne apsolutna zaptivenost ne samo zbog buke nego pre svega zbog povecanja trajnosti.

                  kao i svaki dimnjak, auspuh kome "curi" vazduh ima umanjenu brzinu gasova a time i umanjeno odvodjenje kondenza.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • RANK
                    CBC Senator XXL
                    • 28.02.2007
                    • 1635
                    • Beograd
                    • FIAT MAREA WEEKEND 1

                    #10
                    Originally posted by Syncmaster
                    Racunica je sledeca 4400+700=5100 za 2god garancije i da racunam da ce trajati 4god .

                    Za pravljeni 3200 za 2god garancije i da racunam da ce trajati oko 2,5god.
                    pogresna ti je racunica, i jedan i drugi ce jedva da prezive garanciju.
                    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                    Comment

                    • Syncmaster
                      CBC Veteran
                      • 02.02.2006
                      • 153
                      • Zrenjanin

                      #11
                      Original srednji lonac je izdrzao 8godina, sada sam stavio bosal univerzalni i mogu da kazem vec 8meseci kao nov.

                      Ono sto je zbunjujuce neko kaze bosal, neko walker...
                      Sta je bolje od ta dva, koji se materijali koriste u njima?
                      I ono sto je meni najbitnije koje je tisi od ta dva necu da uzmem jedan ili drugi, a da mi bruji kao da vozim V6?

                      Pa bio bih zadovoljan da mi traju 4-5god.. a jednoj zeni je walker na toyoti trajao skoro ili cak 5god.

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        #12
                        a zatim sam ubacio univerzalni bosal koji sam platio 950din i 900din zamenu posto se u milimetar slazu.
                        Zamena celog izduva (osim grane) je od 600-800, tako da mislim da je preplaceno. Postoje cak i trgovci kod kojih je ugradnja uracunata u cenu.

                        jako je vazna i kvalitetna ugradnja pri zameni lonca i cevi.
                        mora da se postigne apsolutna zaptivenost ne samo zbog buke nego pre svega zbog povecanja trajnosti.
                        Slazem se . Moram da napomenem da sam na 2 razlicita mesta platio stavljanje samo lonca i lonca i grane. U oba slucaja je isfushareno do maximuma : nije nigde dihtovalo, posle mesec dana su se "nove" gumice koje drze cev pokidale i sl.

                        Na kraju sam kupio pastu za zaptivanje izduva, sve skinuo, sav se uprljao, izgubio 2 sata , al' sam ga na kraju namestio da stoji i da se cuje ljudski ! Tacnije je reci "da se NE cuje", posto sam trazio najtishi moguci zvuk.
                        Kad sam JA uspeo onda moze svako =] . Doduse treba imati kanal...
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • opaki
                          CBC Član
                          • 27.07.2008
                          • 18
                          • Pula,RH

                          #13
                          kia

                          u originalu imaš staklenu vunu oko onih rupičastih cjevi,zna izgorit vremenom i baca je van ponekad i zaglavi pa ga guši..........sve ove kemije tipa uradi mi majstore itd su banana evo zašto
                          1. gorivo puno sumpora
                          2.inox lonci se zagrijavaju brže od čelika pa imaš temperaturna naprezanaja u izduvu nejednaka
                          3.lonac je proračunat i za svako vozilo dorađen posebno
                          4.protočni lonci nemaju apsolutno nikakvu svrhu kod 4t motora jer su ispred još dva prigućivača kat i srednji lonac
                          5 još barem drugih 10 razloga
                          Ali ti možeš pomoć loncu da preživi
                          1.prije zime pređi ga 1 ruku sa minijem ili aluminiskom bojom
                          2.izburgijaj malu rupu do 5-6mm na najnižem djelu zadnjeg lonca ovako će se sam drenirat kad ugasiš auto ovo nije eko prihvatljivo digne malo sadržaj kisika na eko testu ali čuva lonac
                          3.goriva eu kvalitet značiBMB98 ili 100

                          Comment

                          • Dare
                            CBC Senator
                            • 16.09.2007
                            • 219
                            • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

                            #14
                            Originally posted by deki-ascona
                            a zatim sam ubacio univerzalni bosal koji sam platio 950din i 900din zamenu posto se u milimetar slazu.
                            Zamena celog izduva (osim grane) je od 600-800, tako da mislim da je preplaceno. Postoje cak i trgovci kod kojih je ugradnja uracunata u cenu.

                            [quote:10vgzrak]jako je vazna i kvalitetna ugradnja pri zameni lonca i cevi.
                            mora da se postigne apsolutna zaptivenost ne samo zbog buke nego pre svega zbog povecanja trajnosti.
                            Slazem se . Moram da napomenem da sam na 2 razlicita mesta platio stavljanje samo lonca i lonca i grane. U oba slucaja je isfushareno do maximuma : nije nigde dihtovalo, posle mesec dana su se "nove" gumice koje drze cev pokidale i sl.

                            Na kraju sam kupio pastu za zaptivanje izduva, sve skinuo, sav se uprljao, izgubio 2 sata , al' sam ga na kraju namestio da stoji i da se cuje ljudski ! Tacnije je reci "da se NE cuje", posto sam trazio najtishi moguci zvuk.
                            Kad sam JA uspeo onda moze svako =] . Doduse treba imati kanal...[/quote:10vgzrak]
                            Vidim da si iz NI, pa mi reci gde da kupim tu pastu za auspuhe?

                            Comment

                            • deki-ascona
                              Bio nam je drug! RIP
                              • 10.04.2007
                              • 2118
                              • NI , Trosharina

                              #15
                              Kad udjes u NI iz pravca Svrljiga ne skreci nigde dok ne dodjes do NITEX-a. Parkiraj se tacno prekoputa glavnog ulaza u fabriku i zagradices ulaz u jednu prodavnicu auto-delova MAX. Trazi pastu za zaptivanje auspuha, americki proizvod, tuba 200g = 150 din.
                              Originally posted by Valent Vudriga
                              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                              Comment

                              Working...
                              X