PROBLEM SA BMW-om

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #16
    Re: PROBLEM SA BMW-om

    kakve veze ima pritisak ulja koje dolazi sa pumpe sa pritiskom gasova u dekli ?
    a i taj pritisak u dekli je minimalan
    kakve veze taj pritisak ima nem pojma ali znam da je motor pobrljavio nacisto i da se nesto ukakilo kad je radio tako sa oduskom u atmosferi. Podizaci su poceli da cakcu svako jutro (znaci slab pritisak ulja) i trosio litar na 500km. kako sam zamenio ventil, i vratio sve u fabricko stanje caktanje je prestalo tj ponekad se cuje ali vrlo kratko a potrosnja ulja smanjena na neku razumnu kolicinu. zamenom ulja i prelaskom na Castrol RS podizaci se retko ali bas bas retko cuju i to samo ujutru mozda sekundu dve a potrosnja ulja je 1L na 3500km.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #17
      Re: PROBLEM SA BMW-om

      da nije bacao kroz odusak napolje ulje ?
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        Re: PROBLEM SA BMW-om

        ma nije. crevo suvo bilo skroz...
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #19
          Re: PROBLEM SA BMW-om

          cudno... jel se desavalo to jos nekom ko je probao isto ? znam da pratis sve vezano za bmw/audi
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #20
            Re: PROBLEM SA BMW-om

            iskreno da ti kazem ne znam a nisam se ni raspitivao mnogo. ono sto sam cuo na par strana a i sam skapirao je da BMW ne trpi nikakve improvizacije a i ljude koje poznajem da voze ovaj motor ili m42 varijantu jos nisu imali problem sa CCVV.
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #21
              Re: PROBLEM SA BMW-om

              Danas sam imao vremena pa sam otiso kod suraka da montiramo ventil.
              Ja nisam bio tu kad ga je skidao. Pa on je pola motora skinuo.!
              Filter vazduha, protokomer, klapnu gasa sa kucistem i sva prikljucna creva, filter klime i kuciste filtera.!
              Novog ventila nema jos uvek a narucen je pa smo odlucili da vratimo stari zatvorimo usisnu a iber u atmosferu ko na keca.
              Auto radi bez problema koji su ga mucili mesecima.
              Ide fino samo 105 konjica je malo za njega.
              I da pitam jos nesto sta je ASC i moze li da se iskljuci da ne radi stalno?

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #22
                Re: PROBLEM SA BMW-om

                Sto se tog ventila (tacnije separatora uljih para) tice, zamenite ga sto pre, jer kao sto Zverko rece BMW ne trpi improvizacije. To iber k'o kod "keca" ce da radi neko veme a onda ce da rikne nesta 5 puta skuplje.

                ASC = Automatic Stability Control, elektronska kontrola proklizavanja sa integrisanom kontrolom trakcije pogonskih tockova. Da se iskljuci moze pritiskom na dugme na kojem pise ASC a koje se nalazi iznad pepeljare. Kad to uradis na displeju se ukljuci upozoravajuci znak (zuti trougao sa krugom) koji signalizira da je kontrola stabilnosti iskljucena. Ako taj znak svetli konstantno, tj. ne gasi se pritiskom na to dugme, onda je sistem u kvaru. Posto se radi o RWD automobilu neka shuro dobro razmisli da li ce da vozi auto sa iskljucenom kontrolom stabilnosti, tim pre sto uskoro krecu prve obilnije kise, prljavstina po putevima, opalo lisce... Fale jos samo malo losije gume i eto dobrog recepta za glavobolju. Osim ako ne namerava da driftuje, mada ce to tesko da ide sa 316i...
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #23
                  Re: PROBLEM SA BMW-om

                  zasto bi bre skidao sve sto je sklidao kad obicnim L imbusom (6 cini mi se ili 5) skida odozdo dva srava i to je to. malo je hebeno jer je nepristupacno ali moze da se skine .
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #24
                    Re: PROBLEM SA BMW-om

                    To sam ga i ja pitao kad sam video sta je sve poskidao. Al kad skines onu aluminijumsku plocu ne da je lako montirati ventil.!
                    Sto se ASC tice na stisak se upali zuti trouglic asc ali pri probi opet odradjuju kocnice cuju se.
                    Da napomenem da smo probali i na travi.
                    OVER suraka ASC ne intresuje mnogo, to mene vise intresuje.
                    Cudna stvar je sto su iz BMW 1900ccm izvukli samo 105 konja.

                    Comment

                    • Velickovic
                      CBC Član
                      • 15.07.2009
                      • 54
                      • Hell

                      #25
                      Re: PROBLEM SA BMW-om

                      Taj BMW je krshina, vozio sam isto god 99 sa motorom od 105ks.

                      Obavezno proverite da se lanac nije rastegao, meni je lanac pravio problem. Motor se gusio, pucao pri naglom dodavanju gasa.

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #26
                        Re: PROBLEM SA BMW-om

                        Originally posted by b_samardzic
                        Sto se ASC tice na stisak se upali zuti trouglic asc ali pri probi opet odradjuju kocnice cuju se.
                        Da napomenem da smo probali i na travi.
                        To sto se "cuje" na kocenju je ABS, on radi konstantno, i on nije inkorporiran ili "ugradjen" u elektronsku kontrolu stabilnosti. ASC mozes da iskljucis, sa njom i kontrolu trakcije, ali ABS ostaje u funkciji i radi nezavisno. Naravno, ako je ispravan.

                        Originally posted by Velickovic
                        Taj BMW je krshina, vozio sam isto god 99 sa motorom od 105ks.

                        Obavezno proverite da se lanac nije rastegao, meni je lanac pravio problem. Motor se gusio, pucao pri naglom dodavanju gasa.
                        Prvi put u zivotu cujem da se lanac na tom motoru "istegao". Osim ako nije bio zamenjen i ugradjen neki "made in" bliski ili daleki istok. Lanci na motorima uglavnom nadzive i motor i automobil i neki njegov predvidjen radni vek. Slazem se da taj motor, tj. u toj detuned verziji nije nikad ni trebao da se ugradjuje u E46 jer je stvarno smor u toj (prilicno teskoj) karoseriji, ali daleko od toga da je bio "krs". Toj karoseriji mnogo bolje prija isti motor samo u verziji sa 118 KS i 180 Nm (318i) i mislim da je to trebalo da bude minimum sto se snage tice. Kako god, radi se o finalnoj reviziji M43 motora (M43TU) koji je bio jedan od pouzdanijih koje je BMW ugradjivao u proteklih 20-ak godina. Na to ukazuju statisticki podaci i servisna evidencija mreze BMW dilera i servisera, najmanje vanrednih kvarova i intervencija je bilo upravo na tom motoru, tacnije na toj njegovoj finalnoj reviziji upravo iz razloga sto je nakon 10 godina proizvodnje bio izlecen od svih decijih bolesti i bio konstrukcijski poprilicno jednostavan, bez mnogo elektronike i kojekakvih zahebancija. A mozda je bio tako pouzdan zbog toga sto ga je pravila fabrika Steyr u Austriji a ne fabrika BMW u Juznoafrickoj Republici...

                        PS. Kako si resio problem sa istegnutim lancem? I jesi li siguran da isti nije bio menjan ranije, i ako jeste da li je uopste bio dobro uzupcen? Ovo me stvarno interesuje jer prvi put cujem za jedno ovako iskustvo sa tim autom tj. motorom.
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #27
                          Re: PROBLEM SA BMW-om

                          OVER kakvo sad kocenje pricamo o proklizavanju.
                          Da budem jasan ukljucimo ASC i na travi pokusamo da startujemo auto i pocinju zadnji cilindri kocnica da seckaju cas levi cas desni.

                          Comment

                          • zoranbg
                            CBC Senator XXL
                            • 23.03.2005
                            • 4098
                            • Rooster's Hill , Beog
                            • Grande Punto 1.2

                            #28
                            Re: PROBLEM SA BMW-om

                            pa to je normalno ponashanje,nedozvoljava tochkovima da proklizavaju
                            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #29
                              Re: PROBLEM SA BMW-om

                              Originally posted by b_samardzic
                              OVER kakvo sad kocenje pricamo o proklizavanju.
                              Da budem jasan ukljucimo ASC i na travi pokusamo da startujemo auto i pocinju zadnji cilindri kocnica da seckaju cas levi cas desni.
                              Pogresno sam razumeo da ste iskljucili ASC i onda osecali pulseve na kocenju, tako sam shvatio post. Nije bitno.

                              To sto se oseca da "secka" kad je ASC ukljucen je upravo kontrola trakcije pogonskih tockova, inkorporirana u ASC, ako pokusavate da naglo krenete iz starta ne dozvoljava da se pogonski tockovi obrcu u mestu, niti da prelaze granicu trakcije. Ne svidja mi se sto malo "otupljuje" odziv motora na gas, i do 100 km/h sa ukljucenom ASC recimo moj auto je sporiji oko pola sekunde. Ali je svejedno vrlo prakticna stvar, narocito zimi.
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • b_samardzic
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 1557
                                • Smederevo

                                #30
                                Re: PROBLEM SA BMW-om

                                Ma kod ovog i kad je ukljucen i kad je ugasen ASC odradjuju kocnice i ne dozvoljavaju da prokliza. Nesto nije u redu. Jedino da probam da skinem osigurac abs pa da vidim kako se ponasa.

                                Comment

                                Working...
                                X