Peugeot 205 GTI problemcic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LEZA
    CBC Senator
    • 10.08.2007
    • 280
    • Beograd

    Peugeot 205 GTI problemcic

    Imam problem, i to po meni bas bez veze, ali dovoljan da me auto ostavi na putu
    Dakle, imam problem s crevima za gorivo, tacnije samo sa jednim, onim koji ide od rezervoara, tj pumpe za gorivo, do bakarnih creva koji idu do motora, naime to crevo mi puca bilo da ga platim 1000 dinara ili 500 dinara, puca i ne znam sta da radim ,jer mi je vec jedno te isto crevo puklo vec cetiri puta, da li postoji mogucnost da puca zbog prevelikog pritiska pumpe, ako je to moguce, zasto pumpa za benzin pumpa toliki pritisak (napominjem da su creva sva mogla da izdrze pritisak od 10 bara i popucala )? Mozda do releja za pumpu?
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: Peugeot 205 GTI problemcic

    Pozdrav!
    Pa,možemo li znati koliki je pritisak u vodu dok motor radi i da li su creva sigurno za gorivo?
    Regulator pritiska i povratni vod su provereni?

    Comment

    • Tzaya
      CBC Početnik
      • 04.05.2009
      • 2
      • Zemun

      #3
      Re: Peugeot 205 GTI problemcic

      Proveri regulator pritiska , rampu za dizne i odvodno crevo . Pritisak nebi smeo da bude veci od 3 bar.

      Comment

      • LEZA
        CBC Senator
        • 10.08.2007
        • 280
        • Beograd

        #4
        Re: Peugeot 205 GTI problemcic

        Bio danas do Nikole elektricara s Karaburme, medjutim nije merio barometrom pritisak, nego je samo postavio dve flase i gledao tako
        I on kaze da vidi da je u redu to, i da misli da su creva, kaze da su losa, a narucio sam originalna creva, pa cemo da vidimo. . . Ali ajde cisto da budem siguran, da li ima neko ko moze da izmeri lepo pritisak na rampi? Posto to s flasama mi deluje malo bez veze. . .

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #5
          Re: Peugeot 205 GTI problemcic

          Flašama se meri pivo,barometrom atmosferski pritisak a manometrom pritisak u instalaciji.
          Kanda,kao što neko rečežaba krečimo!

          Comment

          • MN026
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2009
            • 348
            • SMEDEREVO

            #6
            Re: Peugeot 205 GTI problemcic

            covek primenio mastojrsku caku,na osnovu protoka i vremena moze nesto da se zakljuci :30sek=0,5l goriva kod vecine vozila

            Comment

            • LEZA
              CBC Senator
              • 10.08.2007
              • 280
              • Beograd

              #7
              Re: Peugeot 205 GTI problemcic

              Kako god, manometrom, barometrom, spravom za merenje pritiska u instalaciji, nije merio, i nesto mi se ne cini da je merio pola litre goriva za pola minuta, jer su flase bile od po 2 litra a i on nije gledao u sat Da li imate nekog ko moze to da mi izmeri?

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #8
                Re: Peugeot 205 GTI problemcic

                Bilo koji majstor valjda ima alat.Onaj što nema alat nije majstor.
                Nikakvom cakom se ne može precizno utvrditi protok i pritisak u instalaciji.Posebno dinamički.

                Comment

                • MN026
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2009
                  • 348
                  • SMEDEREVO

                  #9
                  Re: Peugeot 205 GTI problemcic

                  protok se meri po servisnim uputstvima na vreme (najcesce 30s) i kolicinu goriva prikupljenu iz povratnog voda u menzuru(moze i u bazdarenu posudu pa i flasu) i prvo se on kontrolise dok motor radi pa onda pritisak jer ako ima protok pumpa je ok pa sumnja moze pasti samo na regulator . ovo vazi za vecinu vozila koja imaju povratni vod- ima ih i bez njega

                  Comment

                  • LEZA
                    CBC Senator
                    • 10.08.2007
                    • 280
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Peugeot 205 GTI problemcic

                    Hm samo sto je fora sto su mi rekli da ako regulator ne valja motor bi mi brljavio, ali motor radi sasvim fino i normalno
                    Fora je isto tako sto je Nikola imao GTIa i zna, i bio je sto posto siguran da su u pitanju creva, a opet zelim da iskljucim mogucnost tog regulatora a nema niko manometar da mi to izmeri. . .

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Re: Peugeot 205 GTI problemcic

                      Leza, puklo i ono crevo?
                      Pazi ako regulator glavi onda pritisak u sistemu moze biti preveliki ali ako pucaju sreva on je toliko veliki da bi se defitivno osetilla promena u radu motora.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • LEZA
                        CBC Senator
                        • 10.08.2007
                        • 280
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Peugeot 205 GTI problemcic

                        Puce i ono doci cu jedan dan da vidimo za one plocice, a jbg crevo ko crevo, drmnucu mu origigi pa to valjda nece da rikne ako i to rikne imam da stavim metalno pa da vidim kako ce to ))))))))))))))))))

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #13
                          Re: Peugeot 205 GTI problemcic

                          Da je regulator pritiska neispravan motor bi se gusio sa viskom goriva usled prevelikog pritiska.
                          Posto motor radi jedino logicno objasnjenje je da ti je metalna cev negde zacepljena tj ima restrikciju.
                          Ispred tog zacepljena je pritisak preveliki a iza zacepljenja je normalan zato sto ga regulator na povratnom vodu regulise. Zato motor normalno radi.

                          Comment

                          • LEZA
                            CBC Senator
                            • 10.08.2007
                            • 280
                            • Beograd

                            #14
                            Re: Peugeot 205 GTI problemcic

                            da, ali ako je zacepljenje zar ne bi motor izgubio u tom trenutku gorivo i ugasio se?

                            Comment

                            • ibiza
                              CBC Senator XXL
                              • 16.03.2005
                              • 304
                              • Beograd
                              • Renault clio sport 172

                              #15
                              Re: Peugeot 205 GTI problemcic

                              Imas u Hidrouluku u Zemunu creva koja trpe 12 bari pritisak i bas su pravljena za gorivo itd.Kupuje se na meru a mogu da ti naprave i holender ako je potreban da bi zamenio sa fabrickim.Na Astri turbo sam vozio to crevo i nikada nisam imao problem a pumpa je gurala ogroman pritisak goriva.

                              Comment

                              Working...
                              X