Passat B3 1.8 problem sa motorom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vagabundo
    CBC Početnik
    • 02.02.2009
    • 5
    • Banja Luka

    Passat B3 1.8 problem sa motorom

    Dakle, imam passat B3 1993 godište, 1.8 litara, polu ajnšpric 55kw AAM kod motora. Motor se guši i nema snage na višim obrtajima, npr. kad idem uzbrdo, ili kad treba preteći, kad je opterećen itd. ne može preko nekih 60-70 trećom brzinom. I u leru kad dodajem gas do neke granice dobro ide i onda se odjednom zaguši. Pogotovo kad se naglo doda gas. Onda i prije. Takođe troši enormno mnogo čak i preko 20 litara po gradu na zimi. Karburator čišćen, zamjenjeni filteri, kablovi za svjećice, svjećice, razvodna ruka, štelovano paljenje...

    Motor ima katalizator, ali je izvađen, čak sam i auspuh skidao jer mi se činilo čak i da je začepljen, ili da nema dovoljno dotoka vazduha, sve mi se tako čini. Sad ne znam baš oko lambda sonde nisam petljao, isključio sam kabal sa nje, međutim ništa se nije mijenjalo.
    Ajd ako neko ima ideja, nek pomaže.
  • deki74
    CBC Veteran
    • 03.02.2008
    • 139
    • Beograd

    #2
    Re: Passat B3 1.8 problem sa motorom

    Postoji mogucnost da je pogresno uzupcen to jest da je promaseno zupcenje za jedan zub levo i desno a takodje uzrok moze biti lose paljenje. Kazes da si ga podesavao ali obrati paznju na zamajcu imas dva repera jedan je OT i on sluzi za zupcenje a drugi
    je poprecna linija i ona oznacava ugao pretpaljenja mislim da je 10 ili 16 stepeni posle OT.

    Comment

    • Vagabundo
      CBC Početnik
      • 02.02.2009
      • 5
      • Banja Luka

      #3
      Re: Passat B3 1.8 problem sa motorom

      EW vidiš to je bio prvo problem, onda se odmah gušio, nije mogao nikako da ide osim na štangasu. Uzubio sam ga dobro i naštelovao paljenje itd. tako da to nije problem... Isto da kažem da je prije slabo radio kad je hladan, dimio dosta i jedva održavao rad, a sad radi kao sat hladan, al kad se zagrije ond ajedva održava i počne dimiti.

      Comment

      • deki74
        CBC Veteran
        • 03.02.2008
        • 139
        • Beograd

        #4
        Re: Passat B3 1.8 problem sa motorom

        Probaj sa zamenom ECU ja sam na burazerov passat sa AAM(75ks) motorom stavio ecu od motora ABS(90ks) i dan danas vozi sa njime takodje odgovara i samo kuciste ubrizgavanja ,bar tih delova imas po otpadima koliko hoces.Takodje mogu biti i ventili u pitanju.

        Comment

        • Vagabundo
          CBC Početnik
          • 02.02.2009
          • 5
          • Banja Luka

          #5
          Re: Passat B3 1.8 problem sa motorom

          E i ja imam tu ideju isto, al vidjeću još. Ventili su mi isto sumnjivi.
          Al vidjeću još, našao sam neku 9A 2.0 16V mašinu pojeftino, pa ako bude šta vrijedila, onda ću vjerovatno uzeti to pa malo prebacivati, ako bude para i vremena naravno

          Comment

          • Gavra
            CBC Senator XXL
            • 06.03.2008
            • 2031
            • Beograd

            #6
            Re: Passat B3 1.8 problem sa motorom

            Originally posted by Vagabundo
            Dakle, imam passat B3 1993 godište, 1.8 litara, polu ajnšpric 55kw AAM kod motora. Motor se guši i nema snage na višim obrtajima, npr. kad idem uzbrdo, ili kad treba preteći, kad je opterećen itd. ne može preko nekih 60-70 trećom brzinom. I u leru kad dodajem gas do neke granice dobro ide i onda se odjednom zaguši. Pogotovo kad se naglo doda gas. Onda i prije. Takođe troši enormno mnogo čak i preko 20 litara po gradu na zimi. Karburator čišćen, zamjenjeni filteri, kablovi za svjećice, svjećice, razvodna ruka, štelovano paljenje...

            Motor ima katalizator, ali je izvađen, čak sam i auspuh skidao jer mi se činilo čak i da je začepljen, ili da nema dovoljno dotoka vazduha, sve mi se tako čini. Sad ne znam baš oko lambda sonde nisam petljao, isključio sam kabal sa nje, međutim ništa se nije mijenjalo.
            Ajd ako neko ima ideja, nek pomaže.
            Jedino pravo resenje je pravilna dijagnostika.Znaci odes kod majstora trazis dijagnostiku i da ti odstampa izvestaj,onda taj izvestaj postavis ovde a mi ti brzo pomognemo
            Po opisu problema moze da bude otprilike sve sto je pod haubom,zato nemoj da te mrzi da odes do majstora i trazis i greske i vrednosti na papiru da ne zaboravis sta ti je rekao.
            Poslednji nek ugasi svetlo

            Comment

            • antivari
              CBC Član
              • 28.10.2008
              • 34
              • Pozarevac

              #7
              Re: Passat B3 1.8 problem sa motorom

              Just for record:
              Sad ne znam baš oko lambda sonde nisam petljao, isključio sam kabal sa nje, međutim ništa se nije mijenjalo.
              Ajd ako neko ima ideja, nek pomaže.
              Ovo nije dovoljno. Treba skinuti i kleme s akumulatora i sacekati neko vreme, recimo pola sata, sat. Onda vratiti kleme, ne spajajuci sondu. Ovo skidanje s klema se radi i pri stavljanju nove sonde.

              Imao sam takav auto i Lambda Sonda mu je JEDINA slaba tačka.


              Od ostalih sitnica, treba proveriti omske vrednosti SVIH termodavaca na racvi sa rashladnom tecnoscu.

              Okvirno, treba da pokazuju izmedju 300 (vruc) i 3000 (hladan) oma. Ako pokazuju recimo 14000 oma, ocigledno treba zameniti davac.

              Monojetronic nema ostalih slabih tacaka, sem da je on sam CRKAO, tj nesto od elektronike na njemu.

              Ne bih da ovo zvuci kao reklama, imam jedan polovan i ISPRAVAN MonoJetronic karburator, ako nekome treba, ostao mi je od starog Passata. Da je ispravan znam jer sam ga bio isprobao, trazeci isti kvar kao i autor ove teme.

              Poz.

              P.S. Bolji auto nisam nikada imao, iako sada vozim PUG406. B3 je imao 90 konja a 406-ica ima isto toliko krava, bez obzira na 200cc vise.

              Comment

              Working...
              X