Automobil lancia k 2.0 turbo 4 cilindra-16 ventila,151 kw-problem-nakon ugradnje uređaja za merenje pritiska punjenja,kazaljka nikako ne prelazi 0.4(bost metar).
Kad je ugašen motor stoji na 0,kad upalim motor padne na -2.Nakon toga u vožnji tek u trećoj brzini počne nešto da puni i kad ga gazim žestoko (a auto i ide ) kazaljka dođe max do o,4,pri svakom oduzimanju gasa pritisak odma pada (kazaljka pada)na 0, pri konstantnoj nekoj vožnji od 160 km/h i nema pritiska.
Zanima me na koliko max.puni turbina na pomenutom motoru-jer se bojim da nije crkla-a ne čuju se nikakvi čudni zvuci-proverene creva sva i nigdje lufta ili pukotine.
Inače bost ugrađen na vakumsku cev koja vodi iz usisne grane ka onom ventilu što rasterećuje usisnu granu(blov of valjda se tako zove).
Nema nikakvog crnog dima iz auspuha.
Da mi kojim slučajem nije otvoren stalno onaj ventil na turbini (vest gate valjda se tako zove)pa gasovi odlaze mimo turbinskog kola.
Šta bi bilo da skinem crevo koje vodi od tog ventila ka Pierburg ventilu-regilatoru-pa da ga vakum ne otvara-mislim dali bi bilo posledica po motor,jer jednostavno imam osećaj da mi se auto uljenio-a ponekad kad ga dobro gazim po gasu prosto odlepi kao nešto očepi i super ubrzava i vuče-ali onda i digne tempereturu na 90 stepeni na kazaljci za temp.motora,a nekad ljen ko mrcina i u 5 sporo ubrzava npr od 150 do 200 km/h.
Kad je ugašen motor stoji na 0,kad upalim motor padne na -2.Nakon toga u vožnji tek u trećoj brzini počne nešto da puni i kad ga gazim žestoko (a auto i ide ) kazaljka dođe max do o,4,pri svakom oduzimanju gasa pritisak odma pada (kazaljka pada)na 0, pri konstantnoj nekoj vožnji od 160 km/h i nema pritiska.
Zanima me na koliko max.puni turbina na pomenutom motoru-jer se bojim da nije crkla-a ne čuju se nikakvi čudni zvuci-proverene creva sva i nigdje lufta ili pukotine.
Inače bost ugrađen na vakumsku cev koja vodi iz usisne grane ka onom ventilu što rasterećuje usisnu granu(blov of valjda se tako zove).
Nema nikakvog crnog dima iz auspuha.
Da mi kojim slučajem nije otvoren stalno onaj ventil na turbini (vest gate valjda se tako zove)pa gasovi odlaze mimo turbinskog kola.
Šta bi bilo da skinem crevo koje vodi od tog ventila ka Pierburg ventilu-regilatoru-pa da ga vakum ne otvara-mislim dali bi bilo posledica po motor,jer jednostavno imam osećaj da mi se auto uljenio-a ponekad kad ga dobro gazim po gasu prosto odlepi kao nešto očepi i super ubrzava i vuče-ali onda i digne tempereturu na 90 stepeni na kazaljci za temp.motora,a nekad ljen ko mrcina i u 5 sporo ubrzava npr od 150 do 200 km/h.
Comment