yugo 55 nece da upali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roske
    CBC Senator
    • 08.03.2007
    • 272
    • Lazarevac
    • Alfa Romeo 145 boxer

    yugo 55 nece da upali

    U pitanju je yugo 55 elektronsko paljenje nije hteo uopste da upali i prilikom verglanja puca na karburatoru.Kada sam popustio razvodnik i malo mu pomerio paljenje on je upalio ali sa neravnomernim radom motora i jos jacim pucanjem na karburatoru.Da napomenem da su kablovi novi razvodna ruka takodje i svecice.
    Veceras sam gledao ali nisam imao vremena za detaljnije ispitivanje posto idem u trecu smenu.
    Sumnjam da je mozda prezupcio sutra cu pogledati oznake kad budem imao vise vremena.
    Na sta vi sumnate vi saljite a ja cu ujutru videti.
  • Chila
    CBC Senator XXL
    • 18.07.2008
    • 401
    • Kos. Mitrovica

    #2
    Ako ti je prethodno lepo radio i ako nista nisi dirao ne vidim razlog zasto bi prezupcio! To sa detonacijama lici na losu smesu!
    Samo vas gledam ...

    Comment

    • CannoN
      CBC Senator XXL
      • 15.09.2007
      • 485
      • Beograd

      #3
      Mislim da je prezubcio-moguce da se desilo prilikom verglanja..

      Javi sta je.

      Comment

      • povratnik
        CBC Član
        • 29.09.2008
        • 50
        • krusevac

        #4
        Baci pogled na razvodnu kapu sa unutrasnje strane. Desava se da ona probije izmedju dva kontakta i usled toga pali smesu koja se u****va u tom trenutku na pogresnom cilindru.
        Obicno se pojavi tanka crna linija koja spaja dva kontakta unutar razv. kape!
        A mozda si pomesao mesto (redosled paljenja) kablovima kada si ih menjao

        pozdrav
        Миром на рат идите,
        и ратом мир чините,
        љубављу на љубав идите,
        Али крвљу крв СРПСКУ браните.

        Стефан Немања
        (Свети Симеон Мироточиви)

        Comment

        • Kenno
          CBC Senator XXL
          • 21.08.2006
          • 460
          • Zenica, BiH

          #5
          I meni se čini kao da si pomiješao kablove, tj. zamijenio njihova mjesta.
          na kapi imaš oznake, barem na kapama rudi čajevec, a na motoru s lijeva na desno [od suvozača do vozača] 1-2-3-4 cilindar.

          Comment

          • roske
            CBC Senator
            • 08.03.2007
            • 272
            • Lazarevac
            • Alfa Romeo 145 boxer

            #6
            Evo da javim sta sam uradio,nista.Celo popodne i vece sam izgubio i nisam ustanovio u cemu je problem ni priblizno.
            Juce nisam nista radio samo onaj dan kad sam postavio temu i to na kratko pred trecu smenu.Danas doslepam auto do mene i krenem redom.
            Posto je redosled kablova dobar i posto pucanje ne dolazi od njih resim da skinem poklopac zupcastog kaisa posto sam mislio da je prezupcio ali nije ni to oznake su dobre razvodna ruka stoji na cetvrtom sve to je u redu.

            Prvi komsija mi je autoelektricar od njega uzmem rezervnu razvodnu ruku,nove svecice,kompletan razvodnik paljenja sa sve kapom,komutator i bobinu.
            Sve sam ovo izmenjao probao i svo vreme kao i pre sve ove zamene i pojedinacnog probanja cas ima struje na svecicama odnosno kablovima kad se primaknu masi cas nema.Da po......
            Ostalo je samo da probam kablove da stavim druge ne znam vise sta da mu radim.Verovatno i ovo sto je bilo u rezervi nesto od toga nije ispravno
            sutra popodne nastavljam.Da kazem da danas uopste nisam uspeo da upalim makar i na kratko dok sam prosli put kada sam svratio da vidim sta je upalio tad je radio veoma lose i pucao je sad nista.Krene kao da upali dobije zalet i nista.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Kako nekad imas struje nekad ne. Da nije komutator.

              Da nisi pogresno uzubio razvodnik, za 180 stepeni naopako.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • muki_kg
                CBC Član
                • 17.12.2008
                • 33
                • kragujevac

                #8
                pa nema veze dal je okrenuo razvodnik za 180 stepeni,on mora da baca stalno varnicu,ali ovo drugo moze da bude problem tj komutator.moze da bude i los razvodnik,kapa da je naprsla iznutra,razvodna ruka da je probila na masu tj ne salje varnicu na segmente na kapi vec probija ruku i gadja na osovinu razvodnika(mada nebi zbog ruke vracao plamen na karburator),tesko da ce i kablovi da te zezaju,oni ili rade ili ne rade(ne razmisljaju se kad ce da bace varnicu,mislim nece zbog njih da puca na karburator),
                skini cep za ulje sa poklopca ventila i doteraj bregastu tako da ti breg koji se vidi kroz otvor poklopi sa linijom na poklopcu ventila(najlakse ti je da ubacis u 4-tu i da guras napred ili nazad auto),nadji tacku na remenici radilice i neka se poklopi sa jednom od crta na zastitnoj plastici(vidi neka bude ona zadnja od tebe ona ti je oko 10-12 stepeni),sad pogledaj gde ti se nalazi razvodna ruka(treba da bude okrenuta ka cetvrtom kablu na kapi),e sad ispod ruke ces videti(skloni ako imas zastitnu plastiku ispod ruke pa vrati ruku na mesto) cetiri kraka na osovini koji se pomeraju kad mrdnes malo ruku levo desno,olabavi razvodnik i pomeri ga tako da namestis razvodnik(videces i cetri stubica koji se okrecu zajedno sa razvodnikom) da budu ti stubici i ona cetri kraka na osovini poklopljeni.obicno se tad ruka nalazi okrenuta ka vakuum pumpi na razvodniku.znaci sad je cetvrti na paljenju.vrati poklopac za ulje,popritegni malo razvodnik ali ne jako da bi mogao da ga posle pomeris ako treba malo ulevo ili udesno (ranije ili kasnije paljenje).sedi u auto i probaj da upalis.ovo je samo uzupcavanje razvodnika i stelovanje paljenja.ako ti neki put baca varnicu a neki put ne,bitno je da prvo proveris na glavni kabal od bobine(ako ne baca stalno,moze biti komutator,razvodnik,bobina,kablovi od bobine do komutatora i razvodnika,ulozak brave)a ako je tu sve u redu a ne baca stalno na neki od kablova za svecice(razvodna kapa,ruka,kabal).na kraju krajeva,ako ti je to sve u redu baci pogled i na karburator,da nije zaglavio leptir sauha...
                malo je duzi tekst ali mozda ce jos nekom pomoci ako ima slicnu dilemu

                pozz
                ma samo napred! ali popreko!

                Comment

                • roske
                  CBC Senator
                  • 08.03.2007
                  • 272
                  • Lazarevac
                  • Alfa Romeo 145 boxer

                  #9
                  Konacno sam ga upalio veceras nema bas najbolji rad motora ali bitno je da sam ga upalio i da imam varnicu,u toku rada motora kada odmaknem kabal od svecice varnica nije konstantna varira cas je slabija a cas je jaca znaci bas se vidi kada skinem kabal da oslabi pa pojaca.
                  Da kazem kako sam dosao do varnice;kada sam menjao komplet razvodnik i skidao onaj kabal sto ide sa komutatora na razvodnik paljenja sa malim dzekom u koji idu dve male buksnice primetio sam da je labav spoj.
                  E sad prilikom okretanja razvodnika tokom verglanja verovatno je doslo do spoja ta dva kablica nisam sad stigao da slikam ali videcu da okacim slike.
                  Pricvrstio sam ih i dobio sam varnicu,upalio i za veoma kratko vreme je se poprilicno ugrejao komutator i kao sto sam rekao lose je radio.
                  Nisam zavrsio moram da yamenim one buksnice i da budem siguran da se vise nece spojiti.
                  Taj kabal sto ulazi u razvodnik sa strane sluzi sa prekidanje struje kod elektronca neka vrsta moderne platine,da li je moguce kada se oni spoje da poremeti rad komutatora ili da komutator izgori.

                  Sutra kad resim taj kabal ako i dalje bude lose radio zamenicu komutator mislim da zbog njega lose radi i mnogo se greje.

                  Comment

                  • muki_kg
                    CBC Član
                    • 17.12.2008
                    • 33
                    • kragujevac

                    #10
                    a jesi gledao prvo kabal od bobine?jel se struja pojacava i smanjuje na njemu kad verglas?ako varira i na njemu onda moze da te zeza taj dzek na razvodniku kao sto sam ti bio i napomenuo u proslom postu,a ako je konstantno dobra varnica a sto kazes ti na nekom kablu od svecice varira napon,onda zameni kapu i ruku u kompletu.i na kraju ta dva kabla kad se spoje,nece da crkne zbog njih komutator ali gubis varnicu(ne garantuem za elmos-ov,on crkava na ruzan pogled )

                    komplet kabal ti je oko 10e a ako hoces da zamenis samo buksnice,one ti odgovaraju od zvucnika(one manje)
                    ma samo napred! ali popreko!

                    Comment

                    • roske
                      CBC Senator
                      • 08.03.2007
                      • 272
                      • Lazarevac
                      • Alfa Romeo 145 boxer

                      #11
                      Resio sam problem,Muki svaka cast nisam imao pojma da taj kabal ima uopste da se kupi da mi ti nisi rekao.Mislio sam da nastavim zice ili da trazim na otpadu ali to je sve seci usi krpi d...
                      Ceo problem je bio u tom kablu znaci svasta sam probao kao sto sam i napisao sto puta sam zupcio yuga nema sanse da promasim razvodnik kablove,ali nikad nisam naleteo da ovaj kabal bude neispravan ali sve ima prvi put.


                      Comment

                      • roske
                        CBC Senator
                        • 08.03.2007
                        • 272
                        • Lazarevac
                        • Alfa Romeo 145 boxer

                        #12
                        A i ovi skriveni ispod zastitne gume nisu bili bas sjajni neko je vec lemio jedan.

                        Comment

                        • povratnik
                          CBC Član
                          • 29.09.2008
                          • 50
                          • krusevac

                          #13
                          Svaka cast majstore, ali pazi da ih ne ukrstis odnosno da im ne zamenis mesta pa ti zato preporucujem da nadjes original dzek sa zicama koje ces da nastavis braon-braon i zelena-zelena!!
                          Миром на рат идите,
                          и ратом мир чините,
                          љубављу на љубав идите,
                          Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                          Стефан Немања
                          (Свети Симеон Мироточиви)

                          Comment

                          • muki_kg
                            CBC Član
                            • 17.12.2008
                            • 33
                            • kragujevac

                            #14
                            drago mi je da si resio problem tvog ljubimca,tu je i najcesci problem kod tog kabla jer je tu najvise izlozen mehanickom ostecenju tj lomljenjem i kidanjem...
                            pozz
                            ma samo napred! ali popreko!

                            Comment

                            • marko86
                              CBC Početnik
                              • 07.02.2011
                              • 4
                              • Zemun

                              #15
                              Re: yugo 55 nece da upali

                              imam problem sa yugom 55 89 godiste model za americko trziste. auto radi pali sve normalno. upalim ga odem do banke posle toga do posla i tu se zadrim sat vremena i da krnem kuci da ga upoalim nece ni da cuje. vergla lepo ali nista. odem po drugara dodjemo da ga slepamo za nekih sat vremena. ubacim kljuc u bravu i on upali iz prve! i to mi se desava vec 5-6 puta vozio ga kod par mnajstora kazu sve uredu. ali ja idalje imam istih problema! pomagajte ako znate sta moze da bude! P.s. svecice noerazvodna ruka i kapa dobra, kablovi njih cu da promenim ali ne probijaju...

                              Comment

                              Working...
                              X