Pitanje oko pumpe za gorivo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    Pitanje oko pumpe za gorivo

    Interesuje me sledece:

    Posto imam Golfa 1-cu a on nema onu "pick up" pumpu za gorivo u rezervaru,a za 16v idu 2 pumpe ova pick up i glavna koja gura do motora.
    Ja sam nabavio jednu od forda escorta mislim da gura 3 bara,e sad interesuje me da li mogu nju da izkoristim za tu pick up pumpu? Inace nemam ideju koliko gura ona od golfa i koji je protok iste.






    Ovako izgleda sistem i pumpa pod brojem 18 gura u mali rezevar na drugoj slici i odatle se napaja motor gorivom.
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
  • coco
    CBC Senator XXL
    • 24.10.2004
    • 476
    • i`am from the land that is placed nowhere

    #2
    pogledaj si po injektorima. imas negdja na netu kalkulator za pritisak u ovisnosti od injektora. s tim da imas i fuel pressure regulator koji ti, i da stavis high flow pumpu, regulira dotok goriva. problem ti je ak imas slabu pumpu, slabiju smjesu i onda dolazi do nagaranja klipova, detonacija i slicno... ja kuzim da ti je 3 bara dosta po mom crx-u. on ima 2,5 ili 2,7 bara pumpu.

    "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

    Comment

    • remus
      CBC Senator XXL
      • 25.12.2004
      • 695
      • Zrenjanin

      #3
      Nisi me dobro razumeo. Meni ta mala pumpa sluzi samo da napuni onaj mali rezervar (slika 2. Pumpenspeicher), a pumpa koja dolazi u taj mali rezervar gura dalje do motor sa nekih 6-7bara,u pitanju je KE-Motronic ubrizgavanje sto znaci da ima mehanicke dizne,koje otvaraju da odredjeni pritisak mislim da je u pitanju negde oko 4-4.5 bara. A interesuje me to dali ce smetati sto ta mala pumpa gura 3 bara.
      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #4
        Zar je mogutje da niko ne moze da mi pomogne???
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • vulkan
          CBC Veteran
          • 03.09.2011
          • 151
          • sabac
          • mazda nisan

          #5
          Odg: Pitanje oko pumpe za gorivo

          Koliko sam ja razumeo tebi uopste nije bitno na koliko bara ce raditi prva pumpa vec samo da ima dovoljan protok. Znaci da moze da dodaje i odrzava punu posudicu u kojoj se nalazi ta druga pumpa koju imas po ps-u. Ja nisam dovoljno obrazovan da bih to teoretski izracunao ali bih se u praksi vrlo lako snasao ako imam obe pumpe. Mislim. Improvizovao bih dve posude, prvu umesto rezervoara a drugu za tu drugu pumpu pa bih ukljucio obe pumpe (creva bih povezao da ta druga vraca nazad u "rezervoar" da mi ne bi trebala velika kolicina goriva. Mislim da bi 10 litara bilo dovoljno za probu.) Ukljucis obe na 10 minuta ili koliko smatras da treba za probu (pazis na temperaturu benzina, cini mi se da je on i jedino hladjenje pumpe pa ce se on malo u tom kruzenju zagrejati, zavisno od kolicine benzina, spoljne temperature i koliko same pumpe odaju toplote) i vidis da li prva moze dovoljno da dodaje i prati "potrosnju" druge pumpe. Mislim da bi ovo bilo prilicno pouzdano ako bi imao neki merac na crevu izmadju prve i druge pumpe i da tu pratis pritisak koji treba da bude u granicama propisanim za tu prvu pumpu. E ako uopste nisi vican mehanici i struji da ovo sam uradis onda nosi nekom ko zna. Uslovno, a to nisi nigde napisao, ako je drugoj pumpi potreban odredjen pritisak u toj posudi u kojoj je ona (ta druga pumpa) onda prvu pumpu trazis sa radnim pritiskom koji zahteva druga pumpa. Cini se komplikovano ali nije, po meni je ovo cista logika, samo treba vremena i rada. Samo se malo koncetrisi, valjda ces razumeti sta sam (opsirno) napisao. Mozda i nisam u pravu ali kad se ovde ne javlja niko strucan da pomogne a da sam ja na tvom mestu a nemam para za majstora, ja bih probao na ovaj nacin. Javi kako si resio problem.

          Comment

          Working...
          X