pritisak u usisnoj grani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nnad
    CBC Veteran
    • 16.01.2008
    • 171
    • pancevo

    pritisak u usisnoj grani

    kako povecati priisak u usisnoj grani ako nema mehanickog ostecenja na plasticnoj usisnoj grani a MAP stalno pokazuje male vrednosti. zamenjen je senzor ali je i novi pokazivao iste vrednosti.kad je atmosverski pritisak veci auto bolje radi. mislim da je ovo dosta cest problem kod bezinca bez obzira na marku vozila pa ako je neko resavao ovako nesto neka pise. P.S. to bolje radi znaci lepse krece prva-druga bez trzaja, cistije prima gas na manjim obrtajima narocito do 2000o/min, i nekako lakse pali
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Sta znaci pokazuje male vrednosti? Koliko male?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      Atmosferac, turbo ???

      Comment

      • nnad
        CBC Veteran
        • 16.01.2008
        • 171
        • pancevo

        #4
        atmosverac, recimo da treba da bude dvesta i nesto necega mozda mili bara a na dijagnostickom aparatu pokazuje sto i nesto, pa tokom rada pada skoro do nule.sve je to radjeno u leru . ljudi u servisu su mislili da je naprsla usisna grana, medjutim nije. da li ima logike ako taj pritisak dolazi skoro do nule da je to skoro stanje vakuma, tj. da nesto iz nekog razloga ne pusta dovoljanu kolicinu vazduha u usis da bi se stvorio odgovarajuci pritisak.dijagnosticki aparat ima opciju gde meri vrednosti sa motora i vrednosti koje bi trebale da budu. sve vradnosti su po tome bile dobre izuzev tog pritiska.dijagnostika je radjena dva puta u razmaku od pola godine na razlicitim aparatima i sve je bilo isto.

        Comment

        • jeronimo
          CBC Senator XXL
          • 27.10.2005
          • 390
          • beograd
          • ваз 21214-20

          #5
          a kočnica kakva je, i da li se možda čuje šišteći zvuk u predelu oko servo pojačivača kočenja?
          prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Atmosferac tesko da ce imati 200mb u usisu na leru, kamoli da je normalno da ima 100mb...

            Normalna vrednost za Peugeotove motore je 320-380mb, u zavisnosti od brzine lera, tipa motora, itd.

            Da je naprsla usisna grana, imao bi vecu vrednost, a ne manju. Ne znam kako je to likovima u servisu bilo logicno da grana koja je napukla moze bolje da zaptiva i pravi veci vakuum odnosno potpritisak...

            Jedini razlog zasto moze da bude mali potpritisak u grani i da to uzrokuje los jer je step motor koji ne pusta dovoljno vazduha za stabilan ler, proveri ga.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Bio vakum, podpritisak ili negativni pritisak, ne vredi nam puno ako je 100 i nesto ili 200 i nesto. Ako je na nuli, motor ne radi . Kako bi bilo da se nadje manometar i izmjeri realno stanje u**** te da se signal MAP sensora premjeri voltmetrom, a zatim da se ispita u sto se gleda na skeneru. Neki skeneri pretvaraju negativni pritisak u**** i odgovarajuci napon sensora na drugaciji nacin.

              Comment

              • ScorpiO 696
                CBC Član
                • 02.08.2008
                • 77
                • Novi Sad
                • Scorpio

                #8
                MAP meri vakum u usisnoj grani
                na atmosfercu je od -1 do 0 bar (turbo ide do -1,0,1, 2)
                na leru vacum treba da je -0.8-0.6 bara optimum je -0.7 vakuma
                i kada se turira motor treba da dodje skoro do nule.
                Map je tesko izmeriti volt metrom ako nema merenje frequencije posto se on tako meri.
                evo primer za moj auto:
                -160Hz ign on
                -105Hz engine runing hot
                -100Hz 3000rpm

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #9
                  Map je tesko izmeriti volt metrom ako nema merenje frequencije posto se on tako meri.
                  Ako se netko bavi dijagnostikom trebao bi imati namjenski voltmetar.
                  Dok Ford koristi frekvencijski signal, vecina koristi napon u promjenjivom opsegu od 0-5V.
                  evo primer za moj auto:
                  -160Hz ign on
                  -105Hz engine runing hot
                  -100Hz 3000rpm
                  Zaboravio si navesti nadmorsku visinu i dnevni atmosferski pritisak.

                  Comment

                  • nnad
                    CBC Veteran
                    • 16.01.2008
                    • 171
                    • pancevo

                    #10
                    ljudi hvala na svim komentarima, mada ja se ne bavim dijagnostikom i dosta stvari koje ste napisali u vezi trazenja kvara mi je nepoznato. ja sam pisao ono sto sam video kad mi je auto bio u servisu, a posto se u mom poslu skoro svakodnevno bavim vakumom video sam da su ljudi u ovlascenom servisu totalno pogresno poceli da traze kvar u naprsloj usisnoj grani.inace pomesao sam malo vrednosti za moj pug treba da bude oko 400mb a na dijagnostikom aparatu u startu je bilo oko 200 pa nanize iz minuta u minut, da je nakon petnaestak min. dosao skoro do nule i kad mu dodas gas tri sek. samo prdi, pa onda podigne obrtaje. ovih dana atmosverski pritisk je bio visi i sve je to mnogo lepse radilo. vi ste dosta toga napisali ali, u Beogradu i okolini ne znam servis koji bi potrazio resenje.uglavnom kazu da je moj, ja nista ne bi radio nije strasno.pozdrav

                    Comment

                    • nnad
                      CBC Veteran
                      • 16.01.2008
                      • 171
                      • pancevo

                      #11
                      evo dodao bih jos nesto, pisali smo o pritisku u usisnoj grani, a sad sam primetio da kad imam benzina bar preko trecine rezervoara auto nema onih trzaja za koje sam mislio da su iskljucivo posledica niskog pritiska u****. inace u kolima je ugradjen sek. plin ali isto se ponasa i na benz. i na plinu. moj prijatelj vozi VW venta iz 93g. i kad mu je otkazala pumpa u rezervoaru poceo da trokira i plin. posle zamene pumpe sve se vratilo na staro.

                      Comment

                      Working...
                      X