Daewoo Lanos 1.4 55kW, 2002. godiste, hidropodizaci?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #16
    Re: Daewoo Lanos 1.4 55kW, 2002. godiste, hidropodizaci?

    Na tom motoru se klackalice i hidropodizači kao i samo bregasto vratilo vade bez popuštanja šrafova glave motora,korišćenjem potiskivača kao namenskog alata.
    Nažalost,ne mogu da zamislim razliku između starih i novih klackalica pa neznam da li je u njima problem.Ali recimo ako se razlike znatne,onda je moguće.
    Obratio bih pažnju na hidropodizače,tj ili je ulje neodgovarajuće,ili ga je previše,ili je pritisak ulja prevelik,ili hidropodizačima ne radi ventil za rasterećenje,pa jednostavno u nekom momentu simuliraju "pretegnute" ventile.
    Potrebno je skinuti podizače i ocediti ih i oprati iznutra, pa im proveriti funkcionalnost,a takođe i prohodnost svih uljnih kanala u glavi motora.

    Comment

    • vladaomega
      CBC Senator XXL
      • 11.10.2010
      • 484
      • beograd

      #17
      Re: Daewoo Lanos 1.4 55kW, 2002. godiste, hidropodizaci?

      izmjerimo kompresiju prije prvog paljenja 12+12+12+12 AKO posle paljenja izgubi kompresiju kad napuni podizace najverovatnije ste postavili neodgovarajucu bregastu tj .bregastu koja nije uopste od tog motora.

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #18
        Re: Daewoo Lanos 1.4 55kW, 2002. godiste, hidropodizaci?

        To bi bila gruba greška s obzirom na
        gledao sam ga čovjek picajzla sve čisto ko suza i na mjestu.....
        ,ali je apsolutno moguć scenario.

        Comment

        • shokre
          CBC Početnik
          • 26.01.2011
          • 4
          • Pula

          #19
          Re: Daewoo Lanos 1.4 55kW, 98. godiste, hidropodizaci?

          je, ekipa, ovo je ko zemlja duhova, inače znam da meni sve mora po marfiju, nije to ni problem kad se navikneš, ali kad u ove 4 stvari koje su proste ko pasulj, nevidiš šumu od stabla, više ništa nije jasno....

          istina je da je radili ca od astr koja ima excentar za pumpu, a ove nema na ovom motoru, ali su to svi prokomentirali "da nema veze ostalo sve štima, kao stvaljaju se te bregaste i to radi" pa hajde rekoh znaju valjda ljudi, i ovaj moj mehaničar ih je obje lego na staklo i šublerom mjerio, reko je ko jaje jajetu, jer da nisu nebi on upalio ljepo radio dok ne prijeđe 2-4k okretaja i ne nabije hidrouličare..... radio bi odma u startu blentavo i klimavo... neznam.... ok večeras je mechanico rekao da će ič u hajku na još 2 dobre ali stari tip klackalice izvaditi nove i staviti stari tip, pa šta bog da.... iako on nekako misli da je 2.5 bara pa skoro i do 5 bara na ulju puno, tolko je izmjerio, al ja mislim da nebi na zupčast pumpi trebalo biti pameti, ona nabije kolko nabije da je nova bilo bi i više.... jedino ako sam dobro shvatio postoji tu neki čep feder bajpas, koji baljda kad je prevelik pritisak malo pušta da bajpasira, ovaj mi dio baš nije poznat a ako je vama objasnite mi.... navodno postoji u bloku čep ispod kojeg je kuglica i feder i oni čine neki regulator pritiska ulja, t.j kod visokog okretaja da nebi ulje tlačilo pumpu i usporavalo motor, to bi bio hidroulički "proklizivač" bajpas, jel ima to na tom motoru ili nema i ako ima kako taj element testirati, ili baždatiti ?
          nema osim te dve stvari šta da zeza, ako kad se isprazne hirouličniradi dok se ne napune... ali kad se napune ne popuštaju, isto je bilo sa starima, a sada i sa novima, ali tek kad se promjenila bregasta i klacke... reko je mehanic da je danas kledao jedne i druge klackalice, i da imaju poprilično različitu čašicu u kojoj živi glava hid.podizača... bilo kako bilo ovaj sport je koštao 500€ a trbao je koštat 70, i sad mi je mehaničar kao soluciju b rekao da ima jedan razbijen lanos prednji mu je dio dobar, i ima malo kilometara, pa bi dao čovjek cijeli motor za 140€ mozda odigram to, jer mi je veči problem da nemam auto, pa pješke na posao po klinca... ajde tjedan dva ali ovom ne naziremo kraj.....
          ajde updejtam vas sutra kad vidimo jel su se duhovi razišli s novim-starim klackalicama....
          istina mozda da sipam uka2 umjesto normalnog ulja mozda bi popustili, al nekako mi draze da je unutra ulje po PS-u
          fala vam u svakom slučaju na svim komentarima, i samo vi sipajte što vam napamet padne, svaka je sugestija primljena i probavljena....

          Pozdrav

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #20
            Re: Daewoo Lanos 1.4 55kW, 2002. godiste, hidropodizaci?

            uka 2 ulje za kocnice u motor nikako,normalan pritisak ulja je 5 bar na 3000rpm i tu nebih nista dirao,regulator pritiska ulja nalazi se na samoj uljnoj pumpi sastoji se od jednog cepa,opruge i ventila nama potrebe da to diras.klackalice i podizaci od opela i daewooa su iste.deblje klackalice idu na benziske motore a tanje na dizela. problem indetican sa gubljenjem kompresije posle zamene bregaste imao sam na opelovim vozilima 1998/1999 kada su se u bgd pojavile fals bregaste verovatno iz turske.motori su gubili kompresiju na jednom cilindru cim se popune hidro podizaci.polovna a ispravna bregasta je bilo najbolje resenje zamenom ovih ili onih klackalica necete dobiti nista

            Comment

            • JAPANX
              CBC Senator XXL
              • 10.08.2006
              • 2159
              • Beograd

              #21
              Re: Daewoo Lanos 1.4 55kW, 2002. godiste, hidropodizaci?

              Originalna Daewoo bregasta bi trebala biti jeftinija i bolja ngo bilo koja polovna ili nova za opela

              Inace Opel/Daewoo ima problema sa bregastim, crkavaju posle nekog vremena

              Comment

              • shokre
                CBC Početnik
                • 26.01.2011
                • 4
                • Pula

                #22
                Re: Daewoo Lanos 1.4 55kW, 2002. godiste, hidropodizaci?

                ..ma šalio sam se s ovim uk2, to je bilo samo karikirano kao rijeđe ulje, znam da veze to nema smazivim uljem....

                ovo s bregastom ima smisla, jer kad mi je trgovac rekao 1200kn samo radilica, malo me kutnjak zabolio pa je onda rekao dođi sutra imati ču jednu za keš od cca malo manje od 100€ skoro u pol cijene, pitam ja jel ista, ma daaaa, samo je za keš nije mi papirnato na skladištu i to, hajde, reko ja samo da se nešto uštedi... tako da se nebi čudio da je i u tome šit.. i da sam ja potrošio 3 x više (za sad) a ne uštedio...
                najgore je što jesam dobio neki računčić, ali odoše i kutija i najloni i računi, a kad sam zvao u trgovinu reko je moram nači račun ako imam neku reklamaciju..... aj dobro neču vas ovim djelom gnjavit, samo tehnički detalji več mi puno znače, ovo s bregastom, ima smisla, ali muka mi je da to sutra mehaničaru kazem, jer več mu je puna kapa da skida i stavlja glavu i gornji aluminjski blok bregaste kad svaki put ista stvar, i mogu ga razumjeti, ali zato sam otišao kod mehaničara da mi napravi to, a nisam radio sam, znam ja to i radio sam nekad, ali ipak ja sam elektroničar, da treba nspraviti OBD kabel i skidati info a ECU još hajde ali nema ni ECU informacije šta mu se dešava...... :-)

                dečki puno vam hvala za sada....

                Comment

                • shokre
                  CBC Početnik
                  • 26.01.2011
                  • 4
                  • Pula

                  #23
                  Re: Daewoo Lanos 1.4 55kW, 2002. godiste, hidropodizaci?

                  rekao 1200kn samo radilica,
                  krivo sam lupio, ne radilica nego bregasta.....

                  bio sam danas do mehaničara, i skinuo je opet gorni dio iznad glave, jer nekako nismo baš uspjeli na onu caku skidanja klackalica na štangu (vjerovatno bi mozda išlo uz neki specialni alat, (ima li negdje slika kako taj alat izgleda ?))bez da se otpuste šarafi... bilo bi šteta oštetiti bregastu ili klackalicu.... ali bilo kako bilo mozemo još probati sa starim klackalicama ili sa starom bregastom, ako ima metoda eleminacije nešto bi proradilo od ovog.... valjda.... istina je da kad staviš klip u mrtvu točku ona crtica na remenici zupčastog nije točno na oznaci, nego za pola zuba desno, nije na puni zub... tako da sve više smrdi na tu bregastu, čak i navoj koj drži remenicu nije bio narezan unutra do kraja pa ne pri dnu oštetilo vijak, a i kad dodje do dna teško ide... sva je neka nelegalna....

                  Comment

                  Working...
                  X