Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gtiboy
    CBC Veteran
    • 15.12.2006
    • 110
    • Doboj

    Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

    Pozdrav,
    imam jedan mali problem... mozda i veliki
    Naime u pitanju je Fiat Chroma CHT 2.0 -8v iz 89 godine.
    Auto pali i radi na leru sasvim dobro, ne pregrijava se, potrosnja je normalna za taj motor.
    Kad podignem broj obrtaja iznad tj. oko 4.000 rpm kao da mu nesto prekine struju,
    auto zastane, a iz auspuha detonacija ? Ponekad ga cak i ugasi nakon detonacije.
    Remen nije skidan, dakle paljenje nije promaseno, jer je prije ovog isla do iznad 5.000rpm bez problema.
    Evo u prilogu nekoliko slikica, da vidite o cemu se radi.
    Svaki prijedlog je dobrodosao, pokusao sam mijenjati filter vazduha, magneti mareli digiplex isto promijenjen,
    svi osiguraci su ok, sta jos moze uzrokovati ove prekide?
    Hvala unaprijed na pomoci.






  • Gtiboy
    CBC Veteran
    • 15.12.2006
    • 110
    • Doboj

    #2
    Re: Fiat Chroma CHT prekida iznad 4k rpm....

    Nije do goriva 101% siguran, jer vec trosim 3 sipanje, sa 3 razlicite pumpe.
    Razmisljao sam da bi moglo bit i do goriva, pa sipao
    na razlicitim mjestima, ali nije do toga.

    Comment

    • ostres
      CBC Senator XXL
      • 01.06.2008
      • 305
      • Zemun

      #3
      Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

      Jel ti se desava u svakoj brzini problem na 4000?
      Live together, die alone.

      Comment

      • Gtiboy
        CBC Veteran
        • 15.12.2006
        • 110
        • Doboj

        #4
        Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

        Da, isto u svakoj brzini i pri stajanju u mjestu.

        Comment

        • TheWickerMan
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2007
          • 791
          • DE
          • AR Giulietta TCT

          #5
          Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

          Pumpa za gorivo?

          Comment

          • Gruja
            CBC Senator XXL
            • 09.02.2006
            • 614
            • Bgd
            • Alfa 75 TS

            #6
            Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

            Croma CHT bi trebalo da ima dvogrli karburator koliko se ja secam, i varijabilni usis - odnosno dva tipa kanala: za nize obrtaje duzi sa manjim precnikom i za visoke obrtaje kratke, prave kanale veceg fi.
            Otuda i skracenica CHT=Controlled High Turbulence

            Moguce da ne radi to prebacivanje kanala na usisu pa se ugusi motor na visim obrtajima
            ili pak ne otvara drugo grlo na karbu kada bi trebalo..
            Pisem onako prilicno laicki ali nadam se da me kontas

            P.S. CROMA se pise bez H


            Edit: Evo jedva nadjoh i sliku


            Transaxle u krvi...

            "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #7
              Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

              Ako detonira u auspuhu to znači da je gorivo nezapaljeno izašlo iz cilindra u auspuh i tu se zapalilo od uticaja temperature sredine.
              Uzroci su mnogi.

              Comment

              • Gtiboy
                CBC Veteran
                • 15.12.2006
                • 110
                • Doboj

                #8
                Re: Fiat Croma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

                Ovo za dvogrli karburator i detonacije.... nisam pametan, ali i ja mislim ako detonira kad blokira obrtaje da ima visak goriva koji ode u izduv nesagorio, ili grijesim ?
                E sad uzroci znam da mogu biti mnogi, ali kako sam vec pisao gore : imao sam "donatora" sa istim motorom, i promijenio paljenje (onu digiplex plocicu), kablove, kapu, finger, svjecice...mislio sam da sa ovim iako bi bio problem varnice mogu rijesiti problem, ali auto se i dalje isto ponasa.
                Sta jos probati zamijeniti, prekontrolisati?
                Dali ovaj tip Crome sa karuratorom uopste ima neki vidi limitatora obrtaja?

                Comment

                • ostres
                  CBC Senator XXL
                  • 01.06.2008
                  • 305
                  • Zemun

                  #9
                  Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

                  Treba utvrditi na osnovu cega otvara drugo grlo. Ako je na broj obrtaja onda je problem do karburatora pa treba njega pretresti.
                  Da nemas na donatoru citav levi retrovizor?
                  Live together, die alone.

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

                    Ja bih prvo proverio faze bregastih u smislu da nije prezubio a zatim proverio strobom
                    realnu situaciju po pitanju varnice. Kakva je kompresija? Kakve su svećice?

                    Comment

                    • MN026
                      CBC Senator XXL
                      • 18.01.2009
                      • 348
                      • SMEDEREVO

                      #11
                      Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

                      slican problem sam imao-doduse nije imao ugradjen plin-i bio je vezan za taj sistem CHT.zapravo osovina koja prolazi kroz usisnu granu i na kojoj se nalaze,,leptiri,,kojiregulisuprotok vazduha dobila je lufta pa je vuko falss vazduh i nije mogao vise od 4000 obrt. iponekad je pucao u auspuhu a ponekad i trokirao na malim obrtajima.mozda je i kod tebe isto-proveri nije komplikovano ,dosta je pristupacno

                      Comment

                      • Flavio
                        CBC Senator XXL
                        • 13.06.2006
                        • 1926
                        • 012 Centar
                        • KaraWagon 1.4T.Spark

                        #12
                        Re: Fiat Croma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

                        Originally posted by Gtiboy
                        mislim ako detonira kad blokira obrtaje da ima visak goriva koji ode u izduv nesagorio, ili grijesim ?
                        Detonacije ce pre da izazove siromasna gorivna smesha.
                        Zbog produzenog vremena sagorevanja,pojedini cilindar vec ulazi u takt izduvavanja pa plamen dovrsava sagorevanje u izduvu.Da je visak goriva u izduvnim gasovima osecao bi se "ziv" benzin i uvecana potrosnja,za koju si rekao da je u granicama redovne.Opet,i ta normalna potrosnja govori da problema oko karburatora moguce i nema.Eventualno otvaranje drugog grla,kako rece @Ostres.
                        Proveri,ako mozes,taj CHT mehanizam.

                        Sto se tice blokade obrtaja,evo malo na temu Digiplex http://web.tiscali.it/Mecheroni/Accensi ... nsione.htm .Neznam zabarski a i Gogle se malo saplice sa prevodom http://translate.google.com/translate?u ... e=UTF-8url .

                        Comment

                        • Gtiboy
                          CBC Veteran
                          • 15.12.2006
                          • 110
                          • Doboj

                          #13
                          Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

                          Danas cu poslije posla opet pod haubu, da sve to pregledam, pa javim kakav je rezultat.
                          @ostres : nemam retrovizor, donator mi je cio samo pod haubom.
                          Hvala svima na sugestijama, javim sta sam uradio.

                          Comment

                          • MN026
                            CBC Senator XXL
                            • 18.01.2009
                            • 348
                            • SMEDEREVO

                            #14
                            Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

                            jel pronadjen kvar

                            Comment

                            • Gtiboy
                              CBC Veteran
                              • 15.12.2006
                              • 110
                              • Doboj

                              #15
                              Re: Fiat Chroma CHT SPI 89 god 2.0 -8v

                              Jos nije, malo sam cackao oko karba, bez napredka.
                              Pokusava naci nekog Fiat majstora koji zna sta je CHT,
                              pa da on malo to pogleda.
                              Cim bude napretka javim.

                              Comment

                              Working...
                              X