Pozdrav svima. Nov sam na forumu.
Problem je sledeci:
Ne davno sam kupio Audi A4 1.9TDI 115ks 2000-to godiste. Desava se da izgubi snagu, tj. da ugasi turbinu. Kada vozim po gradu redje se desava, ali cim izadjem na auto put gasi je svaki cas. Auto sam uvezao iz Francuske od prvog vlasnika. Presao 270000km (pravih) i odrzavan je u Audijevom servisu u Parizu sa servisnom i kompjuterskim racunima. Motor je dobar. Ne dimi, ne trosi ulje, pali na pola kljuca. Slovna oznaka motora je AJM. To je motor za pumpa-dizna ubrizgavanjem i varijabilnom geometrijom turbine. Kada mu se desi da se iskljuci turbina ugasim motor, pa ga upalim i onda ide ko lud. Bilo da stisnem gas u patos ili ga postepeno dodajem turbina se iskljuci. Takodje se iskljuci i na bilo kom broju obrtaja ali ne ispod 2500rpm. Probao sam auto na auto putu i kada turbina radi pri nekih 180km/h kao da prekida, secka i to nije to. To nije brzina kojom ja vozim ali mi je veoma bitno pri preticanju da radi turbina. Bio sam kod majstora koji ga je stavljao na dijagnostiku i ne pokazuje gresku. On me je poslao ko nekoga ko radi turbine. Taj covek je merio nesto sa manometrima, gledao osovinicu i rekao da je turbina dobra, da ne treba kompletno da se servisira vec samo da se opere. Posle sam otisao kod elektricara koji je rekao da to nema veze sa tubrinom nego da je problem u protokomeru vazduha i rekao mi da dodjem za par dana.
Vise ne znam kome da verujem pa ako neko ima neki savet, resenje, dobrog majstora, bilo sta....
Izvinjavam se ako sam vas malo udavio sa ovolikim opisom.
Pozz...
Problem je sledeci:
Ne davno sam kupio Audi A4 1.9TDI 115ks 2000-to godiste. Desava se da izgubi snagu, tj. da ugasi turbinu. Kada vozim po gradu redje se desava, ali cim izadjem na auto put gasi je svaki cas. Auto sam uvezao iz Francuske od prvog vlasnika. Presao 270000km (pravih) i odrzavan je u Audijevom servisu u Parizu sa servisnom i kompjuterskim racunima. Motor je dobar. Ne dimi, ne trosi ulje, pali na pola kljuca. Slovna oznaka motora je AJM. To je motor za pumpa-dizna ubrizgavanjem i varijabilnom geometrijom turbine. Kada mu se desi da se iskljuci turbina ugasim motor, pa ga upalim i onda ide ko lud. Bilo da stisnem gas u patos ili ga postepeno dodajem turbina se iskljuci. Takodje se iskljuci i na bilo kom broju obrtaja ali ne ispod 2500rpm. Probao sam auto na auto putu i kada turbina radi pri nekih 180km/h kao da prekida, secka i to nije to. To nije brzina kojom ja vozim ali mi je veoma bitno pri preticanju da radi turbina. Bio sam kod majstora koji ga je stavljao na dijagnostiku i ne pokazuje gresku. On me je poslao ko nekoga ko radi turbine. Taj covek je merio nesto sa manometrima, gledao osovinicu i rekao da je turbina dobra, da ne treba kompletno da se servisira vec samo da se opere. Posle sam otisao kod elektricara koji je rekao da to nema veze sa tubrinom nego da je problem u protokomeru vazduha i rekao mi da dodjem za par dana.
Vise ne znam kome da verujem pa ako neko ima neki savet, resenje, dobrog majstora, bilo sta....
Izvinjavam se ako sam vas malo udavio sa ovolikim opisom.
Pozz...
Comment