ford probe kontrolna lampica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iggyboy
    CBC Veteran
    • 18.03.2008
    • 148
    • pozarevac
    • stilo 16v

    ford probe kontrolna lampica

    Dakle gledao sam danas ford probe 1993. godiste 2000cm3 , i nisam ga kupio,reko da se sa vama prvo konsultujem.Motor lepo radi,cuje se samo neki hidropodizac,lepo prima gas,lepo vuce, deluje kao da ne "duva" motor,al jedini razlog sto ga nisam uzeo je :
    Na instrument tabli se povremeno pali lampica "check engine"
    Non stop je upaljena lampica "fuel cutout"
    Obe lampice su narandzaste boje.
    Auto je radjen za americko trziste,ima brzinomer u miljama i one americke farove
    Motor je ja mislim mazdin iako na bloku pise ford
    Sta vi mislite o tim lampicama,jer u Batocini(auto je tamo) nema dijagnostike za njega
    Da li kupiti taj auto za 3500e odnosno radimo trampu a auto ide u te pare
    Mozda neko zna taj auto ima vrsacke tablice

  • iggyboy
    CBC Veteran
    • 18.03.2008
    • 148
    • pozarevac
    • stilo 16v

    #2
    Re: ford probe kontrolna lampica

    Cudi me da se niko ne razume u doticni auto

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #3
      Re: ford probe kontrolna lampica

      Strpi se ili okreni hot-line liniju (za samo 99c/min)

      Hajde dok se ne pojavi neko pametniji;
      Fuel Cutout - prostim googlanjem, da se prochitati kako je chesta pojava usled aktiviranja inercionog prekidacha koji se nalazi ispod tepiha u levom delu prtljazhnika. Jednostavnim pritiskom na dole, reshavash problem, a ako se ne ugasi ili ako je vec pritisnut, trebas proveriti kontakte.

      Check Engine - lampica mozhe signalizirati razlichite stvari, pa je ipak potrebna dijagnostika. Dr. Boca ti je relativno blizu - Arandjelovac, kladim se da ce brzo prochitati greshku.


      Btw, ljudi ne sede pored kompa chekajuci nova pitanja, a ako je frka jednostavno progooglaj i videces koji su najcheshci problemi sa datim modelom.

      Pozz
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • iggyboy
        CBC Veteran
        • 18.03.2008
        • 148
        • pozarevac
        • stilo 16v

        #4
        Re: ford probe kontrolna lampica

        HVALA,ali stvarno hvala puno.To za fuel cutout me je bas bunilo i bukvalno si mi nacrtao odgovor,a taj sa dijagnostikom za probe,jel moze na pm neki kontakt tel. ili slicno.Hvala jos jednom.

        Comment

        • iggyboy
          CBC Veteran
          • 18.03.2008
          • 148
          • pozarevac
          • stilo 16v

          #5
          Re: ford probe kontrolna lampica

          Nasao sam dr. boca
          hvala

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT

            #6
            Re: ford probe kontrolna lampica

            Samo polako, tri puta meri - jednom seci.

            Hajde kad odesh - vidish, upishi ovde da li je bilo do prekidacha i kakvu je greshku imao.
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • comi 1342
              Moderator
              • 28.09.2005
              • 1126
              • NS
              • Giulietta ,PUG 106,

              #7
              Re: ford probe kontrolna lampica

              Ako je fuel cut out inercioni prekidač, mislim da je fuel cut off,ali nije bitno,treba staviti prst na čelo
              i upitati se zašto svetli ? Osnovna funkcija mu je da iskljuši benzinsku pumpu u ili kod rezervoara u slučaju sudara.Jel' ti prodavac pomenuo havariju ? Mrsko mi je da tražim po šemama tog Forda, ali kada se taj prekidač aktivira od udarca, prostim pritiskom na prekidač se vrati u funkciju, bar je tako uobičajeno. Taj auto bi tebao da ima neki stari tip ECU-a (motorni kompjuter), koji sumnjam da ima memorisanje grešaka, pa mi je uopšte nejasno zašto ako nešto sija, i uopšte ima takvo upozorenje. Na većini vozila se taj prekidač ne aktivira nikad ili jednom,a ovaj još ima upozorenje na tabli.
              Pošto je auto iz Amer'ke, raspitaj se koliko košta hidropodizač za njega ili bregasta, ako ne bude da je hidropodizač, i da li ima polovnih delova za takav motor, tj da li se ugradjivao u evropske fordove ?
              Nemoj da bude da si kupio unikat u Srbiji, da se venčaš sa njim.
              Ljudi kao ti, (nemoj da se uvrediš) su prava lovina za preprodavce kola, preveslaju vas za čas, zato nemoj nikad ići u kupovinu bez nekoga ko se mnogo bolje razume u automobile.
              Srećno !
              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

              Comment

              • peaveeus
                CBC Veteran
                • 24.03.2008
                • 118
                • beograd

                #8
                Re: ford probe kontrolna lampica

                Ja imam malo stariji Probe, tako da mogu da ti preporucim sledece:
                1. Ako ne dimi i nema neki preteranih curenja ulja, kompresija je ok, kupuj. to je mazdin motor i isao je u 626 ili mx6 iz istog godista, delova ima gde hoces, samo trazi za mazdu. (za mog je hidropodizac oko 10 eur kod M-a, pa ti vidi da li je skupo)
                2. Fuel inertia switch moze da se aktivira i od korozije (a ovi automobili cure malo u prtljaznik) i onda zna da pravi gluposti.
                3. Pogledaj ovaj sajt www.preformanceprobe.com , tamo mozes da nadjes kako se citaju kodovi sa kompa bez dijagnostike, i naravno sta ti kodovi znace (tvoj je druga generacija). Lepo sedi procitaj sto vise mozes (znanje engleskog obavezno) i vidi kako je zabavan taj "mali trkac" kako ga oni zovu.
                Sta da ti kazem, zelim ti srecu, i da te auto lepo sluzi ako ga uzmes.
                pozdrav,
                FixOrRepairDaily

                Comment

                • peaveeus
                  CBC Veteran
                  • 24.03.2008
                  • 118
                  • beograd

                  #9
                  Re: ford probe kontrolna lampica

                  Evo kako se radi za tvoj model auta.

                  Overview 1993 to 1995 Probes were equipped with an On Board Diagnostic (OBD) system to detect malfunctions in sensors and notified the driver through the Check Engine light on the instrument panel.

                  The 'Check Engine' light or MIL (Malfunction Indicator Light) light on the instrument cluster illuminates when the ignition is turned to the 'On' position. It will go off a second or two after the engine is started. If the light stays illuminated after the engine is started or illuminates while driving, there may be a problem with the engine. Checking for error codes is an easy way to find out what's wrong and what, if anything, caused the 'Check Engine' light to illuminate.

                  Procedure There are three ways to check for error codes:

                  Engine Code Scanner
                  If you have a Super STAR II or equivalent engine code scanner, you can perform a quick test on your engine to see if there's anything wrong. Simply connect it according to the manufacturer's instructions and write down the codes that appear. Vidim da si vec uzeo kola tako da neka te sluzi bez kvarova koliko je god moguce. da imam parice i sam bih kupi jedan takav. Ako ti jos nesto zatreba javni.
                  pozdrav,

                  Analog Voltmeter
                  If you don't have an engine code scanner, you can perform the same test with a standard analog voltmeter. Set the meter to read between 0 and 20 volts. Find the Data Link Connector under the hood, between the battery and the left fender. Connect the positive wire of the voltmeter to the Self-Test Output (STO) pin on the Data Link Connector (see image below). Connect the negative wire to a ground.

                  Key On Engine Off Self Test: Turn the ignition switch ON, but do not start the engine. When you're ready to start the test, connect a jumper between the Self-Test input (STI) pin and the Ground (GND) pin on the Data Link Connector (see image below).

                  Key On Engine Running Self Test: Start the engine and allow it to idle. When you're ready to start the test, connect a jumper between the Self-Test input (STI) pin and the Ground (GND) pin on the Data Link Connector (see image below).

                  The voltmeter will display a pulse for 3 seconds when the test is first started. Engine codes will appear on the display as a pulse. See below for how to interpret the pulses.

                  MIL Light
                  If you don't have an engine code scanner, the easiest way to check for error codes is by using the Malfunction Indicator light on the instrument cluster.

                  Key On Engine Off Self Test: Turn the ignition switch ON, but do not start the engine. When you're ready to start the test, connect a jumper between the Self-Test input (STI) pin and the Ground (GND) pin on the Data Link Connector (see image below).

                  Key On Engine Running Self Test: Start the engine and allow it to idle. When you're ready to start the test, connect a jumper between the Self-Test input (STI) pin and the Ground (GND) pin on the Data Link Connector (see image below).

                  The Malfunction Indicator light will go out after a second then will flash the engine error codes, if any. See below for how to interpret the flashes.


                  Data Link Connector OBD-I

                  Interpreting the Codes The pulses on the voltmeter and the flashes on the Malfunction Indicator light translate into multi-digit codes. To simplify things, we'll call all flashes and pulses, pulses. There are two types of pulses. A long pulse is a pulse that lasts 1-1/2 seconds. A short pulse is a pulse that lasts a 1/2 second. These are pretty distinguishable. The long pulse represents the first digit, and the short pulse represents the second digit. So, if there are three long pulses followed by four short pulses, that would be the number 34. If there isn't any long pulse, the number is less than ten. Eight short pulses with no long pulse would be an 8 code. If there is a long pulse, but no short pulse, the code is 10. If there is more than one code, each code will be separated by a 4-second pause. When all the codes are displayed, the codes will repeat.

                  If there are no codes, then there are no problems found.


                  Codes 8 and 34

                  Clearing the Codes Clear the PCM memory by disconnecting the negative battery cable then pressing on the brake pedal for at least 5 seconds.
                  FixOrRepairDaily

                  Comment

                  • iggyboy
                    CBC Veteran
                    • 18.03.2008
                    • 148
                    • pozarevac
                    • stilo 16v

                    #10
                    Re: ford probe kontrolna lampica

                    hvala puno,i ja sam nasao to na performansprobe forumu.Extra,najachi forum za ove automobile,inace kupio sam forda i treba ovih dana da pokusam da izvedem to sa voltmetrom ,tnx

                    Comment

                    • iggyboy
                      CBC Veteran
                      • 18.03.2008
                      • 148
                      • pozarevac
                      • stilo 16v

                      #11
                      Re: ford probe kontrolna lampica

                      Dakle sad imam sledeci problem.Na tom konektoru za dijagnostiku ili samoocitavanje gresaka fale 2 zice.Naime nema ih na mestima na kojima treba da budu i ne moze se ocitati greska.To su mesta na slici obelezena sa STO i STI.Posto je do kucista snop zica izolovan moracu prekosutra da skinem tu izolaciju i da vidim da nisu zice mozda ispale sa zadnje strane ili ih ne daj boze nema.E onda cu malo da se pomucim da vidim odakle treba da idu te dve koje fale.Inace moram da vidim sta je u pitanju jer mi auto nenormalno mnogo trosi ,oko 25 litra na 100,ler gas mu je mali ,radi na oko 500 obrtaja,povremeno se zagusi,padne na 200 pa se vrati na 500 i tako se to ponavlja .Auto inace prima gas bez problema i lepo vuce,gledali ga kod majstora,ne duva uopste(izvadili i crevo iz iberlaufa,nagazili gas i nista,izvadili merac za ulje,gas i nista,al zato pomalo dimi pa planiram da menjam karike).Ako neko ima el semu tog motora (mazda fs 1991cm3 ,85kw,115ks)neka postavi

                      Comment

                      • kusa-vs
                        CBC Početnik
                        • 26.01.2009
                        • 2

                        #12
                        Re: ford probe kontrolna lampica

                        novi sam clan i bavim se mehanikom a ova mi je Proba zapala za oko.inace sistem cot -aut sluzi da pri voznji kada skines nogu sa pedale gasa prekine rad dizni do zadatog sledeceg momenta.a inace ta proba ja moja bila do pre dve godine i ako zelis vise nesto da saznas javi se i da ti objasnim gde je kvar i kako da resis

                        Comment

                        • kusa-vs
                          CBC Početnik
                          • 26.01.2009
                          • 2

                          #13
                          Re: ford probe kontrolna lampica

                          ah da nezaboravim Proba je kod mene pregazila 200000 a drugar je uvezao iz amerike sa 130000 i tada joj osvezavan motor tako da je kod nas pregazila oko 500000 naravno milja sto je extra za mazdu 626 2000kub

                          Comment

                          • comi 1342
                            Moderator
                            • 28.09.2005
                            • 1126
                            • NS
                            • Giulietta ,PUG 106,

                            #14
                            Re: ford probe kontrolna lampica

                            Originally posted by kusa-vs
                            ah da nezaboravim Proba je kod mene pregazila 200000 a drugar je uvezao iz amerike sa 130000 i tada joj osvezavan motor tako da je kod nas pregazila oko 500000 naravno milja sto je extra za mazdu 626 2000kub
                            Originally posted by comi 1342
                            Nemoj da bude da si kupio unikat u Srbiji, da se venčaš sa njim.Ljudi kao ti, (nemoj da se uvrediš) su prava lovina za preprodavce kola, preveslaju vas za čas, zato nemoj nikad ići u kupovinu bez nekoga ko se mnogo bolje razume u automobile. Srećno !
                            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                            Comment

                            • iggyboy
                              CBC Veteran
                              • 18.03.2008
                              • 148
                              • pozarevac
                              • stilo 16v

                              #15
                              Re: ford probe kontrolna lampica

                              Ma bio je unikat u Srbiji kad ga je uvezao Nenad iz Vrsca,sad vise nije ima po oglasima puno stranaca za delove,tako da se ne sekiram za to a inace motor i dalje ne duva(da ne poverujes).U najgorem slucaju ima drugi motor za 300e tako da je to ok.Ja sam auto uzeo u 3500e i mozda sam ga preplatio ali i dalje je atraktivan i jedan jedini u gradu i gode mi pogledi ribica pored puta (eh drma me pubertet po drugi put).Iskreno nisam se pokajao jer je auto bas po mom ukusu i i dalje u prvoj boji,evo slike i kazite zar nije lep inace haubu je ostetio grad
                              Inace cuo sam se sa Nenadom(bivsim vlasnikom),on ga je uzeo sa 130000 a prodao sa 230000 milja tako da nije presao bas 500k al to je manje bitno,bitnije je sadasnje stanje motora



                              Comment

                              Working...
                              X