Turbina,vakum creva,wg...neko pusta pritisak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DTI LET
    CBC Senator XXL
    • 13.08.2006
    • 374
    • Novi BGD

    Turbina,vakum creva,wg...neko pusta pritisak

    Evo ovako imam "little" problem
    Kao sto naslov kaze problem je u pustanju pritiska...gde niko ne zna

    Nego da pocnem od pocetka
    WG iglica koja regulise otvaranje klapne na turbini je bila pomerena tj sraf koji nju pomera za 5-7 navoja vise od fabrickog...samim tim sam dobio veliku rupu i onda sam poceo lagano svako crevo,svaki vakum,svaki pritisak da merim...dok nisam dosao do podatka da je cacnuta iglica,e sad sa iglom u prvobitnom stanju punio je do 1.1 bara al to naravno nije problem bio nego sto je taj pritisak samo bio pocetni i to pri nizim rpm i punom gasu,onda do nekih 5.5k rpm bi pao na 0.5-0.6 bara.....Onda sam vratio WG na fabricko stanje,dobio se mnogo mirniji rad motora i izgubila se rupcaga,al pritisak i dalje opada...Sad puni do 0.8-0.9 i onda padne na 0.4-0.6 sve zavisi

    Sva creva su citava,proverio ja licno,klapna na turbini bila totalno ne funkcionalna jer je bio kriv nosac WG pa mu nije dao da se pomera a ovaj usled ne aktivnosti i visoke temp se ukocio...sad i ona radi kako bi trebalo...Stvarno mi je ponestalo ideja

    Kod beogradskih turbo servisera necu da idem tj kod jednog sam vec bio i rekao mi je da je sve u redu...tako da ta varijanta otpada
    Da je turbina zveknula ne bi mogla da puni toliko...valjda

    Da li neko ima predstavu il jos bolje iskustvo sta bi moglo da bude ili ko bi mogao to da mi ispregleda i utvrdi gde pusta?!?!

    Razmisljam se da odem do Uzica da mi pogledaju,al opet ne znam dal skidaju turbinu il moram sam da je donesem (znam i za predstavnistvo u BG) al bih prvo da iscrpim sve opcije bez skidanja pa tek onda ako nista ne ostane

    I pitanje.da bi se skinula turbina jel mora da se vadi vezni lim il mogu samo hladnjaci pa da se izvuce?!?!

    Ovo je inace taj sicusni turbic


    HELP HELP HELP!!!
    www.opelclub.rs
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    Stavi veci turbo
    Pa pritisak treba da opada na visokim obrtajima? Sta si ocekivao?

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 251c71d8f7

    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      sve ispravno radi, u cemu je problem ?
      vrati podesavanje na fabricku meru, pa prati da li moze da se postigne zadovoljavajuci efekat motora- recimo visekratnim merenjem ubrzanja 0-100 pa onda poredjenjem sa fabrickim podatkom.
      ako je odstupanje +-20% ja ne bih nista dirao, radi motor kako je inace predvidjeno.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #4
        ako na kraju smislis da vozis u uzice, bave se i oni skidanjem turbine
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • DTI LET
          CBC Senator XXL
          • 13.08.2006
          • 374
          • Novi BGD

          #5
          Znate sta je opet veeeliki problem...Ne mogu da nadjem podatak koji pravi fabricki pritisak treba da se dobija,neko kaze 0.8 neko 0.9 neko 0.6 neko 1...Tako da sam stvarno zbunjen

          Dobio sam informaciju iz jednog t.servisa da pritisak mora biti konstantan do promene brzine,kocenja il pustanja gasa

          @All
          kako objasnjavate da auto sa chipom ide za pola duzine haube brze od fabrickog a chip bi trebao da mu da 45ks i 75nm (neka da i 30 ne mora 45,mora bre da se lesi fabrikana...) ???

          Sve ostalo mi radi normalno...i ovako iako ne znam nesto posebno mislim da ne bi trebale biti tolike oscilacije u pritisku
          www.opelclub.rs

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            kako objasnjavate da auto sa chipom ide za pola duzine haube brze od fabrickog a chip bi trebao da mu da 45ks i 75nm (neka da i 30 ne mora 45,mora bre da se lesi fabrikana...)
            ne razumem kako se brzina to meri duzinom haube, ali ono sto znam jeste vrlo prosto objasnjenje dinamike kretanja vozila.


            stvarnost je da oba motora, ako su iste mase i ostalo na vozilu, imaju isti efekat odnosno istu snagu/ obrtni momenat.

            cip ne pokrece motor vec ostvareni u realnom vremenu proces oksidacije goriva.

            a to je ocito isto ako su iste posledice kretanja istih vozila.

            chip inace ne bi trebao nista da daje sam od sebe, niti uoste tako nastaje energija. chip je samo jedan od mogucih ali ne i garantovanih po uspehu metoda za poboljsanje procesa oksidacije.

            nigde ne pominjes glavni parametar rada turbo motora, a to je temperatura u****nog vazduha u plenum.

            pritisak, temperatura i zapremina su medjusobno direktno uvezane fizicke velicine, pa stoga pritisak nije niti moguce da bude konstantan jer je promenljiva zapremina pri radu turbine.
            toliko o osnovama protoka fluida...
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            Working...
            X