Karburator Zastave 128 preliva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivman
    CBC Početnik
    • 04.08.2009
    • 2
    • zajecar

    Karburator Zastave 128 preliva

    Imam problem sa IPM-ovim karburatorom na Zastavi 128 naime karburator povremeno sam od sebe krene da sipa gorivo kroz onu cevcicu za ubrizgavanje
    goriva u grlo karburatora.
    Plovak i iglicasti ventil zamenjeni novim i opet se isto ponasa,isto je i kad se plovak nasteluje da puni lonce na max i na min znaci ne zavisi od nivoa
    goriva u loncetu karburatora.
    Ovo prelivanje (gorivo toliko curi kroz onu krivu cevcicu da potpuno ugusi motor)desava se povremeno bez obzira dal je zima ili leto i nekad traje dan-dva
    nekad me zeza po nedelju dana svaki dan a onda prestane i sve radi savrseno,bez nekog vidljivog uzroka ni zasto je pocelo da preliva ni sto je prestalo.
    Meni to sve izgleda kao da se iz nekog razloga stvara pritisak u loncetu karburatora koji tera gorivo da izlazi ako neko ima
    ideju sta bi mogo da bude uzrok neka kaze svaka pomoc je dobrodosla.
  • banebg81
    CBC Veteran
    • 26.06.2008
    • 195
    • Beograd

    #2
    Re: Karburator Zastave 128 preliva

    Proveri da li ti je crevo za odvod viška goriva zapušeno!!! To je ono malo crevce, pored tog za dovod goriva, skini ga, pa onda duni u njega, i trebalo bi da reši problem.

    pozdrav

    Comment

    • Vidan KV
      CBC Senator XXL
      • 24.10.2007
      • 432
      • Kraljevo
      • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

      #3
      Re: Karburator Zastave 128 preliva

      Teško da će duvanjem da reši problem.......osim ako nema kapacitet pluća kao Jet......elem,skini poklopac karburatora;cevčicu povratnog voda skini jako pažljivo i to tako što češ je lagano stegnuti u stegu i izvlači je vrteći ceo poklopac.Otvor povratnog voda je 0,8mm;natopi cevčicu acetonom(ili nitro razređivačem) i tek onda produvaj-najbolje komprimovanim vazduhom.Takođe produvaj i povratni otvor na poklopcu karburatora jer upravo tu zapekne najviše štroke.Cevčicu vrati laganim kuckanjem.......problem,takođe,može da ti stvara i pumpa za gorivo ukoliko pravi pritisak veći od propisanog........ pozdrav!

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #4
        Re: Karburator Zastave 128 preliva

        Originally posted by ivman
        Plovak i iglicasti ventil zamenjeni novim i opet se isto ponasa
        Zameni opet,sve sto si stavljao na taj auto je remontovano,davno ne postoje novi delovi za karburator......ili idi kod strugara da napravi dobar konus na ventilu lepo podesite i teraj.

        A zaboravi svako izvlacenje bilo kakvih cevki iz karburatora.....na bilo kom autu,za to postoji ultrazvuk....
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • ivman
          CBC Početnik
          • 04.08.2009
          • 2
          • zajecar

          #5
          Re: Karburator Zastave 128 preliva

          Originally posted by Vidan KV
          Teško da će duvanjem da reši problem.......osim ako nema kapacitet pluća kao Jet......elem,skini poklopac karburatora;cevčicu povratnog voda skini jako pažljivo i to tako što češ je lagano stegnuti u stegu i izvlači je vrteći ceo poklopac.Otvor povratnog voda je 0,8mm;natopi cevčicu acetonom(ili nitro razređivačem) i tek onda produvaj-najbolje komprimovanim vazduhom.Takođe produvaj i povratni otvor na poklopcu karburatora jer upravo tu zapekne najviše štroke.Cevčicu vrati laganim kuckanjem.......problem,takođe,može da ti stvara i pumpa za gorivo ukoliko pravi pritisak veći od propisanog........ pozdrav!
          ovo sve oko povratnog voda sto mi savetujete sam vec probao i nije zapusen kao i rupica za povratni vod na poklopcu karburatora vazduh normalno prolazi pa mislim da nema potrebe da skidam tu cevcicu (nisam bas pocetnik sto se toga tice procitao sam i dosta litereture vezano za taj karburator pokusavajuci da nadjem sta nije u redu) jedino mogu da probam sutra da mu zamenim pumpu za gorivo posto imam jos jednu pa da vidim kako se ponasa
          Originally posted by Gavra
          Originally posted by ivman
          Plovak i iglicasti ventil zamenjeni novim i opet se isto ponasa
          Zameni opet,sve sto si stavljao na taj auto je remontovano,davno ne postoje novi delovi za karburator......ili idi kod strugara da napravi dobar konus na ventilu lepo podesite i teraj.
          A zaboravi svako izvlacenje bilo kakvih cevki iz karburatora.....na bilo kom autu,za to postoji ultrazvuk....
          ja sam delove kupovao u radnji kao nove to je isti karburator kao za zastavu 101 ili jugo 55 i koliko je meni poznato ti karburatori se jos prave a ovo za ultrazvuk si u pravu to mi je krajnja opcija jer je relativno skupo (odnosno nisam uveren da ce to da resi problem da sam siguran da ce to da ga sredi odma bi ga sutra nosio na ciscenje ali gde god sam kroz karburator duvao kompresorom svuda je vazduh cirkulisao nisam video da je nista zapuseno)

          Comment

          • Vidan KV
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2007
            • 432
            • Kraljevo
            • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

            #6
            Re: Karburator Zastave 128 preliva

            Gavro.....uz sav respekt al nisi u pravu......ultrazvuk jeste veoma moćan al nije svemoguć....a i neki put treba primeniti metode koje odstupaju od uobičajenih...bitno je da se reši problem.......i ko kaže da ne postoje novi delovi za karburator?....problem je jedino što koštaju a to se večini vlasnika vozila sa karb ne isplati.....btw taj igličasti ventil iz orgonala košta 5-8 evra....

            Comment

            Working...
            X