Pozdrav 
problem se javlja samo kada je auto hladan (hladni start), nezavisno od spoljasnje temperature:
kada krecem sa laganim gasom - motor se ugusi, tada i pun gas ne vredi nista - broj obrtaja padne cini mi se oko 500 !
moram da stisnem kvacilo, nabijem gas i onda lagano-sto laganije pustam kvacilo i tada krece.
prakticno moram u startu da dam jaci gas (oko 4000 obrtaja) da bi krenuo...
kad prodje kriticnih 2-3 minuta - auto radi posle perfektno.
inace, auto (benzinac) nema nikakvih problema prilikom paljenja.
kada je na leru - automatski sauh radi ( prvo digne broj obrtaja na oko 1500, pa spusti oko 1000 posle pola minuta, pa posle 2 minuta primer spusti na 800/900)
a sad biser: auto MNOGO bolje radi (ne idealno) kada ide u rikverc (ali opet se ugusi kad krene napred u 1. brzini) !?!?!?
kada sam promenio filter za gorivo i vazduh, i svecice - osetilo se malo poboljsanje - ali se i dalje (manje) gusio.
kod mehanicara - savetuje da ocistim dizne,
drugi spominje komutator - posto mi se cesto gasio u voznji pri potresu - rupa/neravnina - mada sam pronasao "'ladan-lem" na releju pumpe za gorivo.
zelim da se konsultujem da li da cistim dizne - nije mi trenutno finansijski simpaticno ?
auto inace dobro vuce, prima gas, sta god, kada se malo zagreje, mislim da bi dizne imale uticaja i na taj rezim...
Hvala

problem se javlja samo kada je auto hladan (hladni start), nezavisno od spoljasnje temperature:
kada krecem sa laganim gasom - motor se ugusi, tada i pun gas ne vredi nista - broj obrtaja padne cini mi se oko 500 !
moram da stisnem kvacilo, nabijem gas i onda lagano-sto laganije pustam kvacilo i tada krece.
prakticno moram u startu da dam jaci gas (oko 4000 obrtaja) da bi krenuo...
kad prodje kriticnih 2-3 minuta - auto radi posle perfektno.
inace, auto (benzinac) nema nikakvih problema prilikom paljenja.
kada je na leru - automatski sauh radi ( prvo digne broj obrtaja na oko 1500, pa spusti oko 1000 posle pola minuta, pa posle 2 minuta primer spusti na 800/900)
a sad biser: auto MNOGO bolje radi (ne idealno) kada ide u rikverc (ali opet se ugusi kad krene napred u 1. brzini) !?!?!?
kada sam promenio filter za gorivo i vazduh, i svecice - osetilo se malo poboljsanje - ali se i dalje (manje) gusio.
kod mehanicara - savetuje da ocistim dizne,
drugi spominje komutator - posto mi se cesto gasio u voznji pri potresu - rupa/neravnina - mada sam pronasao "'ladan-lem" na releju pumpe za gorivo.

zelim da se konsultujem da li da cistim dizne - nije mi trenutno finansijski simpaticno ?
auto inace dobro vuce, prima gas, sta god, kada se malo zagreje, mislim da bi dizne imale uticaja i na taj rezim...
Hvala
Comment