bregasta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gola
    CBC Član
    • 15.04.2007
    • 12
    • 088

    bregasta

    Ima li razlike izmedju bregastih od kupea 2.0 16v turbo i tipa 2.0 16v,odnosno,pasuje li sa kupea na tipa?


    ]
  • MirkoDamnjanovic
    CBC Senator
    • 26.09.2008
    • 291
    • Srbija
    • Cetvorotockas

    #2
    Cak i ako pasuje verovatno nece moci da izdrzi to sto 2,0 turbo isporucuje.

    Ja kazem da kupis bregastu koja je propisana za taj motor.

    Comment

    • gola
      CBC Član
      • 15.04.2007
      • 12
      • 088

      #3
      Re: bregasta

      Originally posted by gola
      Ima li razlike izmedju bregastih od kupea 2.0 16v turbo i tipa 2.0 16v,odnosno,pasuje li sa kupea na tipa?
      ???Procitaj pitanje jos jednom.

      Comment

      • amir
        CBC Član
        • 07.11.2008
        • 88
        • Sarajevo

        #4
        soryyy ali neće pasati ako sam dobro pročitao vjerovatno je BS COUPE 2,0 16V turbo u pitanju? Njegov motor je LANCIA šta god pisalo na deklu ventila i skoro sve mu paše sa HF INTEGRALE a za TIPO znam da nije ugrađivan LANCIA motor
        pozzzz

        Comment

        • gola
          CBC Član
          • 15.04.2007
          • 12
          • 088

          #5
          Koliko ja znam,kod mene na skoro svakom delu auta pise afiat/lancia a pretpostavljam da nisi video motor od fiata 2.0 16v,pa ti zato saljem sliku i ocekujem komentar.Pozdrav

          Comment

          • amir
            CBC Član
            • 07.11.2008
            • 88
            • Sarajevo

            #6
            Čuj, ovako gledajući po deklu ventila izgledjau gotovo identično, ALI
            BS COUPE ima četvorostruku bombinu i ona se nalazi skroz IZA usisnog kolektora i kablovi svječica su užljebljeni u usisni kolektor i ulaze ispod poklopca, e sad ovdje kod tebe je razvodnik paljenja zakačen na bregastu ispušnih ventila a kod BS-a je tu samo nosač magnetnog fluxa pa bi u najmanju ruku trebalo pogledati da li će to pasati (bregasta-semering-razvodnik). Druga stvar na koju treba obratiti pažnju je to što su bregovi na osovini kod BS-a puno strmiji i nešto pomjereni u nazad zbog turbo kompresora pa ćeš imati problema sa vremenom razvoda ventila motora koji nema turbo i treća stvar koja je po mome i eliminatorna je ta da svega 10% vozača FIATA zna da u BS, i BRAVU i to 1.4 moraju sipati isključivo selenija ulje sva ostala ma kako dobra i skupa bila padaju u vodu jer u ova dva modela fiat odnosno lancia bregastu podmazuju špric dizama i otuda ostala ulja nemaju šanse podmazati bregaste osovine koje u pravilu bivaju ili zaribane ili imaju štetu na nultim tačkama i vrlo je teško kasnije takvu bregastu naštelati (nema hidropodizača nego idu pločice) Po forumuima "upućeni" teoretišu sve i svašta a osnovni razlog ili uzrok je neadekvatno ulje. Sad obzirom da nisi naveo razlog ZAŠTO želiš mjenjati svoje osovine, vjerovatno su oštećene i imaš na raspolaganju osovine od BS-a, moj ti je savjet da ih probaš prvo da li se može zakačiti razvodnik paljenja, pa ako može onda ih probaj komplet ugraditi. Nemoj zaboraviti da sa bregastim pokupiš i njihove ležajeve i to tačno onako kako su bili postavljeni ukoliko nemaš nove (tvoji ti sigurno neče odgovarati) isto tako spremi se za trošak novog dihtunga dekla ili ga napravi sam (ploča presovanog pluta 4 mm) kakav god prije ugradnje taj dihtung potopti u toplu vodu 20 tak minuta nemoj da te nagovore na silikon ! Da još nešto, skidanje zupčastog remena na mašinama LANCIA 2.0 i > je "plač matere božije" jer zahtjeva poseban alat i naj manje dvije boje sa kojima češ zabilježiti pozicije a sve to češ da radiš u nekih 4 ili 5 cm. Eto to bi bilo to ako ti trebaju pozicije i brojevi alata to ti mogu poslati ovako.

            Comment

            • gola
              CBC Član
              • 15.04.2007
              • 12
              • 088

              #7
              Sto se tice Selenia ulja u potpunosti se slazem ali ne bilo koje Selenije vec iskljucivo adekvetne motoru,kilometrazi itd.Kacenje razvodnika je ,rekao bih na prvi pogled isto posto sam gledao jedan rastureni motor od turbaka ali nisam stigao da ga precizno uporedim bregaste pa pretpostavljam da bi mogle da pasuju,stoga sam i postavio pitanje oko toga.Bregastu menjam samo izduvnu jer je jedan breg ostecen, usiljen,pod pretpostavkom da mu prethodni vlasnik prilikom stelovanja ventila nije stavio novu vec staru plocicu sto se kod zadnjeg stelovanja dalo i primetiti.Ako imas autodatu ili workshop na njima mozes videti da im je uzubljivanje identicno kao i raspored kajseva i pozicije oznaka.Inace ja sam sam menjao zupcasti i jeste da je malo nepristupacno ali ako znas gde su pozicije onda nije neki problem zameniti ga Na zadnju zamenu sam sipao Seleniju HPX i mogu ti reci da je ulje FENOMENALNO sto bih toplo preporucio svakom motoru preko 100.000km.
              Pozdrav.

              Comment

              • amir
                CBC Član
                • 07.11.2008
                • 88
                • Sarajevo

                #8
                Slušaj nisam još propustio kroz ruke TIPA sa 2.0 ali dobro pripazi italijanski motori prosto pjevaju kad rade ali im se zna desiti da u istom kataloškom broju imaju odstupanje od +/- 0,01 pa ti i orginalan zamjenski dio nije "orginalan". Sad što se ulja tiće italijanski konstruktori se u osnovi oslanjaju na SVOJE proizvode ili proizvođače koje su SAMI instruirali a to zanemaruju u čitavom svijetu. Posljedica toga je da svuda vrijedi mišljenje kako sva italijanska auta imaju spaljene motore, kako su puni fabričkih grešaka itd. Međutim, kada bi se sevisi i mehaničari pridržavali recimo FIAT-ovih normi sasvim bi drugačija situacija bila tako je slučaj i sa selenijom koja će u varijanti HPX podmazati i pokrenuti iz mora izvađen bilo čiji motor ali eto šta je tu je.

                Moj savjet je da zaobiđeš tog BS-a jer je u njega vlasnik tovario koje kakve mobile i aditive pa mu je bregasta veči dronjak nego tvoja, što se tebe lično tiće ja bih samo izmjerio da li vrhovi TVOJE bregaste previše odstupaju od norme (mada se Italijan tu nikada ne troši za razliku od nekih) a sve ostalo će završiti nova pločica i ulje !

                pozzzzz amir

                Comment

                Working...
                X