Naime vozim Daihatsu Applause 1998 noviji tip koji jos malo pa ce 200 000km. Zbog nestrucnosti majstora vukao sam se skoro cele zime i pocetak proleca po radionicama i servisima, da bi na kraju ispalo zbog banalnih problema.
Da ne duzim od zime menjano je: aku, svecice, kablovi, bendeks, uradjen veliki servis, nosen da se ocisti u ultra zvucnoj kadi, posle 4 god stavljen novi plinski uredjaj.. Merena kompresija i na sva cetri ima 14.5 sto bi trebalo da znaci da su kola mehanicki skroz ispravna. Ali kola na benzinu neverovatno slabo vuku i to jos pre svga ovoga sto je uradjeno. Kako koga pitam svi kazu to ti je to i ne moze bolje od toga. Nisam mutav znam kako su kola pre isla i sigurno necu da poverujem u to da kola mogu sa plinskim uredjajem od 300e bolje da vuku.
Javljaju se neke rupe u ubrzanjima, vuce lepo do 2800 pa onda 200-300\rpm se vuce pa onda isto 200rpm vuse pa 500 ne. To me jako nervira a niko nece da mi kaze sta je, vide lik je laik pa ih boli uvo. Na plinu vuce kontinuirano ali osetno slabije.
Da napomenem, auto je 1.6 efi 16v 73kw 140nm i prilicno lak, iz niskih rpm je vukao kao sasav a sad ni priblizno. Redovno se odrzava, trosi oko 200g ulja na 1000km isto kao i prvog dana kada je kupljen sa <50 000km.
Ako bi vi mogli da mi kazete sta konkretno da trazim od majstora da mi pogleda jer po njima sve je uredu i da nema potrebe da se cacka. Sta da mi gledaju i sta bi moglo da se radi.
Hvala unapred....
Da ne duzim od zime menjano je: aku, svecice, kablovi, bendeks, uradjen veliki servis, nosen da se ocisti u ultra zvucnoj kadi, posle 4 god stavljen novi plinski uredjaj.. Merena kompresija i na sva cetri ima 14.5 sto bi trebalo da znaci da su kola mehanicki skroz ispravna. Ali kola na benzinu neverovatno slabo vuku i to jos pre svga ovoga sto je uradjeno. Kako koga pitam svi kazu to ti je to i ne moze bolje od toga. Nisam mutav znam kako su kola pre isla i sigurno necu da poverujem u to da kola mogu sa plinskim uredjajem od 300e bolje da vuku.
Javljaju se neke rupe u ubrzanjima, vuce lepo do 2800 pa onda 200-300\rpm se vuce pa onda isto 200rpm vuse pa 500 ne. To me jako nervira a niko nece da mi kaze sta je, vide lik je laik pa ih boli uvo. Na plinu vuce kontinuirano ali osetno slabije.
Da napomenem, auto je 1.6 efi 16v 73kw 140nm i prilicno lak, iz niskih rpm je vukao kao sasav a sad ni priblizno. Redovno se odrzava, trosi oko 200g ulja na 1000km isto kao i prvog dana kada je kupljen sa <50 000km.
Ako bi vi mogli da mi kazete sta konkretno da trazim od majstora da mi pogleda jer po njima sve je uredu i da nema potrebe da se cacka. Sta da mi gledaju i sta bi moglo da se radi.
Hvala unapred....
Comment