Cudna situacija (pumpa)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cordober
    CBC Član
    • 28.05.2008
    • 66
    • Beograd

    #16
    Ja sam od avgusta do juce menjao 3 uloska benz pumpe (2 su bile italijanske Meat Doria, a jedna satro nemacka stigla cak iz Bosne). Juce kupim i ugradim Boschovu kompletnu pumpu. Da vidim koliko ce ona da izdrzi. Palim na benzin, vozim na benzinu prvih par kilometara, opran rezervoar posle druge zamene uloska, kad je zamenjen i filter benzina. U rezervoaaru nikad manje od cetvrtine benzina. E izgleda da sam se tu za...ao. Po nekim postovima na raznim forumima nivo ne sme da pada ispod polovine, da bi se pumpa hladila kako treba. Ako i ova rikne, ja stvarno neznam sta bih vise mogao da uradim da bi trajala.
    Izvinite ako sam smorio, ali sam morao negde da se izjadam. Poz.
    Zasto sve sto je lepo ima decka?

    Comment

    • MirkoDamnjanovic
      CBC Senator
      • 26.09.2008
      • 291
      • Srbija
      • Cetvorotockas

      #17
      Pumpa ne sme da ostane BEZ benzina jer TADA nema sta da je hladi. recimo da je rezerva dovoljna da je hladi da ne crkne ali majstori vole dakazu da je potrebno imati 10-ak litara.

      Comment

      • cordober
        CBC Član
        • 28.05.2008
        • 66
        • Beograd

        #18
        [quote="MirkoDamnjanovic"]Pumpa ne sme da ostane BEZ benzina jer TADA nema sta da je hladi. recimo da je rezerva dovoljna da je hladi da ne crkne ali majstori vole dakazu da je potrebno imati 10-ak litara.[/qu
        ote][code[quote]



        I ja sam tako i vozio, nikad na rezervi, izmedju cetvrtine i polovine. A sad ispede da ne sme ispod pola. Pa ga ja i napunih juce na 3/4. Za svaki slucaj. Ipak je ova nova pumpa 200 evrica, a ne 60 koliko su bili oni ulozci.
        Zasto sve sto je lepo ima decka?

        Comment

        • MirkoDamnjanovic
          CBC Senator
          • 26.09.2008
          • 291
          • Srbija
          • Cetvorotockas

          #19
          samo kazem da ko ti je rekao 1/2 rezervoara ne zna sta prica

          dovoljno je da ne ostajes bez goriva. ako vozis na plin i majstori nisu namestili da ti se ugasi pumpa kad je na plin e onda je pozeljno da imas 10 litara u rez jer on mulja to sto je u njemu. a ako ga vozis na benzin onda non stop prolazi kroz njega i hladi ga.

          Comment

          • elektro-retro
            CBC Član
            • 22.09.2008
            • 33
            • krusevac

            #20
            cekajte ako je auto na plin a pumpa radi mora da rikne !!!
            znaci obavezno pumpu iskljuciti kada se predje na plin

            Comment

            • gti16v
              CBC Senator XXL
              • 05.08.2007
              • 343
              • BGD
              • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

              #21
              Zasto bi riknula ako se vozi na plin a nebi ako se vozi na benzin? Jel pumpa mozda zna koje gorivo koristi motor?

              Comment

              • MirkoDamnjanovic
                CBC Senator
                • 26.09.2008
                • 291
                • Srbija
                • Cetvorotockas

                #22
                Kada se ugradi plin prava stvar je kada majstori nameste da kada se ukljuci plin da se iskljuci benzinska pumpa. Ako ostane ukljucena kroz nju ne prolazi gorivo nego mulja to sto je u njoj i zato je pozeljno da ima 10-ak litara u rezervoaru da se pumpa ne bi pregrejala.

                Ako vozis na benzin non stop prolazi novo gorivo i ne moze se pregrejati.

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #23
                  Bar dva puta mesečno se raspravlja o uključenoj/isključenoj pumpi na forumu, baš je bilo pre neki dan protalškajte malo "search".

                  @MirkoDamnjanović

                  Ovo što si rekao jednostavno ne radi tako.

                  Pumpa ne "mulja" isto gorivo koje je u njoj, sve jedno da li radi na benzinu ili na plinu. Ona uvek zahvata NOVO I 'HLADNO' gorivo iz rezervoara, tako da je za pomenuto hlađenje bitno da benzina IMA.

                  Benzin se povratnim crevom vraća u rezervoar, to jest stalno kruži kroz ceo benzinski sistem... A prekid se ostvaruje na brizgaljkama, a ne na izlazu iz pumpe...
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment

                  • Rayli
                    CBC Veteran
                    • 17.12.2006
                    • 125
                    • Bajna Basta

                    #24
                    Ja koliko se razumem, potrebno je samo da ima benzina u rezervoaru, a pumpu netreba gasiti!!!

                    Comment

                    • cordober
                      CBC Član
                      • 28.05.2008
                      • 66
                      • Beograd

                      #25
                      Ja izludeh vise. Te dovoljno je benzina ako je preko rezerve, te ako ima 3/4, pa onda sve ispod 1/2 ne valja. Pa onda pumpu bi valjalo iskljucivati kad se vozi na gasu, te nikako ne iskljucivati. Ja sada vozim sa 1/2 rezervoara i iskljucujem pumpu. Uvek palim na benzin i vozim par km na benz. Kad prebacim na gas , gasim pumpu. A sad stvarno, zasto ne valja iskljucivati pumpu? Sta se desava sa njom kad je iskljucena, a auto ide na gas? Kad ne radi, negreje se, ne uvlaci talog u sebe, znaci da se produzava njen vek. Ili gresim?
                      Zasto sve sto je lepo ima decka?

                      Comment

                      • gti16v
                        CBC Senator XXL
                        • 05.08.2007
                        • 343
                        • BGD
                        • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

                        #26
                        Mozda i produzavas vek pumpe, ali skracujes vek benzinskih dizni koje se hlade benzinom, tako da pumpa treba da radi

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          benzinske dizne se ni od cega ne greju kada su iskljucene (pri radu na gas) pa ne trebaju niti da se hlade.
                          a niti benzin ne hladi dizne tako da ne treba izmisljati nepostojece probleme.

                          pumpa treba da ostane ukljucena prosto zato sto je fabrika koja je konstruisala auto predvidela da pumpa non stop radi kada i motor i nema niti jednog razloga menjati fabricku postavku.

                          upotreba gasnog sistema ni na koji nacin ne utice na benzinski sistem, cak stavise nije ni povezana hidraulicki. a niti elektricki.
                          jedina veza je plinskog i benzinskog ECU a to ne utice na rad cirkulacione pumpe.

                          sto se tice elektro namotaj koji se hlade kada radi motor na benzin, njihov radni vek je par miliona km (recimo 2.500.000km) pa je potpuni irelevantno da li bi se mozda moglo ocekivati neko umanjivanje radnog veka brizgaljki usled navodnog pregrevanja namotaja...
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            A sad stvarno, zasto ne valja iskljucivati pumpu? Sta se desava sa njom kad je iskljucena, a auto ide na gas? Kad ne radi, negreje se, ne uvlaci talog u sebe, znaci da se produzava njen vek. Ili gresim
                            ne gresis samo je potpuno nebitno produzavanje radnog veka pumpe na automobilima.

                            pumpa, naravno kvalitetno inace napravljena, izdrzi minimum 250-300.000km, cesto i do 500.000+ km prosecne voznje.

                            ono sto pumpu "interesuje" nije broj prevezenih kilometara vec broj radnih sati jer je to cirkulaciona pumpa koja uvek radi kada je i motor u pogonu bez obzira na predjene kilometre ili kada auto stoji u mestu.

                            pumpu ne valja iskljucivati na benzinskom sistemu zbog same osobine benzina kao goriva, a to je da je laksi od vode i da je nerastvorljiv u vodi.

                            u prevodu, kako je kondenzacija u rezervoaru usled temperaturnih promena normalna prirodna pojava tako je i postojanje vode u rezervoaru normalna prirodna pojava.

                            voda je uvek na dnu rezervoara.

                            takodje je i pumpa na dnu rezervoara, po pravilu.

                            kada ne radi pumpa, prirodnim putem pumpa ostaje potopljena u vodi sto naravno dovodi do korozije.

                            dok pumpa radi i vrti (mastan) benzin u krug pa sve i da je mesavine benzina+vode u smesi nema korozije.

                            cirkulaciona potopna pumpa je projektovana, proizvedena i ugradjena od strane fabrike da stalno radi kada radi motor.

                            tako i treba da ostane, bez nasumicnog nagadjanja oko promene projektovanog stanja vozila.

                            mozda neka specificna pumpa zahteva iskljucivanje ali tada je to ograniceno i vazi samo za taj konkretan model pumpe, odnosno model auta.

                            generalno, cirkulacione pumpe su predvidjene za kontinualni rad.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • cordober
                              CBC Član
                              • 28.05.2008
                              • 66
                              • Beograd

                              #29
                              Originally posted by sw.brick
                              A sad stvarno, zasto ne valja iskljucivati pumpu? Sta se desava sa njom kad je iskljucena, a auto ide na gas? Kad ne radi, negreje se, ne uvlaci talog u sebe, znaci da se produzava njen vek. Ili gresim
                              ne gresis samo je potpuno nebitno produzavanje radnog veka pumpe na automobilima.

                              pumpa, naravno kvalitetno inace napravljena, izdrzi minimum 250-300.000km, cesto i do 500.000+ km prosecne voznje.

                              ono sto pumpu "interesuje" nije broj prevezenih kilometara vec broj radnih sati jer je to cirkulaciona pumpa koja uvek radi kada je i motor u pogonu bez obzira na predjene kilometre ili kada auto stoji u mestu.

                              pumpu ne valja iskljucivati na benzinskom sistemu zbog same osobine benzina kao goriva, a to je da je laksi od vode i da je nerastvorljiv u vodi.

                              u prevodu, kako je kondenzacija u rezervoaru usled temperaturnih promena normalna prirodna pojava tako je i postojanje vode u rezervoaru normalna prirodna pojava.

                              voda je uvek na dnu rezervoara.

                              takodje je i pumpa na dnu rezervoara, po pravilu.

                              kada ne radi pumpa, prirodnim putem pumpa ostaje potopljena u vodi sto naravno dovodi do korozije.

                              dok pumpa radi i vrti (mastan) benzin u krug pa sve i da je mesavine benzina+vode u smesi nema korozije.

                              cirkulaciona potopna pumpa je projektovana, proizvedena i ugradjena od strane fabrike da stalno radi kada radi motor.

                              tako i treba da ostane, bez nasumicnog nagadjanja oko promene projektovanog stanja vozila.

                              mozda neka specificna pumpa zahteva iskljucivanje ali tada je to ograniceno i vazi samo za taj konkretan model pumpe, odnosno model auta.

                              generalno, cirkulacione pumpe su predvidjene za kontinualni rad.
                              [quote]


                              Hvala Sw.brick. Onda su ona tri uloska ustvari bili neki teski krsevi kad su tako brzo poriknjavale.
                              Zasto sve sto je lepo ima decka?

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                fuseraj je zahvatio auto industriju gde god se okrenes, tako da se ne bi cudio pogotovu ako je i prodavac i /ili proizvodjac ne bas provereno ime.
                                takodje je jako vazna i pravilna ugradnja same pumpe, i potpuna ispravnost creva unutar rezervoara (ako ih ima) do pumpe.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X