sada truck koi sam nedavno uze
1997 dodge sa 5.9 turbo dizel motorom
dok je napolju bila normalna temperatura , kazaljka za pritisak ulja se dizala posle sekund dva ali evo juce je bilo -10 motor je upalio bez problema ali kazaljka za pritisak ulja je skocila za oko 5 sekundi ako ne i malo duze , sada , dali je moguce da se toliko treba da bi dobio radni pritisak ili senzor zeza
dali bi bilo bolje da predjem na sinteticko ulje , jeste da je ovo ulje koje sada u motoru heavy duty ali nekako mi se nesvidja da uzme toliko vremena da bi digao pritisak ...
kada i dali uopste treba koristiti aditive za naftu
1997 dodge sa 5.9 turbo dizel motorom
dok je napolju bila normalna temperatura , kazaljka za pritisak ulja se dizala posle sekund dva ali evo juce je bilo -10 motor je upalio bez problema ali kazaljka za pritisak ulja je skocila za oko 5 sekundi ako ne i malo duze , sada , dali je moguce da se toliko treba da bi dobio radni pritisak ili senzor zeza
dali bi bilo bolje da predjem na sinteticko ulje , jeste da je ovo ulje koje sada u motoru heavy duty ali nekako mi se nesvidja da uzme toliko vremena da bi digao pritisak ...
kada i dali uopste treba koristiti aditive za naftu
Comment