Nisu to ciste grafitne niti vec najlon impregniran grafitom u slucaju jeftinijih kablova ili staklena vlakna oblozena silikonom u slucaju boljih (champion ili NGK). Obicno dodje do prekida grafitnig sloja zbog propadanja najlona usled toplote motora i vibracija, tako da moras da skratis centimetar-dva pa da tek onda izvuces srz kabla i presavijes pa ga onda stegni dobro buksnu. Tu je moguce problem i do buksni ako su u losem stanju ili od tankog i slabog materijala.
Popravljao sam kablove vec jednom tako i sve je bilo OK.
Preporucujem ti da po skracivanju prvo unimerom premeris otpornos svih kablova i da ustanovis da li dobra. Trebalo bi da bude negde od 8-12 kilooma PO METRU znaci svaki kabl ima razlicitu otpornost u skladu sa duzinom - treba preracunati. Ako nije skrati kabl jos malo, ako nije ni posle par skracivanja, od kabla nema nista jer je ceo grafitni sloj najverovatnije propao, tako da moras da uzmes nove ako hoces da sve bude OK.
Popravljao sam kablove vec jednom tako i sve je bilo OK.
Preporucujem ti da po skracivanju prvo unimerom premeris otpornos svih kablova i da ustanovis da li dobra. Trebalo bi da bude negde od 8-12 kilooma PO METRU znaci svaki kabl ima razlicitu otpornost u skladu sa duzinom - treba preracunati. Ako nije skrati kabl jos malo, ako nije ni posle par skracivanja, od kabla nema nista jer je ceo grafitni sloj najverovatnije propao, tako da moras da uzmes nove ako hoces da sve bude OK.
Comment