Fiat tipo 1990 1,4, karburator benzin plin
Ovo mi se nekoliko puta desilo, pogotovo po ovoj vrucini i po gradskoj voznji,
Naime, kad zaustavim auto, dolazi do curenja rashladne tecnosti i to na crevu od posude do vodene pumpe. nekad na selni do posude, nekad do pumpe. Ocigledno je da se u crevu stvori veci pritisak nego sto bi trebalo. Inace, ovo se ne desava svaki put.
U toku voznje nema gubitka tecnosti, auto se normalno ponasa, temp na skali oko 90C. Kad zaustavim auto dolazi do curenja, izadje otprilike oko 300-500ml tecnosti.
Sta bi moglo biti, pre nego sto odem do majstora, interesuje me?
Ovo mi se nekoliko puta desilo, pogotovo po ovoj vrucini i po gradskoj voznji,
Naime, kad zaustavim auto, dolazi do curenja rashladne tecnosti i to na crevu od posude do vodene pumpe. nekad na selni do posude, nekad do pumpe. Ocigledno je da se u crevu stvori veci pritisak nego sto bi trebalo. Inace, ovo se ne desava svaki put.
U toku voznje nema gubitka tecnosti, auto se normalno ponasa, temp na skali oko 90C. Kad zaustavim auto dolazi do curenja, izadje otprilike oko 300-500ml tecnosti.
Sta bi moglo biti, pre nego sto odem do majstora, interesuje me?
Comment