Kao sto rekoh u naslovu kola su pocela da trzaju kada je motor hladan i kad se doda jaci gas imaju knedlu i nece da vuku.To se desava samo dok je hladan motor i kad dostigne radnu temperaturu sve se popravalja i ide ko nov.Ima li ko ideju sta bi moglo biti.Ja sumnjam na onaj smrdljivi "knock" senzor jer sam ranije imao problema sa njim.Kabal je bio pukao i kada sam ga zalemio popravilo se sve ali sad izgleda u redu senzor pa ne znam sta jos moze biti u pitanju.Da li termostat neki ili tako nesto,termodavac.Mislio sam da vuce fals vazduh ali to ne bi imalo veze sa temperaturom motora.I na leru ne radi ko sto je radio.Sada kada se upali drzi ler na 600 obrtaja i samo sto se ne ugusi.A ranije je bilo na 1000 pa kad se ugreje padne na 800.E sad mozda je onaj ISV ventil (IDLE SPEED VENTIL)-stabilizator ler gasa.Ali i on koliko ja shvatam ne bi trebalo da ima veze sa temperaturom motora.Pojma nemam sta moze biti.Ima li ko ideju.Ubrizgavanje multipoint- digifant.
Auto trza kad je hladan
Collapse
X
-
Mislim da sam imao slican problem(mada ne znam koji auto imas, moj je Opel). ispostavilo se na kraju da su dizne morale na ciscenje... Mada je u medjuvremenu ocisceno sve sto se moglo ocistiti, zamenjena velika vecina gumenih crevaca i uradjeno jos ponesto... na kraju je ispalo da su dizne... zasto je radio ok kad je topao nemam pojma...*** ********************** ***
*** gf AL QK \=-Q XES1 ***
Comment
-
-
mozda je i zezanje sa kablovima?....dok je ladan tako da zeza...
meni je tako tukao (probijao kabal) na prvoj svecici dok se malo ne zagreje a onda prestane.
probaj onaj test...da uvece naprskas ( nafajtas kablove ) vodom...pa vidi jel bacaju varnice negde...mozda je neki probio pa zeza .Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
Comment