Florida 1.3 EFI, nema varnice...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • low rider
    CBC Senator XXL
    • 03.04.2006
    • 613
    • Beograd

    Florida 1.3 EFI, nema varnice...

    Motor je normalno radio, da bi pri sledecem paljenju samo verglao.
    Isprobao sam da li baca varnicu sa bobine, varnice nema.

    Ovo je kombinacija Bobine i komutatora.

    bosch 0 221 600 055

    Na kontktu struja stize na bobinu.


    Moje je misljenje da je u pitanju komutator [o opciji mrtav ecu, ne razmisljam].
    Vec sam imao slican problem koji se isto manifestovao, samo mi se tada ugasio auto u voznji.
    Pa vas pitam da li se i vi slazete sa ovakvom procenom ?

    Ne bih vas smarao sa ovakvim problemom, da jednostavno mogu da kupim ili isprobam paljenje sa drugim komutatorom, ali to je nemoguce, jer iako je domaci auto, ovaj komutator ne postoji u prodaji, a ne mogu da nadjem polovan.
    Prosli put mi je trebalo 15 dana da ga pronadjem.

    p.s. da li je moguce iskorisiti drugi komutator, npr. ovaj koji ide u karb. Zastave:


    I na neki nacin povezati zice, da idu kao sa originalnog komutatora:
  • roske
    CBC Senator
    • 08.03.2007
    • 272
    • Lazarevac
    • Alfa Romeo 145 boxer

    #2
    Re: Florida 1.3 EFI, nema varnice...

    Ja sam tako slicno hteo da uradim na samari imao sam vise polovnih ispravnih komutatora ali koji su svi bili ili sa 5 ili sa 6 izlaza a na samari je bili 7.
    Pitao sam elektricara da li je to izvodljivo da se preveze on mi je samo rekao da to ne radim,e sad posle toga sam nasao ispravan odgovarajuci komutator i problem resio.Ali i mene interesuje ovo tvoje pitanje javice se neko strucniji.

    Comment

    • gorky
      CBC Senator XXL
      • 08.06.2007
      • 860
      • Vojvodina,Kikinda

      #3
      Re: Florida 1.3 EFI, nema varnice...

      naravno da moze da se preveze komutator,elektricar je takodje u pravu jer je to veoma nezahvalan posao,medjutim meni se ne svidja sto si vrlo pausalno prisao resavanju problema,nije komutator jedini kvar koji moze uzrokovati izostanak varnice,npr senzor polozaja radilice ce isto tako uzrokovati izostanak varnice,da ne kazem kapa,raz ruka,mozda je pogon razvodnika...

      Comment

      • low rider
        CBC Senator XXL
        • 03.04.2006
        • 613
        • Beograd

        #4
        Re: Florida 1.3 EFI, nema varnice...

        Jeste u pravu si relativno je pausalno, ali to je zato sto sam manje vise u zurbi, [preko dana nemam vremena da se igram sa autom]... a ne znam korektnog elektricara koji bi ovo efikasno resio, s druge strane znam elektricare koji bi uzeli brdo novca, a resili bi problem sporije od mene, tj. ja bih ga resio, oni zamenili deo i uzeli novac.

        Ovo pricam iz iskustva, jer nije prvi put da imam ovakav problem... Koji je neprijatno uvecan time, da ovaj prokleti komutator ne postoji u prodavnicama auto delova, kao da je deo nekog egzoticnog automobila radjenog u seriji od 50 primeraka...

        Preskocio sam da napomenem da sam proverio senzor polozaja radilice, otpor koji sam ocitao je u granicama prethodnog merenja [ne posedujem tablicne podatke].

        Sto se tice razvodnika paljenja, kape i ruke, ruku okrece bregasta osovina, ne postoje senzori polozaja. Podatak o gmt i obrtajima dolazi iskljucivo sa senzora radilice.Tako da nisu bitni, zar ne?
        Kraj kabla koji ide sa bobine na razvodnik sam priblizio masi i verglao, bobina de stvara varnicu.
        Probao sa drugim akumulatorom.
        To je to sto mi je palo na pamet ujutru na parkingu.
        A posto je kvar iznenadan i sa ovim simptomima, ja ciljam na komutator.


        U pravu si postoje i druge opcije, problemi sa kablovima i instalacijom, ECU, bobina [ne verujem], inercijalni prekidac [gasi pumpu, ali ne znam da li ukida varnicu], pokidana ozubljena remenica koju cita davac polozaja radilice i sigurno ima jos kandidata... bas zato sam i zapoceo temu, da mi date sugestije.
        Ali sve te dodatne stvari nece ni pogledati elektricari, sacekace da pronadjemo komutator da isprobaju, pa onda eventualno dalje...

        Comment

        • low rider
          CBC Senator XXL
          • 03.04.2006
          • 613
          • Beograd

          #5
          Re: Florida 1.3 EFI, nema varnice...

          Adaptirao sam 7-pinski komutator sa slike da funkcionise sa posotojecom instalacijom, imam varnicu na svecicama, ali ne radi el. pumpa za gorivo [releji su ok, pumpa radi kada se prikljuci direktno na accu].

          Da li je moguce da je to zato sto sam promenio komutator [original na slici samo 3 aktivna pina]. Ne mogu da nadjem el. shemu za ovu instalaciju [Bosch Motronic 3.1].

          Comment

          • low rider
            CBC Senator XXL
            • 03.04.2006
            • 613
            • Beograd

            #6
            Re: Florida 1.3 EFI, nema varnice...

            Da li mozete da prebacite temu u:

            http://www.cbc.rs/forum/viewforum.php?f=60

            Mozda bude diskusije...

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              Re: Florida 1.3 EFI, nema varnice...

              Da li motor hoce upaliti kada dovedes struju na pumpu?

              Comment

              • MN026
                CBC Senator XXL
                • 18.01.2009
                • 348
                • SMEDEREVO

                #8
                Re: Florida 1.3 EFI, nema varnice...

                pravis sebi poso i zajebanciju kad nov kosta 50e inose ga OPELI

                Comment

                • low rider
                  CBC Senator XXL
                  • 03.04.2006
                  • 613
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Florida 1.3 EFI, nema varnice...

                  @MN026
                  to nisam znao, u prodavnicam auto delova sam pitao da li neki auto koristi takav kom. i niko nista.
                  @Teca
                  Nije hteo, nije bilo impulsa na dzinama

                  Cisto da vam javim sta je na kraju bilo.
                  Bilo bi bas interesantno od ovakvog slucaja napraviti kviz kao sto je nekada pravio Valent Vudriga...
                  Da skratim, na kraju se ispostavilo da je kvar vrlo neobican.
                  Sve senzore i komp sam proverio, ok su.
                  Razvodna kutija sa glavnim relejima koji napajaju pumpu, dizne, grejac lambda sonde mi je od prvog dana kada sam je otvorio bila potpuna enigma. Jer nije problem kada pregori sijalica/relej, vec kada skapirate da ni sa ispravnim strujno kolo nikada ne bi dalo svetlo, jer je besmisleno povezano. E tako je u ovoj kutiji, releji povezuju potuno pogresne zice, na kojima se nalaze neobicni naponi.

                  Problem sa autom dom. proizvodnje je da je teze naci teh. podatke nego za strane. Na kraju sam nasao neku el. shemu koja je pokazivala nesto potupuno drugacije nego sto je bilo pod haubom.

                  Krenuo sam da raspetljavam celu el. instalaciju, da bih skapirao da postoji papralelna instalacija koja napaja pumpu i dizne, a da ova originalana fabricka, sluzi samo za ukras. Tu sam nasao i prekid u provodniku, koji je izazivao ceo problem.
                  Ova paralelna istalacija je uradjena verovatno sa alarmom, koji odavno ne postoji.

                  Comment

                  Working...
                  X