Auto vozim vec 5 god. na TNG a od toga na benzin oko 5%. Problem je sto auto kada je hladan tesko pali treba mu 20-30 puta da zavergla pa da upali! Svecice sam proverio imaju dobro sagorevanje, filter zamenjen. Kad upali na benzin dosta stuca i ima dosta los miris kao da ima lose sagorevanje? Step motor je iskljucen jer nismo mogli da ga nateramo da proradi to je vec drugi problem probali smo da ga operemo ali slaba vajda. Sumnjam na dizne ali bih ipak cenio vase misljenje sta prvo da uradim, jer dok ne resim problem paljenja i benzina nebih da resavam problem sistema TNG ali o tome kasnije. Unapred zahvalan i pozdrav svim forumasima!
Toyota carina 2, 90god. 2.0gli, 89kw, EFI. Problem paljenja!
Collapse
X
-
Re: Toyota carina 2, 90god. 2.0gli, 89kw, EFI. Problem paljenja!
Step motor je verovatno iskljucen posto je djek izvucen a tako je vec 5 god. a mene zeza to paljenje nekoliko meseci. Ili gresim? Kad smo kod step motora on je i iskljucen zato sto mi na plinu zezao nabije ler gas na 2000 obrtaja pa nece da spusti a na benzin radio odlicno, oprao step motor i pokusao jos na par mesta ali niko nije nasao resenje pa odustao.
Comment
-
-
Re: Toyota carina 2, 90god. 2.0gli, 89kw, EFI. Problem paljenja!
Majstori, nema vas? Da ponovim, nije step motor da jeste nebi radilo jos pre 5 god. problem je od pre par meseci. Sta moze da utice na lose sagorevanje a da nisu svecice posto su dobre? Mozda je to i razlog loseg paljenja ili nesto drugo, na benzin kad upali gas dosta lose nabija uspori pa krene dalje a i smrdi dosta. Sta vi mislite?
Comment
-
-
Re: Toyota carina 2, 90god. 2.0gli, 89kw, EFI. Problem paljenja!
Pise vozis na benzin 5%...to je otprilike dok upalis i to je to ...jel ? kad je to zadnji put bilo da si sipao gorivo ? Znam par ljudi koji imaju benzin iz vremena Ante Markovica u rezervoaru...benzin posle 6 meseci gubi svojstva...i drukcije mirise sam benzin a i sagorevanje. A dizne moj savet da ocistis odma , kad skines magistralu proveri da u njojZi nema naslaga i proveri pritisak pumpe pre svega.
Jos ako je ecu od one vrste koja ne pali pumpu dok ne pocnes da verglas problem se udvostrucuje (na nekim kolima kad das kontakt pumpa se pali odma i ako ne zaverglas gasi posle 4 5 sec...da bi napravila pritisak u sistemu)
Comment
-
-
Re: Toyota carina 2, 90god. 2.0gli, 89kw, EFI. Problem paljenja!
Puma se pali cim das kontak barem je tako od velike većine Toyota, ne znam sada koji motor nosi Carina, jer u pitanju neuništivi 4A-FE?
Moj je savet kako Yuguar kaže da odmah očistiš dizne, a dodao bih i kablove da proveriš i ako su loši da zameniš, dakle dzaba ako su svećice dobre a kablovi lošiTOYOTA club Serbia
http://www.toyotaclubserbia.com
Comment
-
Comment