imam problem sa turbinom na passat '98g 1.9 tdi tip motora AHU. ustvari remontovao sam je ali i dalje je isti problem. do neko 3000 o/m radi normalno ali ne i uvek a zatim izgubi snagu od jednom. motor ne duva skoro uopste li se pojavljuje ulje u crevima. turbo i dalje ima lufta na osovinici da li je to normalno (u pitanju je turbo garret) i koliko bar-a treba da stvara min i max u sistemu. i da dodam kad ugasim auto i startujem ga ponovo turbo proradi. pomagajte ljudi ko zna nesto. hvala
problem sa turbo punjacem vw
Collapse
X
-
Re: problem sa turbo punjacem vw
Originally posted by Dr Bocatreba da imaš 1,9 kroz ceo dijapazon obrtaja, počev od 3000rpm, naviše...
Tako je teško pročitati uputstvo kako se daje naslov temi, ili šta, ljudi su u afektu kad auto ne valja, pa nemaju vremena da čitaju uputstva ?
Pravila foruma
Svako pitanje koje ne sadrži u naslovu teme: model auta, godinu proizvodnje, zapreminu, snagu motora i kratak sažet problem, biće obrisano bez opomene."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
-
Re: problem sa turbo punjacem vw
uradicu to sledeci put a sad se izvinjavam zbog greske. sistem nije ociscen samo je turbo remontovan kod slobodana na n. beograd "trs" i on je u voznji kontrolisao samo pritisak. taj pritisak je max 1.2 pa zbog toga pitam. a osovinica i dalje ima istog lufta kao i ranije, da li je to normalno.molim vas ako moze neko da da neki savet dao sam 280 £ a turbo ponovo ne radi kako valja.
Comment
-
-
Re: problem sa turbo punjacem vw
pritisak punjemja turbine je-apsolutnih do max 2bara sto znaci 1bar je atmosfrski pritisak i nadpunjenje jos max 1bar.Rad turbine se proverava uvoznji tako sto se auto u 2,3,4brzini ubrzava izmedju 2200 i3200 obrtaja naime tirbo pocinje da daje nadpritisak na2200 a max dostize na3200 kad ECM pocinje da ga OGRANICAVA-regulise.Osovinica turba mora da ima malo lufta zbog velikog grejanja.PO tvojoj prici-a posle remonta-najverovatnije imas problem sa regulacijom nadpunjenja tj. sa elektro-vakumskim ventilom
Comment
-
-
Re: problem sa turbo punjacem vw
hvala mno26 na objasnjenju. pogledao sam sa drugom taj ventil (magnetni) kako on kaze i bio je pun ulja. ocistio sam ventil i auto radi normalno. sada je problem to ulje koje ulazi u ventil i dobio sam savet za oil catch can i to mi se cini ok, ali interesuje me da li je moguce da se crevo od iber-laufa moze izvuci van da ne ubacuje ulje (to je neka mala kolicina) u ventil i kako se to moze ako se moze.
Comment
-
-
Re: problem sa turbo punjacem vw
Originally posted by MN026iber-lauf nema veze satim ventilom , moze da primi ulje samo preko vakuma.Moj savet-posle remonta turbine pozeljeno je promeniti taj ventil
Comment
-
Comment