pomoc oko fiat tipa 1.6 dohc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NESA G
    CBC Član
    • 16.05.2009
    • 47
    • beograd

    pomoc oko fiat tipa 1.6 dohc

    poz svima ,
    imam problem na fiat tipu 1.6 dohc koji se manifestuje tako sto kad je hladan motor radi normalno ali cim dostigne radnu temp. pocne da smanjuje broj obrtaja motora i gasi se
    unapred hvala
    i ja bi vozio pocasni krug ali nikako da dodjem na red
  • MN026
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2009
    • 348
    • SMEDEREVO

    #2
    Re: pomoc oko fiat tipa 1.6 dohc

    jel spi ili karburator napajanje

    Comment

    • NESA G
      CBC Član
      • 16.05.2009
      • 47
      • beograd

      #3
      Re: pomoc oko fiat tipa 1.6 dohc

      monopoint je.......
      i ja bi vozio pocasni krug ali nikako da dodjem na red

      Comment

      • slavko_bgd
        CBC Senator XXL
        • 24.03.2009
        • 771
        • Batajnica
        • Stilo 1.6 16V MW

        #4
        Re: pomoc oko fiat tipa 1.6 dohc

        Originally posted by NESA G
        poz svima ,
        imam problem na fiat tipu 1.6 dohc koji se manifestuje tako sto kad je hladan motor radi normalno ali cim dostigne radnu temp. pocne da smanjuje broj obrtaja motora i gasi se
        unapred hvala
        Probaj prvo da vidiš, ako ti radi lambda sonda, unimerom kakav je napon na sondi kada motor krene da se gasi...Da vidimo prvo da li se guši u gorivu ili ostaje bez goriva.Možeš li to da uradiš sam?
        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

        Comment

        • NESA G
          CBC Član
          • 16.05.2009
          • 47
          • beograd

          #5
          Re: pomoc oko fiat tipa 1.6 dohc

          [quote=slavko_bgd]
          Originally posted by "NESA G":19uiycor
          poz svima ,
          imam problem na fiat tipu 1.6 dohc koji se manifestuje tako sto kad je hladan motor radi normalno ali cim dostigne radnu temp. pocne da smanjuje broj obrtaja motora i gasi se
          unapred hvala
          Probaj prvo da vidiš, ako ti radi lambda sonda, unimerom kakav je napon na sondi kada motor krene da se gasi...Da vidimo prvo da li se guši u gorivu ili ostaje bez goriva.Možeš li to da uradiš sam?[/quote:19uiycor]
          prvo da se izvinim slavku sto ne citam redovno postu.....(bio odsutan)...
          a drugo da se zahvalim na pomoci...
          nista jos nisam uradio, svasta sam pokusavao ali nista...... gasi se cim dostigne radnu temp. i to je to.....
          kako da izmerim unimerom ako moze neko kratko uputstvo....
          pozdrav i hvala unapred
          i ja bi vozio pocasni krug ali nikako da dodjem na red

          Comment

          • slavko_bgd
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2009
            • 771
            • Batajnica
            • Stilo 1.6 16V MW

            #6
            Re: pomoc oko fiat tipa 1.6 dohc

            Nema na čemu da se zahvaljuješ, zato smo tu da pomognemo ako možemo.
            Nisam specijalista za Fiat, Tipo slabo poznajem, ali znam ponešto.
            Nisi napisao da li je motor sa karburatorom ili sa ubrizgavanjem goriva. Ako je sa ubrizgavanjem:

            Lambda sonda se nalazi na izduvnoj cevi,bliže motoru. Iz nje izlaze 3 ili 4 žice. Nas interesuje CRNA ŽICA.
            Malo je izblankiraj, poveži na nju provodnik i izvuci ga u kabinu, kroz vrata, do vozačkog sedišta. Treba ti i još jedan provodnik sa dobrim spojem sa masom.
            Provodnik sa sonde stavi na crvenu probu(+) a sa mase na crnu probu(pipalicu). Naponsko područje je 2V.
            Kada motor radi, napon na unimeru treba da varira između 0V i 1V kada je sve ispravno. To znači da se količina goriva pravilno podešava u toku rada motora.
            Ako je napon kada se motor gasi blizu 0V smeša je siromašna a ako je blizu 1V smeša je prebogata.
            Ako je napon na sondi stalno oko 0,5V sonda je neispravna i nećemo videti ništa u vezi sa gorivom.
            Ako se topao motor ugasi a napon na sondi je varirao između 0V i 1V, napajanje gorivom je u redu i grešku treba tražiti na sistemu za paljenje(bobina pregreva,neispravan komutator ili namotaj u razvodniku,kvar na senzoru radilice ili kvar na ECU).
            Probaj, ako je nešto nejasno piši.

            Pozdrav
            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

            Comment

            • NESA G
              CBC Član
              • 16.05.2009
              • 47
              • beograd

              #7
              Re: pomoc oko fiat tipa 1.6 dohc

              Originally posted by slavko_bgd
              Nema na čemu da se zahvaljuješ, zato smo tu da pomognemo ako možemo.
              Nisam specijalista za Fiat, Tipo slabo poznajem, ali znam ponešto.
              Nisi napisao da li je motor sa karburatorom ili sa ubrizgavanjem goriva. Ako je sa ubrizgavanjem:

              Lambda sonda se nalazi na izduvnoj cevi,bliže motoru. Iz nje izlaze 3 ili 4 žice. Nas interesuje CRNA ŽICA.
              Malo je izblankiraj, poveži na nju provodnik i izvuci ga u kabinu, kroz vrata, do vozačkog sedišta. Treba ti i još jedan provodnik sa dobrim spojem sa masom.
              Provodnik sa sonde stavi na crvenu probu(+) a sa mase na crnu probu(pipalicu). Naponsko područje je 2V.
              Kada motor radi, napon na unimeru treba da varira između 0V i 1V kada je sve ispravno. To znači da se količina goriva pravilno podešava u toku rada motora.
              Ako je napon kada se motor gasi blizu 0V smeša je siromašna a ako je blizu 1V smeša je prebogata.
              Ako je napon na sondi stalno oko 0,5V sonda je neispravna i nećemo videti ništa u vezi sa gorivom.
              Ako se topao motor ugasi a napon na sondi je varirao između 0V i 1V, napajanje gorivom je u redu i grešku treba tražiti na sistemu za paljenje(bobina pregreva,neispravan komutator ili namotaj u razvodniku,kvar na senzoru radilice ili kvar na ECU).
              Probaj, ako je nešto nejasno piši.

              Pozdrav
              Ovo cu sve oko lamda sonde da probam za vikend......
              to je motor sa dve bregaste i nema senzor na radilici....probao sam da nadjem drugi ECU i jedva nasao (samo za probu) i isto se ponasa, nisam probao da zamenim bobinu, komutator i razvodnik jer nisam nasao cak ni da kupim ....jbg
              pozdrav i hvala na postu
              P.S. imam gomilu nekih delova sto za motor sto limarije za mazdu 323f, kadeta 1.4 i pa ako nekom treba bice povoljno ....
              i ja bi vozio pocasni krug ali nikako da dodjem na red

              Comment

              Working...
              X