U pitanju je Ford Orion 1.6i,mislim da je godina proizvodnje 91 ili 92
nisam siguran.
Simptomi su sledeci;dok je motor hladan ima miran i ravnomeran rad na nizim
i visim obrtajima,kako pocne da se zagreva i polako dize temperaturu pocinje
da cuka u predelu glave kasnije to cukanje na radnoj temperaturi prelazi u jako lupanje.
Vlasnik mi je rekao da je motor radjen pre godinu dana i da su ubaceni novi klipovi,
namerno prvo spominjem klipove zato sto sam prvo pomislio da je klip zaribao zbog zvuka.
Kod mene je dosao zbog zamene usisne grane i dihtunga,i pre ove zamene sam uocio lupanje,
posle zamene u**** dobio je mirniji rad,dihtung je bio puko,ali ne vezano za ovo lupanje je problem.
Bio sam na savetu kod dobrog majstora u gradu i kaze mi da je problem kod ovih modela
Forda u hidropodizacima kad riknu da umeju da se jako cuju,vrlo je moguce da je ventil nagoreo.
Izmericu kompresiju pa cu videti prvo mi to ostaje.
Fordovci kakva su vasa iskustva.
Evo neka slika ako nekog interesuje da vidi karburator je od zastave.

nisam siguran.
Simptomi su sledeci;dok je motor hladan ima miran i ravnomeran rad na nizim
i visim obrtajima,kako pocne da se zagreva i polako dize temperaturu pocinje
da cuka u predelu glave kasnije to cukanje na radnoj temperaturi prelazi u jako lupanje.
Vlasnik mi je rekao da je motor radjen pre godinu dana i da su ubaceni novi klipovi,
namerno prvo spominjem klipove zato sto sam prvo pomislio da je klip zaribao zbog zvuka.
Kod mene je dosao zbog zamene usisne grane i dihtunga,i pre ove zamene sam uocio lupanje,
posle zamene u**** dobio je mirniji rad,dihtung je bio puko,ali ne vezano za ovo lupanje je problem.
Bio sam na savetu kod dobrog majstora u gradu i kaze mi da je problem kod ovih modela
Forda u hidropodizacima kad riknu da umeju da se jako cuju,vrlo je moguce da je ventil nagoreo.
Izmericu kompresiju pa cu videti prvo mi to ostaje.
Fordovci kakva su vasa iskustva.
Evo neka slika ako nekog interesuje da vidi karburator je od zastave.


Comment