Evo ovako imam "little" problem
Kao sto naslov kaze problem je u pustanju pritiska...gde niko ne zna
Nego da pocnem od pocetka
WG iglica koja regulise otvaranje klapne na turbini je bila pomerena tj sraf koji nju pomera za 5-7 navoja vise od fabrickog...samim tim sam dobio veliku rupu i onda sam poceo lagano svako crevo,svaki vakum,svaki pritisak da merim...dok nisam dosao do podatka da je cacnuta iglica,e sad sa iglom u prvobitnom stanju punio je do 1.1 bara al to naravno nije problem bio nego sto je taj pritisak samo bio pocetni i to pri nizim rpm i punom gasu,onda do nekih 5.5k rpm bi pao na 0.5-0.6 bara.....Onda sam vratio WG na fabricko stanje,dobio se mnogo mirniji rad motora i izgubila se rupcaga,al pritisak i dalje opada...Sad puni do 0.8-0.9 i onda padne na 0.4-0.6 sve zavisi


Sva creva su citava,proverio ja licno,klapna na turbini bila totalno ne funkcionalna jer je bio kriv nosac WG pa mu nije dao da se pomera a ovaj usled ne aktivnosti i visoke temp se ukocio...sad i ona radi kako bi trebalo...Stvarno mi je ponestalo ideja
Kod beogradskih turbo servisera necu da idem tj kod jednog sam vec bio i rekao mi je da je sve u redu...tako da ta varijanta otpada
Da je turbina zveknula ne bi mogla da puni toliko...valjda
Da li neko ima predstavu il jos bolje iskustvo sta bi moglo da bude ili ko bi mogao to da mi ispregleda i utvrdi gde pusta?!?!
Razmisljam se da odem do Uzica da mi pogledaju,al opet ne znam dal skidaju turbinu il moram sam da je donesem (znam i za predstavnistvo u BG) al bih prvo da iscrpim sve opcije bez skidanja pa tek onda ako nista ne ostane
I pitanje.da bi se skinula turbina jel mora da se vadi vezni lim il mogu samo hladnjaci pa da se izvuce?!?!
Ovo je inace taj sicusni turbic

HELP HELP HELP!!!

Kao sto naslov kaze problem je u pustanju pritiska...gde niko ne zna

Nego da pocnem od pocetka
WG iglica koja regulise otvaranje klapne na turbini je bila pomerena tj sraf koji nju pomera za 5-7 navoja vise od fabrickog...samim tim sam dobio veliku rupu i onda sam poceo lagano svako crevo,svaki vakum,svaki pritisak da merim...dok nisam dosao do podatka da je cacnuta iglica,e sad sa iglom u prvobitnom stanju punio je do 1.1 bara al to naravno nije problem bio nego sto je taj pritisak samo bio pocetni i to pri nizim rpm i punom gasu,onda do nekih 5.5k rpm bi pao na 0.5-0.6 bara.....Onda sam vratio WG na fabricko stanje,dobio se mnogo mirniji rad motora i izgubila se rupcaga,al pritisak i dalje opada...Sad puni do 0.8-0.9 i onda padne na 0.4-0.6 sve zavisi



Sva creva su citava,proverio ja licno,klapna na turbini bila totalno ne funkcionalna jer je bio kriv nosac WG pa mu nije dao da se pomera a ovaj usled ne aktivnosti i visoke temp se ukocio...sad i ona radi kako bi trebalo...Stvarno mi je ponestalo ideja
Kod beogradskih turbo servisera necu da idem tj kod jednog sam vec bio i rekao mi je da je sve u redu...tako da ta varijanta otpada
Da je turbina zveknula ne bi mogla da puni toliko...valjda

Da li neko ima predstavu il jos bolje iskustvo sta bi moglo da bude ili ko bi mogao to da mi ispregleda i utvrdi gde pusta?!?!
Razmisljam se da odem do Uzica da mi pogledaju,al opet ne znam dal skidaju turbinu il moram sam da je donesem (znam i za predstavnistvo u BG) al bih prvo da iscrpim sve opcije bez skidanja pa tek onda ako nista ne ostane
I pitanje.da bi se skinula turbina jel mora da se vadi vezni lim il mogu samo hladnjaci pa da se izvuce?!?!
Ovo je inace taj sicusni turbic


HELP HELP HELP!!!
Comment