Imam problem sa IPM-ovim karburatorom na Zastavi 128 naime karburator povremeno sam od sebe krene da sipa gorivo kroz onu cevcicu za ubrizgavanje
goriva u grlo karburatora.
Plovak i iglicasti ventil zamenjeni novim i opet se isto ponasa,isto je i kad se plovak nasteluje da puni lonce na max i na min znaci ne zavisi od nivoa
goriva u loncetu karburatora.
Ovo prelivanje (gorivo toliko curi kroz onu krivu cevcicu da potpuno ugusi motor)desava se povremeno bez obzira dal je zima ili leto i nekad traje dan-dva
nekad me zeza po nedelju dana svaki dan a onda prestane i sve radi savrseno,bez nekog vidljivog uzroka ni zasto je pocelo da preliva ni sto je prestalo.
Meni to sve izgleda kao da se iz nekog razloga stvara pritisak u loncetu karburatora koji tera gorivo da izlazi ako neko ima
ideju sta bi mogo da bude uzrok neka kaze svaka pomoc je dobrodosla.
goriva u grlo karburatora.
Plovak i iglicasti ventil zamenjeni novim i opet se isto ponasa,isto je i kad se plovak nasteluje da puni lonce na max i na min znaci ne zavisi od nivoa
goriva u loncetu karburatora.
Ovo prelivanje (gorivo toliko curi kroz onu krivu cevcicu da potpuno ugusi motor)desava se povremeno bez obzira dal je zima ili leto i nekad traje dan-dva
nekad me zeza po nedelju dana svaki dan a onda prestane i sve radi savrseno,bez nekog vidljivog uzroka ni zasto je pocelo da preliva ni sto je prestalo.
Meni to sve izgleda kao da se iz nekog razloga stvara pritisak u loncetu karburatora koji tera gorivo da izlazi ako neko ima
ideju sta bi mogo da bude uzrok neka kaze svaka pomoc je dobrodosla.
Comment