bord kompjuter-problem :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MAXX
    CBC Član
    • 14.05.2005
    • 18
    • PANCEVO

bord kompjuter-problem :(

juce sam(kao da nisam imao pametnija posla) izvadio kasetofon(najobicniji)iz auta....u trenutku kada sam otkopcao poslednju zicu,pojavila se mala varnica,i nakon sto je kasetofon sklonjen od tog trenutka bord kompjuter ne radi kako treba...

na primer,kada je auto ugasen digitalni sat ispod bord kompjutera ne radi,a na svaki put kada se auto upali digitalni sat pocinje da radi iz pocetka(0:00),ili u opciji VERBAUCH(prosecna potrosnja) umesto broja stoji : - - - - l/100km,a REICHWEITE(domet sa benzinom u rezvoaru) je sada : 0 km....(?!)...jedino ispravno pokazuje kolika je potrosnja benzina u zavisnosti od pritiska na gas(prva opcija)

ja sam totalni laik sto se tice elektronike u autu,pa bih zamolio sve strucnije ljude na ovom forumu za neki savet....odnosno,kako to da vratim u prvobitno stanje?...i da li ce povezivanjem novog kasetofona bord kompjuter opet raditi normalno??....kompjuter izgleda da radi,ali je nekako resetovan ili sta vec,i ne pokazuje tacne podatke......i da li neko ima ideju sta se ovde zapravo dogodilo?!.....kakve veze ima obican kasetofon sa bord kompjuterom??!

auto je opel vectra 2.0i ecotec motor,1995 godina(auto je ceo kompjuterizovan "sve na dugme"),a ostala elektronika,hvala bogu,radi normalno

unapred hvala i pozdrav svima
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

Kako se meni cini nesto je crklo,izgleda da je vrisnuo neki procesor sto nije bas nimalo naivno,nego jesi probao da otkacis akumulator malo sacekas i opet zakacis mozda mu samo treba reset,i ubuduce kad nesto radis oko tih stvari bolje otkaci acccu

Comment

• BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

Da li radio/kasetofon koristi display od board computera?

Pogledaj osigurace.