problem sa turbo punjacem vw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko77
    CBC Početnik
    • 24.01.2009
    • 8

    problem sa turbo punjacem vw

    imam problem sa turbinom na passat '98g 1.9 tdi tip motora AHU. ustvari remontovao sam je ali i dalje je isti problem. do neko 3000 o/m radi normalno ali ne i uvek a zatim izgubi snagu od jednom. motor ne duva skoro uopste li se pojavljuje ulje u crevima. turbo i dalje ima lufta na osovinici da li je to normalno (u pitanju je turbo garret) i koliko bar-a treba da stvara min i max u sistemu. i da dodam kad ugasim auto i startujem ga ponovo turbo proradi. pomagajte ljudi ko zna nesto. hvala
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Re: problem sa turbo punjacem vw

    Pisano je o tome, već...Koristi pretragu. Ukratko, turbo se nam autu ispitije u vožnji, treba da imaš 1,9 kroz ceo dijapazon obrtaja, počev od 3000rpm, naviše...

    Pozdrav!
    BP
    ************

    Comment

    • comi 1342
      Moderator
      • 28.09.2005
      • 1126
      • NS
      • Giulietta ,PUG 106,

      #3
      Re: problem sa turbo punjacem vw

      Originally posted by Dr Boca
      treba da imaš 1,9 kroz ceo dijapazon obrtaja, počev od 3000rpm, naviše...
      Da samo dopunim dotorea, uz uslov da ti je ostalo u ispravno, tj egr, očišćena usisna grana, sva creva da dihtuju,kompresija...

      Tako je teško pročitati uputstvo kako se daje naslov temi, ili šta, ljudi su u afektu kad auto ne valja, pa nemaju vremena da čitaju uputstva ?


      Pravila foruma
      Svako pitanje koje ne sadrži u naslovu teme: model auta, godinu proizvodnje, zapreminu, snagu motora i kratak sažet problem, biće obrisano bez opomene.
      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

      Comment

      • Marko77
        CBC Početnik
        • 24.01.2009
        • 8

        #4
        Re: problem sa turbo punjacem vw

        uradicu to sledeci put a sad se izvinjavam zbog greske. sistem nije ociscen samo je turbo remontovan kod slobodana na n. beograd "trs" i on je u voznji kontrolisao samo pritisak. taj pritisak je max 1.2 pa zbog toga pitam. a osovinica i dalje ima istog lufta kao i ranije, da li je to normalno.molim vas ako moze neko da da neki savet dao sam 280 £ a turbo ponovo ne radi kako valja.

        Comment

        • MN026
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2009
          • 348
          • SMEDEREVO

          #5
          Re: problem sa turbo punjacem vw

          pritisak punjemja turbine je-apsolutnih do max 2bara sto znaci 1bar je atmosfrski pritisak i nadpunjenje jos max 1bar.Rad turbine se proverava uvoznji tako sto se auto u 2,3,4brzini ubrzava izmedju 2200 i3200 obrtaja naime tirbo pocinje da daje nadpritisak na2200 a max dostize na3200 kad ECM pocinje da ga OGRANICAVA-regulise.Osovinica turba mora da ima malo lufta zbog velikog grejanja.PO tvojoj prici-a posle remonta-najverovatnije imas problem sa regulacijom nadpunjenja tj. sa elektro-vakumskim ventilom

          Comment

          • Marko77
            CBC Početnik
            • 24.01.2009
            • 8

            #6
            Re: problem sa turbo punjacem vw

            hvala mno26 na objasnjenju. pogledao sam sa drugom taj ventil (magnetni) kako on kaze i bio je pun ulja. ocistio sam ventil i auto radi normalno. sada je problem to ulje koje ulazi u ventil i dobio sam savet za oil catch can i to mi se cini ok, ali interesuje me da li je moguce da se crevo od iber-laufa moze izvuci van da ne ubacuje ulje (to je neka mala kolicina) u ventil i kako se to moze ako se moze.

            Comment

            • MN026
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2009
              • 348
              • SMEDEREVO

              #7
              Re: problem sa turbo punjacem vw

              iber-lauf nema veze satim ventilom , moze da primi ulje samo preko vakuma.Moj savet-posle remonta turbine pozeljeno je promeniti taj ventil

              Comment

              • Marko77
                CBC Početnik
                • 24.01.2009
                • 8

                #8
                Re: problem sa turbo punjacem vw

                Originally posted by MN026
                iber-lauf nema veze satim ventilom , moze da primi ulje samo preko vakuma.Moj savet-posle remonta turbine pozeljeno je promeniti taj ventil
                ok sto se tice ventila, ali ujle koje dolazi do venrila dolazi od creva koji ide od poklopca glave motora pa ulazi u crevo gde turbo uzima vazduh. tu je odmah i ono malo crevo koje ide u ventil. pa zato pitam da li je moguce da se to crevo izvadi (nesto kao kod keca kad "duva" motor)ili ako je taj vakum kao sto kazes sta bi trebalo sa njim da se uradi.

                Comment

                Working...
                X