Passat b4 plavi dim

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sax
    CBC Član
    • 18.08.2009
    • 11
    • HR

    #16
    Re: Passat b4 plavi dim

    Originally posted by nemanjafiat
    290 eura
    jako dobra cijena,u HR bi bilo barem duplo

    Comment

    • nemanjafiat
      CBC Član
      • 19.11.2007
      • 24
      • Beograd

      #17
      Re: Passat b4 plavi dim

      pa ja sam uzeo u auto line u sve kaiseve i spanere zza 2400 i to nemacke..i nemam problema sa njima...kakvi su to od 4 000...dihtun je 2000...ovaj najskuplji...realna cena da se sve to odradi ne sm nikako da predje 450 eura...oko 400 eura je realna cena kako sam ja shvatio ..leteci lezajevi su oko 600 din pakovanje sad koliko ide ne znam...sve sam to gledao u auto Vanja u vojislava ilica...najpovoljniji su od svih...auto line je poceo da dere da je to strasnoo

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #18
        Re: Passat b4 plavi dim

        Originally posted by nemanjafiat
        dihtun je 2000...ovaj najskuplji
        To od glave,a ostali dihtunzi? a srafovi glave?

        Originally posted by nemanjafiat
        realna cena da se sve to odradi ne sm nikako da predje 450 eura...oko
        Evo trenutno imam i jedan Yugo 55 na kome se radi samo glava i delovi i obrada do sad kostaju 21400din(to je sam covek jurio jeftinije)Bez ruku samo delovi i masinska radionica.

        Pumpu za vodu ne vidim nigde ,kao ni uljnu,kontrolu bregaste i hidropodizaca takodje,termostat koji ce verovatno da zatreba itd....



        U ovakve teme se ubacim zato sto kruze price da se generalna radi za 500e a kad istim tim dam tel u ruke i spisak delova da izracunaju sami nigde nikog da se uvati....ko da treba da drze ringlu a ne tel
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • Gavra
          CBC Senator XXL
          • 06.03.2008
          • 2031
          • Beograd

          #19
          Re: Passat b4 plavi dim

          A sve ovo ti pisem zbog ovoga:

          Originally posted by nemanjafiat
          uradio sam ja gumice ventila...zamenio samo njih.. ...ali vozio sam ok 1000 km i onda opet se vratilo na veliku potrosnju
          Da shvatis da se takve stvari rade jednom pravilno ili ces napraviti takav krs od auta da ces ga na kraju poklanjati samo da ga ne vidis...
          Poslednji nek ugasi svetlo

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            Re: Passat b4 plavi dim

            e sad .. 300 evra da se sredi glava na yugu,iz krajnosti u krajnost

            @nemanjafiat .. ja bih sipao neko 15w-40 i vozio,ako ne troshi vishe od 300-400mml na 1000km.nebih nista ni dirao.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Re: Passat b4 plavi dim

              Pa sad nije baš 300 ali je puno i ono
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Gavra
                CBC Senator XXL
                • 06.03.2008
                • 2031
                • Beograd

                #22
                Re: Passat b4 plavi dim

                Moja greska u onu cenu je usao i nov karburator 4100din.
                Poslednji nek ugasi svetlo

                Comment

                • nemanjafiat
                  CBC Član
                  • 19.11.2007
                  • 24
                  • Beograd

                  #23
                  Re: Passat b4 plavi dim

                  Originally posted by zoranbg
                  e sad .. 300 evra da se sredi glava na yugu,iz krajnosti u krajnost

                  @nemanjafiat .. ja bih sipao neko 15w-40 i vozio,ako ne troshi vishe od 300-400mml na 1000km.nebih nista ni dirao.

                  sipao sam ja to na pocetku ali kada sam dosao kod majstora poceli bukvalno da vicu kako to ne smem da sipam u taj motor...da idem sintetika ili polusintetika ali iskreno tako i pise u knjizi da ide polusintetika...ako je bolji motor i sintetika...tako da sam to batalio

                  Comment

                  • nemanjafiat
                    CBC Član
                    • 19.11.2007
                    • 24
                    • Beograd

                    #24
                    Re: Passat b4 plavi dim

                    Meni je covek rekao cenu za takozvano osvezenje motora tj obrada glave i karike... pa za obradu glave se uzimao oko 5 000 sa svim delovima.....ne generalku..za generalku mi treba oko 800 eura...

                    ali nije mi motor toliko los tj motor je u dobrom stanju samo mu treba ovo osvezenje...jer dobro vuce dobro pali..dobro ide ...samo sto trosi ulje i to je to

                    Comment

                    • gorky
                      CBC Senator XXL
                      • 08.06.2007
                      • 860
                      • Vojvodina,Kikinda

                      #25
                      Re: Passat b4 plavi dim

                      ...samo trosi ulje...ha,ha. sve ovo gore su pisali ljudi od zanata,nikom ni u dzep ni iz dzepa.ja sam gore napisao da se apsolutno nista ne zna dok se ne otvori motor,ja nikada niciju cenu ne komentarisem (ni svoju),samo znam da se ne moze sa sigurnoscu tvrditi kakvo je ostecenje dok se ne otvori motor tako da je uzalud naklapati sta je posto jer sto prodavnica sto cena,takodje svaki motor je prica za sebe,to sto on pali i vuce je jako relativna stvar,i moj komsija je "vukao" pa legao i nije se probudio.vec je napisano te menjani tefloni itd to je zamazivanje ociju,svaki motor kada se otvori i premeri onda se zna sta treba raditi,ko god naklapa pre je neozbiljan u najmanju ruku.ja svaki dan imam u servisu one koji dodju i pitaju posto da mi zamenis to i to,ja to smatram neozbiljnim jer ja popravljam automobile ja nisam monter delova,to svaka baba zna,a da popravi auto,to bas i ne zna svako

                      Comment

                      • nemanjafiat
                        CBC Član
                        • 19.11.2007
                        • 24
                        • Beograd

                        #26
                        Re: Passat b4 plavi dim

                        ja sam ovamo dosao da pitam za savet da me nebi nadri majstori odvalili ..posto vecina majstora se ponasa kao da su diplomirali i izmislili motore u automobilima pa sta god im kazes generealka mora da se radi jer im je to najlaske..od 10 majstora 2 sam nasao koji su normali i rekli sta treba da se radi ali dok se ne otvori motor ne zna se nista..tako kada mi otvore motor videcu sta je....jer kod koga majsotra dodjem nesto jednostavno da uradim na kolima ..tipa promenim amotirzer,paknove i tako te gluposti ..on pusti pricu jao to je posao veliki jao jao jao..samo kukaju .....i sve ih mrzi da rade ili rade klinci koje zaposle koji nemaju pojma... dosao sam da popravim podizac stakala za vrata ..prvo je pljuno cenu 30 eura min i kuknjava pocnje e to je skidanje tapacirunga ovoga onoga....poludeo sam dosao kuci sam skinuo sve odneo kod komsije za zavari nosac posto je puko i radi i dan danas..

                        svima je najlakse reci e generalka mora da se radi najbolji posao doneses im delove a oni sloze i uzmu 200 300 eura...puno srece ti majstori imaju jer mi nemam para da odradimo sve kako treba pa moramo ici kod njih..da je ovo drzava kao slovenija,nemacka,austija nebi 90 posto radnji radilo ...svi bi isli kod ovlascenog servisa i lepo bi se vozili....pozdrav

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Re: Passat b4 plavi dim

                          Istina je uvek negde izmedju...
                          Negde na početku rada ovog foruma pitao je neko šta je potrebno za generalnu opravku motora. Nabrojao sam sve onako kak ose radilo u veliko i pravom servisu gde sam nekad radio. To je i tada bilo znatno skuplje od rada kod privatnih majstora (tada se još uvek delilo na privatne i državne). Zašto je bilo skupo, zato što je uradjeno sve po specifikaciji fabrike. Da li je to uvek bilo potrebno, pa nije, moglo je nešto što recimo valja da se ostavi pa kad crkne da se menja. Pristup servisa ili servisera zavisi danas od mesečevih mena i menopauze a prema platežnoj moći kupca to jest vlasnika vozila. Tako je bilo i ranije samo manje izraženo.

                          Svak mušterija očekuje za minimalno novca da uradi maksimalno na svojim kolima što je sasvim ok, svi se tako ponašamo u svakom segmentu života. Ali... Nije Ok svaljivati krivicu na majstore ili nemajstore svejedno, nisu svi baš ni nemajstori nego ih život tera da takvi budu jer neće imati šta da rade ako svakoj mušteriji kažu generalna košta 3000 evra a ovaj će ko iz topa kod Žike ima za 1500, cifre su lupljene. Ima i pravih nemajstora a i to je opet odraz današnjeg života jer su mnogi dobili otkaze pa se snalazi kako ko ume i sa čime ume. Mnogi profesori rade kao taksiti, mnogi taxisti rade kao profesori...

                          Zato bih generalno hteo da se smanji ova tenzija oko loših i dobrih majstora jer je sve splet okolnosti a tu ni vozači nisu baš nevini, mnogi se prave blesavi iako znaju da je to nešto jeftino ali posle niko neće reći pa jeste malo mi je naplatio zato je tako loše, nego taj je fuš majstor.

                          Najskuplje je kad se naplati 1 dinar a ništa se ne uradi, ja dam za pranje prozora na pumpi 50 dinara, ali je nateram da svu curotinu koju je napravila sa onom lopatom od sundjera obriše sa kola jer opere kao stakla a usere sve ostalo. TO što mrda guzom ili poluloptama je samo otežavajuća okolnost jer me zamajava da bi me prevarila. Znači tražim za moje pare baš onakvu uslugu i platim je.
                          Najftinije je kad se plati bilo koliko a uradjeno je baš ono što treba ili što je traženo.

                          Dobio si odgovor na tvoje pitanje pa ću temu zaključati. To što ti je ponudjeno je ok po ceni, bar po meni. Da li će dati rezultata videćemo ako napišeš kasnijE jeste to radi, čovek je popravio, promenio je to i to ili i dalje imam problem a naplaćeno je to i to i uradjeno to i to. Imaš pravi savet da se stvarno ništa ne zna dok se ne otvori i to je uvek začkoljak, kad se otvori onda nema nazad. Može da košta toliko koliko ti je rečeno il ida se prećuti još nešto da bi se ostalo u okviru cene ili da se uradi ako treba sve što treba.

                          Na taj način ovaj forum ima smisla i svrhe.

                          MAJSTORI Smanjite ton što se tiče diskusije. Nema potrebe svakom reći da je u zabludi ili da će naderati. Ko je majstor zna kako treba i tako će raditi, to možete dati kao savet ali ga ne možete svima nametati. Ostavite to za onda kad sve polupa i dodje kod vas. Onda se može reći il ine mora eto jesam ti rekao. Mnogi neće proći po tom scenariju kako ne bi trebalo a neki neće ni znati da su tako prošli pa im ne vredi ni objašnajati. Stručan savet ok ali omalovažavanje ne. Koga mrzi nek ne piše, sve ovo je besplatno sem nas par koji nešto plaćamo. Svako odredjuje sam koji deo svog vremena će podeliti besplatno sa drugima.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          Working...
                          X