SAAB Turbina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • majstorbob80
    CBC Veteran
    • 13.05.2008
    • 184
    • beograd
    • 735E32, 525E39 Mlook

    SAAB Turbina

    Tek sto sam sklopio motor auto super radi (9000cs,B204S),presao 150-200km, poceli gremlini da rade. Ne ukljucuje mi turbinu. Ima li iko neku ideju? Da ne zaboravim skinuo sam srednje crevo sa APC ventila nema promene.
    Pozdrav!!!!!
    Čovek se uči dok god je živ!!
  • ostres
    CBC Senator XXL
    • 01.06.2008
    • 305
    • Zemun

    #2
    Re: SAAB Turbina

    Jel ti izduvni sistem kako treba?
    Live together, die alone.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Re: SAAB Turbina

      Pobogu..."ne ukljucuje turbinu"? Da li izduvni sistem radi kako treba - STA to uopste znaci, ne razumem? Kako je moguce da na izduvu sad nesto "ne radi" pa turbo ne puni? Zeznuo se pa izduv umesto na turbo povezao negde drugde...? Turbina ne moze da se "ne ukljucuje" - moze da puni slabije, ili da daje bazni pritisak, da ne daje apsolutno nikakav mislim da bi se itekako primetilo i to je sasvim drugi par opanaka...

      Koliki je pritisak koji daje turbo? Da li se ventil cuje uopste da radi, u bilo kom rezimu voznje ili na leru?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Re: SAAB Turbina

        1 spala rucica aktuatora sa WG poluge
        2 spalo neko crevo na liniji turbina-intercooler- trotel.
        3 produvo BOV

        Klasicne greske.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • majstorbob80
          CBC Veteran
          • 13.05.2008
          • 184
          • beograd
          • 735E32, 525E39 Mlook

          #5
          Re: SAAB Turbina

          Problem resen. Izvinjavam se moderatoru 206 na nestrucnom objasnjenju problema, ali da se zeznem pa da izduv vezem negde drugde (mislio sam da se ovde skupljamo da bi razmenili iskustva i mi manje iskusni nesto naucili a ne da nas neko ismeva ). Naime potisno kolo turbine se uopste nije vrtelo, a krivac za problem je bila rucica aktuatora koja je spala sa WG poluge, sto nisam mogao da vidim dok auto nisam navezao na kanal. Kao sto rece BOOST klasicna greska. Ponovo se izvinjavam na pitanju zbog ovako banalnog problema.
          Čovek se uči dok god je živ!!

          Comment

          Working...
          X