Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivan8
    CBC Član
    • 24.08.2009
    • 14
    • pancevo

    Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

    Imam nesvakidasnji problem,pa prvi put pisem.Radio sam generalnu na Vektri b 17 td,Isuzuov motor.Tom prilikom smo ravnjali glavu motora,blok je bio ociscen vodenom smirglom,kupio sam Victor Reinz metalni dihtung glave(4500 din),i kada sam sklopio motor,posle nekih 200-300 km pocelo je da se pojavljuje ulje izmedju bloka i glave!Znam da se taj dihtung doteze stepenovanjem,kako nemam taj kljuc,prvo sam dotegao na 10 kila.Kad sam video da curi ulje,dotegnem na 11.Opet isto(malo mozda manje)Dotegnem(kad je hladan motor)na 12 kila i vidim da opet ima ulja.Nisam nicim mazao dihtung,imao je na sebi sloj crne mase.Do sad sam ukupno presao 1200 km posle generalne.
    Pitanje:da li da i dalje dotezem dihtung glave i do koliko kila mogu da idem?
    Napominjem da mi motor ne mesa ulje i vodu,ne gubi vodu,normalno se ponasa.Jedino sto se ulje pomalo sliva.
    Molim upucene za odgovor,unapred zahvalan!
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #2
    Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

    upuceni nisu bili prisutni kada se glava stezala,prilikom sklapanja doslo je do propusta i zbog tog curi ulje.sada niko ne moze da ti kaze dotezi...majstorstvo se ne sastoji u tome ovo stezi ovoliko,nego proveri ...pa jedno 3 strane sitno kuckanog texta,pa onda stezi,kada znas zasto nesto treba da proveris i kako onda mozes da stegnes sa cim hoces,ne treba ti ni moment kljuc. moment ili stepen kljuc ti olaksava nesto ali postoji tehnika kako se steze,i nije to doktorat iz nuklearne fizike,nego tehnika kao i svaka druga

    Comment

    • ivan8
      CBC Član
      • 24.08.2009
      • 14
      • pancevo

      #3
      Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

      Prilicno ostar odgovor u kome nijednu sugestiju na resenje problema nisi izneo.Sto se tice tehnike dotezanja glave,prilicno sam je dobro savladao s obzirom da godinama radim mehaniku.Da mi se to do sada desilo,ne bih ovde izneo svoj problem.Do kojih je propusta moglo doci?Znam i sam da to nije nuklearna fizika,pisao sam da bi mi neko konkretno rekao sta da uradim a da ne skidam glavu motora opet,zbog velike cene dihtunga,a i nije probio,moze i ovako da se vozi auto.

      Comment

      • ivan8
        CBC Član
        • 24.08.2009
        • 14
        • pancevo

        #4
        Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

        Razmisljam da sa spoljne strane na mestu gde suzi ulje izmazem neki hermetik i jos jednom dotegnem glavu,pa sta bude,

        Comment

        • civi
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1492
          • Pozarevac

          #5
          Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

          dali su stavljeni novi srafovi za glavu, vrlo je moguce da su stari odsvirali svoje... takodje ako je bio dobro pregrejan moguce da je i povrsina bloka kriva , kako god hermetik tu nema sta da trazi, kupi nove srafove i stegni po uputstvu pa sta ti bog da...
          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
          - Kako to misliš, kočim?

          Comment

          • gorky
            CBC Senator XXL
            • 08.06.2007
            • 860
            • Vojvodina,Kikinda

            #6
            Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

            nije ostar odgovor,nego realan.japanac nije predvideo obaveznu zamenu srafova prilikom zamene zaptivaca glave.ja znam da ti ocekujes da ti neko kaze uradi to i to i problem resen,a i tebi je jasno da to na ovaj nacin nije moguce.ako si siguran da ulje curi izmedju bloka i glave,dotezanjem ces samo izdeformisati glavu.propust mogu da budu vodjice izmedju bloka i glave,neka prljavstina,lose poravnata glava,hilzna i sto sta znas i sam ako radis godinama

            Comment

            • ivan8
              CBC Član
              • 24.08.2009
              • 14
              • pancevo

              #7
              Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

              Ljudi,hvala na odgovorima.Danas sam se nesto preracunao,pa pomislim:ja necu voziti motor kome suzi ulje.Narocito zato sto sam mu posle 5 godina voznje i 102000 km bez znacajnih ulaganja,uradio prilicno kompletnu generalnu.Citao sam da se ti srafovi za dotezanje glave koji se stezu u stepenima tegle,i da je mala verovatnoca da se sa njima izdeformise glava,u najgorem slucaju oni pucaju.Resim da kupim novi dihtung,ali pre toga da jos jednom dotegnem glavu.Udarim ja njemu danas po 14 kila,svaki je sraf to dobro podneo,nisam osetio da se tegle,operem motor,upalim i krenem.
              Prvo 20 km,ne suzi ulje,pa jos 20,suvo,pa jos 20,nista.Ostavljao sam ga u medjuvremenu da radi na leru,bas je dugo radio,ukljucivao ventilator,od ulja ni traga ni glasa.
              RESIO PROBLEM DOTEZANJEM SRAFOVA!!
              Mozda ovo nekom posluzi,meni je uspelo,tako nesto do sada nisam radio,obicno jednom dotegnem glavu,nekad ni jednom,a kod mene ispade 4 puta!
              Veliki pozdrav svima.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

                A kolika je propisana kilaza dotezanja srafova na tom motoru?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #9
                  Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

                  40 nm,+ 2 puta 60 do 75 stepeni,nije problem resen dotezanjem glave,ko nije pogresio nije ni radio,ko god radi ovaj posao treba za pocetak da se pomiri da ce da uci do penzije pa u penziji da nastavi rekreativno.ja sam pogresio bezbroj puta ali nikad nisam ostavio a da ne znam gde sam pogresio,ako treba 20 puta bih skinuo sta treba samo da bih video gde sam pogresio,sto skuplji zaptivac glave to bolje naucis,kad kupis zaptivac od 100 eura pa ne zaradis nista na poslu onda sledeci put gledas kao sova na sve zbog cega bi moglo da ti se desi nesto,nazalost u ovom poslu se uci na sopstvenim greskama uglavnom.jednom sam pre mnogo godina na kadetu 1,6D 15 puta skidao i vracao kais,a on stalno seta po remenicama,ja promenim sve remenice i lezaj i vodenu pumpu,on opet,ja ponovo nov kais,on opet,uradim lezaj bos pumpe on opet,opet promenim 3. nov kais i on opet seta,znaci sve remenice nove, nista nije krivo tri nova kaisa i opet seta,na kraju uzmem neki stari izbaceni kais i stavim ga i on se vrti besprekorno.zupcasti kaisi se seku iz sirokih traka i u prodavnicu je stigla citava serija malko ukoso isecenih kaisa,to se golim okom ne vidi,u to vreme je samo 1 prodavnica opelovih delova bila u gradu.za citav problem nije kriv ni proizvodjac,ni prodavac (mada sam im spominjao i tatu i mamu ,a narocito mamu),kriv sam samo ja zato sto nisam gledao,tada sam napravio jednostavnu spravu sa dva lezaja na kojoj probam svaki kais,nikada vise nisam montirao kais a da nisam sve ali apsolutno sve pregledao.to je samo moje vidjenje bez namere da bilo kome isto namecem

                  Comment

                  • civi
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1492
                    • Pozarevac

                    #10
                    Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

                    RESIO PROBLEM DOTEZANJEM SRAFOVA!!
                    Mozda ovo nekom posluzi,meni je uspelo,tako nesto do sada nisam radio,obicno jednom dotegnem glavu,nekad ni jednom,a kod mene ispade 4 puta!
                    Veliki pozdrav svima.[/quote]
                    Znaci ipak su se malko isteglili
                    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                    - Kako to misliš, kočim?

                    Comment

                    • ivan8
                      CBC Član
                      • 24.08.2009
                      • 14
                      • pancevo

                      #11
                      Re: Opel Vectra b 17 td curi ulje izmedju bloka i glave

                      Nisam osetio da se istegljuju pod kljucem.
                      Razmisljam i sam kako je moguce da se dotezanjem resi problem,ali tako je ispalo i to je to.
                      Narocito mi nije jasno jer kad ulje jednom napravi putanju,na takvom mestu,skoro da je nemoguce da se ta pojava spreci.
                      Sad sam vec presao 200+ km,motor je apsolutno suv.Dihtung je,kao sto je napisao Gorki za njegov slucaj sa kaisem,izgleda bio polu-falican.Ja jedino u njemu mogu da nadjem uzrok ovoga sto se desilo.Zato ne bih preporucio ostalima da toliko dotezu srafove,neka rade kao sto su radili i ranije.Jos mi se jedan detalj kod tog dihtunga nije dopao,jer kad sam ga kupio i raspakovao,toliko su se kod njega ta tri deala iz kojih je sastavljen nitnom razdvojila,kao da je bio na suncu raspakovan danima,pa je opet folijom upakovan uz karton da se skupi i izgleda normalno.Steta sto nisam sacuvao foliju,da obratim paznju.
                      Sto rece Gorki,covek se uci dok je ziv,zato sve sto puta proveriti,kupujemo delove koji ne moraju uvek biti kvalitetni.

                      Comment

                      Working...
                      X