Re: Gde u Beogradu ocistiti dizne?
naslage tvog ,,koksa,, nastaju kao produkt sagorevanja uljnih para usled pohabanosti motora a ne zbog viska goriva kao sto kazes jer tada dolazi do ispiranja cilindara pa ako rasturis motor mozes to lepo da vidis.Sto se tice temperature izuvnih gasova kod dizela je duplo i jos malo veca pa skoro sva vozila od98-99 imaju promenljivu geometriju kao skuplju varijantu upravljanja turbom a razlog je brzi odaziv disel motora jer oni imaju samopaljenje smese za razliku od benz.gde se smesa pali varnicom.I kod benz. imasturbo sa promenljivom geometrijom doduse manje zstupljen .A spejs-satl usvojoj njusci ima materijale od ugljenicnih vlakna -pa ako citas recimona engleski i uzmes prevod CARBON-se bukvalno prevodi kao :ugalj, koks,cumur itd.A zboraviosam da kazem da koks koji ti pominjes kod nas se kaze GAREZ- na srpskom .Ovo je samo diskusija i pouku mogu da izvuku neupuceni u ovu materiju a ti ija mozemo dosta da ,,diskutujemo,, mada mislim da da dosta njih mnogo ne bi razumeli
naslage tvog ,,koksa,, nastaju kao produkt sagorevanja uljnih para usled pohabanosti motora a ne zbog viska goriva kao sto kazes jer tada dolazi do ispiranja cilindara pa ako rasturis motor mozes to lepo da vidis.Sto se tice temperature izuvnih gasova kod dizela je duplo i jos malo veca pa skoro sva vozila od98-99 imaju promenljivu geometriju kao skuplju varijantu upravljanja turbom a razlog je brzi odaziv disel motora jer oni imaju samopaljenje smese za razliku od benz.gde se smesa pali varnicom.I kod benz. imasturbo sa promenljivom geometrijom doduse manje zstupljen .A spejs-satl usvojoj njusci ima materijale od ugljenicnih vlakna -pa ako citas recimona engleski i uzmes prevod CARBON-se bukvalno prevodi kao :ugalj, koks,cumur itd.A zboraviosam da kazem da koks koji ti pominjes kod nas se kaze GAREZ- na srpskom .Ovo je samo diskusija i pouku mogu da izvuku neupuceni u ovu materiju a ti ija mozemo dosta da ,,diskutujemo,, mada mislim da da dosta njih mnogo ne bi razumeli
Comment