Da li da skidam katalizator?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hondivoje
    CBC Član
    • 09.10.2004
    • 38
    • Zvezdara

    Da li da skidam katalizator?

    Juce sam bio na zameni zadnjeg lonca i tom prilikom gosn majstor je konstatovao da auto se gusi, slabije vuce jednim pogledom na katalizator i izduvni sistem, sto je i istina narocito u prvoj brzini (kako je to izveo?) pa mi je predlozio da stavi cev umesto katalizatora, sto sam ja odlozio jer malo konsultacija nije na odmet. Znam koja je uloga katalizatora, ali sta gubim njegovim skidanjem(osim tiseg zvuka) i da li postoji neki rizik? ili da odem prvo da vidim da li je sa motorom sve u redu? u pitanju je Honda Civic '93 1.5
    It isn't just perfect it is HONDA too...
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Trebalo bi ga zameniti nekim izduvnim loncem koji ima isti protok kao katalizator da bi ostao isti protivpritisak koji je predvidjen.
    Osim toga, katalizator se jako greje od izduvnih gasova, ali je dobro izolovan. Ako ga skines, sledeca stvar koja je na udaru ce se grejati umesto njega (srednji lonac) ali on nije izolovan kao kat, pa moze cak i da ti se zapali auto!... Desavalo se...
    Na kraju, ovo je tema za 'motor i upravljacku jedinicu', a ja isti odgovor pisem vec peti put!


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #3
      Pitanje je i kako će sonda da očitava situaciju u izduvu bez kat. a to opet povlači neregularan rad ECU....Bilo bi najbolje ako imaš neko rešenje da ostane kat. !
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #4
        Nedostatak katalizatora nece utjecati na rad prednje L. sonde i ubrizgavanje. Ako bi se radilo o L. sondi iza katalizatora na modelima koji imaju prednju i zadnju, onda je moguc poremecaj u mjesavini. Nedostatak katalizatora i povratnog pritiska u ispusnoj grani utjecat ce na funkciju EGR sistema i to samo onog sistema koji je projektiran za rad s odredjenim pritiskom u ispusnom sistemu. Sistemi s elektromagnetnim EGR ventilima su imuni na taj faktor.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Ja cu da budem malo nastran i da kazem ovako: Izmeri HC verdnost sa Gas analizerom i vidi da li je ispod 100 i koliko.

          Sledece: Ukoliko je ispod 100 pozdravi majstora od mene i reci mu da je FOSIL i da su moj sin i tvoj (sadasnji ili buduci ) zahvalni na tvojem ucescu u borbi protiv globalnog zagrevanja planete i pravljenja pakla od ovoga sto zovemo priroda
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • boolero
            CBC Veteran
            • 07.10.2004
            • 175
            • Beograd

            #6
            Eh da ti vidish kakve mi tek autobuse imamo ovde
            OTS

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Znam idu na UGALJ? skoro
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #8
                Pogresio si, oni idu na naftu ali od nje prave ugalj i izbacuju u atmosferu

                Edit 009: Post tik iznad je nepotrebno citirati!
                Boost or bust...

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Brate Nenade >> Isao sam za takvim busevima i cini mi se da je mozada i mazut u opciji

                  Interesantno ali istinito je da nije situacija yako losa kod nas kao sto izgleda.
                  Sa samim silaskom sa broda u Putgardenu, ACC system prelazi na zatvoreni sistem preciscavanja i nedozvoljava vise ulaz vazduha spolja.
                  Dakle vec sa pristupom na kontinent iz Scandinavije i glupa elektronika SAABa "zna" daje vazduh kao u tunelu
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  Working...
                  X