Ljudi sve sam uradio i auto mi se greje!!!Jos jedino glavu nisam ravno ali i to je u planu!Mislim da je to resenje mog problema!Pa me interesuje jel moze biti u pitanju glava a da pri tom ne mesa nista i nista ne trosi(naravno sem goriva)(mislim na ulje i na antifriz)???!!!
Skoda 120 LS kvar
Collapse
X
-
Re: Skoda 120 LS kvar
da li si proverio termostat!!najbolje ga skini pa unda probaj neki dan sa voznjom bez njega.desava se da naizgled ispravan termostat glavi u radu...druga mogucnost ti je da ti laze termodavac pokazivaca temperature.moras i to da proveris....treca mogucnost ti je da ri je zapusen sistem ,najverovatnije hladnjak(kada si zadnji put ispirao sistem???)posto skoda ima dugacke vodove od hladnjaka do motora!!POZZ Dragan
Comment
-
-
Re: Skoda 120 LS kvar
Glava ravnata,zamenjeni dihtunzi glave,izduvne i usisne grane,stavljena nova vodena pumpa i opet se greje!Pokazivac temperature dobar jer pokaze 82c kad se upali ventilator,na koliko ovaj i treba da se pali!Kad pusti termostat hladnjak mi je skroz(celom povrsinom) vreo tako da kontam da nije on zacepljen!
IMA LI JOS NEKO KAKAV PREDLOG STA MOZE BITI!Hvala vam unapredZene su zakon, a muskarci uvek traze rupu u zakonu!!!
Comment
-
-
Re: Skoda 120 LS kvar
Znam da si se i ranije zalio...
Sta si sve uradio,i pored svega,ispada da moze biti samo da je hladnjak ipak zacepljen delimicno,ili mooozda neka od cevi izmedju motora i hladnjaka.
Za proveru hladnjaka mislim da je jedino sigurno resenje da se odlemi gornje "kazance" i onda,guranjem zice npr.,proveriti prohodnost svake celije ponaosob.
Svojevremeno sam na Z-128 imao isti problem,probavao sve zivo da bi se po skidanju kazanceta ispostavilo da je gotovo 1/3 celija skroz neprohodna.Iako je hladnjak od spolja gledano (i pipkano
) delovao cist i u OK stanju.
Posto si svasta radio vec,paljenje je 100% podeseno kako treba te to nije sigurno prob ??
Comment
-
-
Re: Skoda 120 LS kvar
Po onome sto si napisao sve ostalo si pregledao ili promenio... hladnjak nisi menjao. Koliko je star hladnjak i da li je originalni?
To sto temperatura motora raste,a hladnjak je vruc, i to posle 20-tak kilometara, upucuje da problem moze biti u tome da sistem hladjenja jednostavno nema dovoljan kapacitet da ohladi motor pri duzoj voznji/opterecenju.
Da li temperatura pada ukoliko posle tih 20-tak kilometara stanes, i ostavis auto da radi na leru? Ili temperatura raste previse i dok auto radi u mestu?
Comment
-
Comment