Motor je normalno radio, da bi pri sledecem paljenju samo verglao.
Isprobao sam da li baca varnicu sa bobine, varnice nema.
Ovo je kombinacija Bobine i komutatora.

bosch 0 221 600 055
Na kontktu struja stize na bobinu.
Moje je misljenje da je u pitanju komutator [o opciji mrtav ecu, ne razmisljam].
Vec sam imao slican problem koji se isto manifestovao, samo mi se tada ugasio auto u voznji.
Pa vas pitam da li se i vi slazete sa ovakvom procenom ?
Ne bih vas smarao sa ovakvim problemom, da jednostavno mogu da kupim ili isprobam paljenje sa drugim komutatorom, ali to je nemoguce, jer iako je domaci auto, ovaj komutator ne postoji u prodaji, a ne mogu da nadjem polovan.
Prosli put mi je trebalo 15 dana da ga pronadjem.
p.s. da li je moguce iskorisiti drugi komutator, npr. ovaj koji ide u karb. Zastave:

I na neki nacin povezati zice, da idu kao sa originalnog komutatora:
Isprobao sam da li baca varnicu sa bobine, varnice nema.
Ovo je kombinacija Bobine i komutatora.

bosch 0 221 600 055
Na kontktu struja stize na bobinu.
Moje je misljenje da je u pitanju komutator [o opciji mrtav ecu, ne razmisljam].
Vec sam imao slican problem koji se isto manifestovao, samo mi se tada ugasio auto u voznji.
Pa vas pitam da li se i vi slazete sa ovakvom procenom ?
Ne bih vas smarao sa ovakvim problemom, da jednostavno mogu da kupim ili isprobam paljenje sa drugim komutatorom, ali to je nemoguce, jer iako je domaci auto, ovaj komutator ne postoji u prodaji, a ne mogu da nadjem polovan.
Prosli put mi je trebalo 15 dana da ga pronadjem.
p.s. da li je moguce iskorisiti drugi komutator, npr. ovaj koji ide u karb. Zastave:

I na neki nacin povezati zice, da idu kao sa originalnog komutatora:

Comment