Ponovo ja sa mojim problemom.Dakle auto je ford probe 2.0 1993. godiste (sa avatara) i ima mazdin motor (kod motora fs) 85kw 115ks .Problem je sledeci.Auto trosi oko 20 litra benzina i nakon obilaska vise majstora i googlanja i citanja u autodati doslo se do zakljucka da je senzor temp. rashl tecnosti neispravan i da auto non stop radi pod sauhom i da zbog toga dimi na auspuhu(neko sa ovog foruma mi rece da to benzin spira ulje i izbacuje ga na auspuh.Jedan mehanicar mi rece da je dobro sto ga izbacuje jer u drugoj varijanti gura benzin u karter,mirisao je ulje sa meracha i ne oseca se na benzin.Ja se ponadao da ce sa kupovinom novog senzora ti problemi nestati,ali na zalost nije tako.Kupio sam senzor koji ima identican navoj ovom mom na autu ali ona plastika na vrhu gde se ukljucuje dzek za povezivanje sa autom nije isti i morao sam da povezujem senzor sa buksnama za zvucnike direkto na zice iznad tog dzeka.E sad problem je sledeci.Posto ne znam koja zica sa senzora ide na zutu a koja na crnu zicu ,ja sam probao obe kombinacije.Rezultati su sledeci.U prvoj varijanti auto je upalio , auto je posle nekoliko paljenja(u pocetku se gasio posle nekoliko sekundi) poceo da radi normalno ali ne prima gas kako treba , kao da ima knedlu odnosno prima gas sa zadrskom i posle 1 minuta kad je motor poceo da se greje upalila se check engine lampica.Nakon toga ja promenim zice,upalim auto,auto odmah digne obrtaje na 1400, lepo prima gas ali svo vreme radi ventilator i upaljena je check engine lampica,nakon 1 do 2 minuta ler je pao na 800 obrtaja,ja ga ugasim, i upalim ponovo i on opet pocne na 1400 obrtaja da radi iako se motor skoro zagrejao , i ventilator se ne gasi uopste.E sad sa mojim senzorom koji bi po ocitavanju multimetara trebalo da je neispravan (umesto 250-350 daje vrednost 1600 oma na zagrejanom motoru) ne pali se uopste lampica check engine i auto lepo prima gas i dobro radi ali trosi kao djavo i dimi po malo.Nadjem u gradu jednog stranca 2.0 i odem da kupim njegov senzor polovan kad on isti kao ovaj nov,znaci auto je 96 godiste i ima drugaciji senzor(mislim na plastiku gde ulazi dzek) od mog na autu.Na e baju sam nalazio samo ove senzore kao ovaj sto sam kupio tako da nisam pametan sta da radim.Sto je najgore ni jedan majstor nece da se zeza sa mojim autom da pokusa da vidi u cemu je problem tako da moram od Vas da trazim savet.Izvinjavam se zbog ovako opsirnog texta. Help please
sezor temp. rashladne tecnosti Ford Probe 2.0
Collapse
X
-
Comment
-
-
Re: sezor temp. rashladne tecnosti Ford Probe 2.0
a da li je moguce da novi senzor nece da radi dobro ako je povezan ovako zica na zicu a ne preko dzeka.da li mu to nesto smeta.i zasto se pali lampica check engine iako je senzor nov?Znaci kod mene ne radi dobro auto sa novim a sa starim radi dobro.Da mozda ne treba da resetujem ecu,mozda se on "navikao"na ovaj neispravan i nece da prihvati ovaj nov???
Comment
-
-
Re: sezor temp. rashladne tecnosti Ford Probe 2.0
I ja sam to isto pomislio dok na strancu proubu 2.0 1996. godiste nisam video isti taj zeleni.U cemu je fora.Kao da su isla 2 razlicita senzora na istom modelu auta .
@japan x
jel imas mozda senzor kao sa slike (verovatno nemash
)
Comment
-
-
Re: sezor temp. rashladne tecnosti Ford Probe 2.0
Procitaj mi oznaku sa starog senzora temperature (sa zelenim dzekom)
Jesli li probao da ga meris van auta, u nekoj posudi sa toplom vodom, recimo sipas u posudu vrelu vodu iz bojlera, to je otprilike 60-80 stepeni,
ostavis ga da odstoji minut-dva i izmereis otpor, trebalo bi da je oko 400-450ohm, ako malo dogrejes vodu na sporetu, ne da pocne da kljuca nego tek kada
pocinju oni mehurici, tada bi trebalo da je 200-250ohm3SG(T)E EXPERT
MAN service
Comment
-
-
Re: sezor temp. rashladne tecnosti Ford Probe 2.0
taj zeleni je nov a na mom autu je ovaj sa belom plastikom.inace nisam ga skidao sa auta(mislim na stari) kada sam merio otpor vec je auto zagrejan dok kazaljka nije otisla na polovinu(radna temperatura) i upalio ventilator.tada je izmerena vrednost 1600 oma a po autodati treba 250-350 tako da sam dosao do zakljucka da je senzor neispravan.medjutim auto se ponasa kao da je ispravan odnosno ne pali lampicu check engine,ali ja kontam da on radi pod sauhom jer 1600 oma odgovara temperaturi od oko 30-40 stepeni,pa zato i 50% veca potrosnja(oko 20litra) . e sad ja mislim da je to u pitanju,ali mi nije jasno zasto auto ne radi lepo sa novim senzorom??
inace na starom senzoru(fabrickom fordovom) pise : f32f-12a648-aa
Comment
-
-
Re: sezor temp. rashladne tecnosti Ford Probe 2.0
kutiju od zelenog sam bacio jer se pocepala prilikom raspakovanja paketica,bio ulepljen selotepom pa je bilo nemoguce lepo otvoriti,a ovi senzori mozda nisu isti ali im je isti oblik plastike u koju se ukljucuje dzek,meni taj oblik ne odgovara,taj je vise kockast,meni treba okrugla plastika
da dodam da se originalni senzor skida kljucem broj 25 a ovaj zeleni i taj drugi sto nudis brojem 19
Comment
-




Comment