problem sa turbinom?lancia k turbo 2.0 4/16 151 kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • siki
    CBC Član
    • 05.03.2009
    • 46
    • Kruševac

    problem sa turbinom?lancia k turbo 2.0 4/16 151 kw

    Automobil lancia k 2.0 turbo 4 cilindra-16 ventila,151 kw-problem-nakon ugradnje uređaja za merenje pritiska punjenja,kazaljka nikako ne prelazi 0.4(bost metar).
    Kad je ugašen motor stoji na 0,kad upalim motor padne na -2.Nakon toga u vožnji tek u trećoj brzini počne nešto da puni i kad ga gazim žestoko (a auto i ide ) kazaljka dođe max do o,4,pri svakom oduzimanju gasa pritisak odma pada (kazaljka pada)na 0, pri konstantnoj nekoj vožnji od 160 km/h i nema pritiska.
    Zanima me na koliko max.puni turbina na pomenutom motoru-jer se bojim da nije crkla-a ne čuju se nikakvi čudni zvuci-proverene creva sva i nigdje lufta ili pukotine.
    Inače bost ugrađen na vakumsku cev koja vodi iz usisne grane ka onom ventilu što rasterećuje usisnu granu(blov of valjda se tako zove).
    Nema nikakvog crnog dima iz auspuha.
    Da mi kojim slučajem nije otvoren stalno onaj ventil na turbini (vest gate valjda se tako zove)pa gasovi odlaze mimo turbinskog kola.
    Šta bi bilo da skinem crevo koje vodi od tog ventila ka Pierburg ventilu-regilatoru-pa da ga vakum ne otvara-mislim dali bi bilo posledica po motor,jer jednostavno imam osećaj da mi se auto uljenio-a ponekad kad ga dobro gazim po gasu prosto odlepi kao nešto očepi i super ubrzava i vuče-ali onda i digne tempereturu na 90 stepeni na kazaljci za temp.motora,a nekad ljen ko mrcina i u 5 sporo ubrzava npr od 150 do 200 km/h.
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Re: problem sa turbinom?lancia k turbo 2.0 4/16 151 kw

    Inače bost ugrađen na vakumsku cev koja vodi iz usisne grane ka onom ventilu što rasterećuje usisnu granu(blov of valjda se tako zove).
    Nisi dobro povezao...Da bi imao prave vrednosti vakuma i pritiska, satić moraš povezati na plenum, tj. zajdnički deo usisne grane posle leptira gasa a gledano u smeru kretanja vazduha.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • siki
      CBC Član
      • 05.03.2009
      • 46
      • Kruševac

      #3
      Re: problem sa turbinom?lancia k turbo 2.0 4/16 151 kw

      Pozdrav Ivane,ti poznaješ taj motor pošto si mi i ugradio sekvent-znači mogu staviti račvu tamo gde si ti uzeo vakum za isparivač Arktik.
      A gledajući po netu,onaj ventil gde sam uzeo vakum ispred njega se zove MAF -Mass air flow senzor- i prespaja usisni vod za vazduh iza turbine (deo koji nabija pritisak vazduha)i deo posle interkulera-premošćava(crn,plastičan ventil koji ima spoj dva creva od dole i na stranu i na vrhu malo crevce za vakum-

      Comment

      • djape1977
        CBC Senator XXL
        • 08.03.2008
        • 401
        • bg
        • fiat 132 i lada 2103

        #4
        Re: problem sa turbinom?lancia k turbo 2.0 4/16 151 kw

        digne tempereturu na 90 stepeni na kazaljci za temp.motora
        nesto ti nije uredu u sistemu hladjenja motora. normalna radna temperatura je preko 90'c, nek me ispravi neko ko bolje zna taj konkretan model ali za te fiat/lancia motore je oko 93-95'c. znaci kazaljka treba da stoji iznad 90'c. verovatno je crko termostat- zaglavio u otvorenom polozaju

        Comment

        • siki
          CBC Član
          • 05.03.2009
          • 46
          • Kruševac

          #5
          Re: problem sa turbinom?lancia k turbo 2.0 4/16 151 kw

          Ivane T-jel interkuler nesme da pušta vazduh na saće-odnosno kad ga sa jedne strane začepim ,a sa druge duvam u njega vazduh,ne sme da izlazi nigde-mora da drži vazduh.Primetio sam danas kad mi je motor radio,a ja stvio ruku sa zadnje strane interkulera prema motoru-da mi malo hladnjikav vazduh struji po dlanu na jednom mestu.Skiniću ga i začepiti sa jedne strane i u kadu i duvati da vidim da ne pušta balončiće-ako pušta onda je crko??variti,lepiti mesto gde pušta ili ako neko ima za Lanciju k 2.0 turbo,ili fiat kupe turbo ili neki drugi.

          Comment

          Working...
          X