Prvo da se izvinim ako sam promasio temu ,a drugo da zamolim na svakakve nacine da mi neko pomogne-objasni i uputi na neke osnove ponasanja 4x4 terenskih vozila.
Verovatno ne bih ovo nikada ni pitao da mi se veceras nije desilo,jbga mlad i ne iskusan vozac dzipova
Dakle,situacija je sledeca:
pocinjem da vozim auto u rikverc i usled uspona i blage rose po travi pocinje da mi proklizava tocak i tu ostajem da slajfujem u mestu,vracam menjac u P (parking) i palim 4x4 i opet krecem u rikverc,obrtaji skacu za maltane 1000 obrtaja a dzip stoji i od jednom je nesto puklo(kao da je preskocio "zub") ja se oladim u trenutku i reko yebo te sta bi.aj nema veze ja probam opet kad ono opet puce i tu sam batalio igranje. Ugasio sam auto,parkirao se kako tako i posto mi nije dao djavo mira ja reko da vidim jel sve ok da slucajno nesto nisam zayebao,ubacim u D pritisnem 4x4 i krenem auto ide do duse ne bas najnormalnije ali ide ,ja pocnem da motam volan a auto kao da preskace put i vrlo tesko se krece,kako namestim volan da auto ide pravo sve bude ok
Stanem ugasim 4 vuce,krenem najnormalnije motam volan auto ide ,sve po starom ,salta brzine...
Molim vas neka mi neko nesto kaze ,kuckam ovo i samo me preliva ladan znoj. Mozda je to i normalno jer predpostavljam da auto vuce i terenske imaju neke razlike ,a mozda se i ja to samo tesim tako
Imam pored tastera 4x4 neki low renger ili tako nesto bem li ga nisam to ni gledao jer jos uvek ne znam sta sve od onih dugmica smem da pritisnem i ko za qrac ja nadjem da se pravim pametan sa 4 vuce u sred leta
Drzim se za stolicu i cekam odgovore...
Tek sad videh ono obavestenje u pitanju je Ford Explorer 4.0
Verovatno ne bih ovo nikada ni pitao da mi se veceras nije desilo,jbga mlad i ne iskusan vozac dzipova

Dakle,situacija je sledeca:
pocinjem da vozim auto u rikverc i usled uspona i blage rose po travi pocinje da mi proklizava tocak i tu ostajem da slajfujem u mestu,vracam menjac u P (parking) i palim 4x4 i opet krecem u rikverc,obrtaji skacu za maltane 1000 obrtaja a dzip stoji i od jednom je nesto puklo(kao da je preskocio "zub") ja se oladim u trenutku i reko yebo te sta bi.aj nema veze ja probam opet kad ono opet puce i tu sam batalio igranje. Ugasio sam auto,parkirao se kako tako i posto mi nije dao djavo mira ja reko da vidim jel sve ok da slucajno nesto nisam zayebao,ubacim u D pritisnem 4x4 i krenem auto ide do duse ne bas najnormalnije ali ide ,ja pocnem da motam volan a auto kao da preskace put i vrlo tesko se krece,kako namestim volan da auto ide pravo sve bude ok


Molim vas neka mi neko nesto kaze ,kuckam ovo i samo me preliva ladan znoj. Mozda je to i normalno jer predpostavljam da auto vuce i terenske imaju neke razlike ,a mozda se i ja to samo tesim tako

Imam pored tastera 4x4 neki low renger ili tako nesto bem li ga nisam to ni gledao jer jos uvek ne znam sta sve od onih dugmica smem da pritisnem i ko za qrac ja nadjem da se pravim pametan sa 4 vuce u sred leta

Drzim se za stolicu i cekam odgovore...
Tek sad videh ono obavestenje u pitanju je Ford Explorer 4.0
Comment