Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petarp031
    CBC Član
    • 04.01.2008
    • 91
    • Uzice
    • skoda octavia rs mk1

    Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

    Zdravo ljudi,
    posedujem peugeota 206 1.4i (motorna oznaka KFW), 2000 godiste.
    Vec duze vreme (vise od godinu dana) ne mogu da resim problem.
    Zapravo od kada sam kupio automobil obrtaji su bili dosta niski, radio je na oko 500o/min sa blagim oscilacijama. Tada je majstor primetio da je plasticna klapna u**** (solex) ispucala i da su pukotine zamazane silikonom. Zamenio sam klapnu polovnom i vratio stari step motor. Radio je dosta bolje, ali se desavalo da obrtaji na neko vreme ostanu na 1200 o/min da bi se nakon 3-5 sec vratili na 75o/ min. To smo resili nakon nekog vremena tako sto smo klapnu vratili u nulti polozaj i tada je ravnomerno radio na nekih 750 o/min +-50 o/min. Nekada se desavalo (svakih nedelju dana da se jednom ugasi, ali nije bilo zabrinjavajuce). Na dijagnostikama (Bosch, Peugeot Planet, Texsa) nije prijavljivao nikakvu gresku i svi motorni parametri su radili po reperima. Posle nekog vremena, automobil je poceo da se gasi nakon stiskanja kvacila ili naglog zaustavljanja, a ponekad se desavalo da se i ugusi na 3-4 sec i prokine ili se ugasi, a zatim odmah startuje nakon okretanja kljuca. Na dijagnostikama nije bilo nikakvih gresaka, a lampica CHECH ENGINE se nije palila. Skidali smo step motor i cistili u ultra- zvucnoj kadi, ali nije pomagalo. Zatim je menjan MAP senzor (BOSCH) i to nije pomoglo, pa bobina koja takodje nije popravila situaciju. Takodje je na sistemskom releju ispod ECU-a postojao hladan lem koji je zalemljen i on nije popravio situaciju, mada od tada nema onog gusenja koje se nekada javljalo. Zatim sam u Veranu kupio novi step motor (Magneti Marelli) koji smo zamenili i koji takodje nije poprevio situaciju, i dalje se gasi na stiskanju kvacila veoma cesto. U medjuvremenu stara bobina sagem je izdala na sred puta od Primorja ka Uzicu i zamenjena je polovnom (koja je ostala od prethodne bespotrebne nabavke, ali je odlocno posluzila).
    Problem je i dalje prisutan, ali mi se cini da je sada veoma slozen. Gasenje u voznji je veoma cesto (svakodnevno), to takodje prati pucanjem iz auspuha na nizim obrtajima i cestim saranjem obrtaja (veoma brzo od 500- 750 0/min. Dijagnostike sada ne mogu da ocitaju parametre, samo prikazu greske koje se ne mogu obrisati jer prijavljuju da je motor startovan i ako nije. Greske koje se prikazuju recimo na BOSCHU su tipa: senzor 1 red 1, zahtev za klima uredjajem... mislim da ih je 5 ukupno i da je jedna od njih map senzor koji je zamenjen novim. Potpuno je pobrljavio, a mislim da su greske ostale nakon sto je stara bobina prestala da radi pa je automobil radio na 2 cilindra dok nisam dosao do prvog mesta gde sam zamenio bobinu sa polovnom.
    Vazna napomena je da je ugradjen TNG uredjaj Tomaseto kod IvanaT (prosle godine) i da je mapa uparena potpuno isto kao i benzinska. Automobil ide savrseno, vuce do 6500o/min, veoma je startan, mada kad pocne da brljavi cini se da i vuca nije ista.
    Servise radim na 7000-8000 km, filteri se redovno menjaju, svecice nove Eyquen, stelovani ventili... Automobil ne trosi ulje (Total 10-40). Flash-ovanje Ecu-a Sagem s2000 nije uspelo jer nije mogla da se ostvari komunikacija izmedju programatora i ECU-a, barem mi je tako receno.
    Imate li resenje, da li je zviznuo ECU?
    Takodje sam zaboravio da se nakon paljenja farova radna temperatura popenje na blizu 100 C, a na dijagnostici i plinskoj i benziskoj dok je ocitavala stoji oko 87c. Sve mase proverene i nije problem do njih.
    P.S udavio sam, ali krace ne moze, mogu vam pisati 3 dana o ovom problemu ali to niko ne bi procitao zbog opsirnosti.
    Hvala na paznji,
    Pozdrav!!!
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

    Nisi napisao da li se gašenje dešava samo na toplom motoru na plinu, ili i na benzinu, i kako je kad je hladan motor ?
    Da li si imao te probleme pre ugradnje gasnog uređaja ?
    Da li ste čistili benzinske dizne, i merili pritisak goriva ?
    Da li imaš klimu, i da li ti je softver u ECU iz 2000-ite, tj fabrički ?
    K'o i svi Srbi, pretpostavljam da nemaš katalizator ili si probao vožnju bez istog ako imaš ?
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

      katalizator ne moze imati nikakve veze sa opisanim problemima. (auto ima snage, radi, ali sporadicno brljavi koliko sam razumeo)

      Gasenje u voznji je veoma cesto (svakodnevno), to takodje prati pucanjem iz auspuha na nizim obrtajima i cestim saranjem obrtaja (veoma brzo od 500- 750 0/min.
      ovo lici na missfire, ali posto kazez da je bobina ok... jel si proveravao zupcenje, kompresiju itd ?
      moguce da i neki od senzora pozicije motora brlja, ali ta greska bi trebalo da se pojavi na dijagnozi
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • petarp031
        CBC Član
        • 04.01.2008
        • 91
        • Uzice
        • skoda octavia rs mk1

        #4
        Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

        Gasenje je ucestalije kada je motor zagrejan nego kad je hladan i isto se desava i na plinu i na benzinu, mada je na plinu malo osetljiviji. I pre ugradnje gasnog uredjaja problemi su bili, obrtaji niski, ponekad se gasio.
        Benzinske dizne nisu ciscenje, aditiv je sipan nekoliko puta i po dijagnostici su ok (sonda na leru pokazuje vrednosti od 0.5-0.9V, veoma brzo sara, a kada se koci motorom preko 1800o/min napon je oko 0V, prelazi u cut off i na plinu i benzinu). Pritisak goriva nije meren, mogu izmeriti mada problem se desava i na TNG-u.
        Klima uredjaj nemam, a softver u ECU ne znam da li je fabricki jer je auto uvezen iz Italije (vrlo moguce da su oni nesto tjunirali).
        Kat nije skinut, dvoumim se da li da odradim taj posao.
        Sto se tice vuce u 1,2,3,4 vuce do 6500 o/min, bez trzavica, max brzina preko 170km/h i na TNG i na benzin. Kako je ale944 naveo sporadicno brljavi i to je sve ucestalije.

        Comment

        • comi 1342
          Moderator
          • 28.09.2005
          • 1126
          • NS
          • Giulietta ,PUG 106,

          #5
          Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

          Ja sam razumeo da mu uopšte ne radi dobro na leru i nižim obrtajima, i još greška pritiska u usisnoj stalno,...
          Kat sam naveo kao poslednje, gotovo sigurno ga nema,...
          "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
          "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

            na tom motoru je sagem s2000 ecu... sa cime ste probali flashovanje ?
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • petarp031
              CBC Član
              • 04.01.2008
              • 91
              • Uzice
              • skoda octavia rs mk1

              #7
              Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

              Originally posted by ale944
              na tom motoru je sagem s2000 ecu... sa cime ste probali flashovanje ?
              Posto sam ja bio totalni laik za novije automobile, muka me je naterala da ipak nesto naucim, ali to nije na zavidnom nivou znanja. Kada je drugar (autoelekticar koji radi sve na ovom automobilu) pokusao fleshovanje ja nisam bio prisutan tako da ne znam sa cim flashovanje pokusano, rakli su mi da imaju neki programator, ako treba tacna oznaka nabavicu je, a i flash fail su imali od nekog auta koji su prethodno radilil.
              Auto je uzupcen pre 1,5 godina i od tada nije proveravano zupcenje (presao nakon toga oko 25000-30000 km). kompresija nije merena jer nismo mislili da ima potrebe, ne trosi ulje, ne dimi, lepo vuce, potrosnja goriva i TNG niska ( od 6l-9). Ventili stelovani i savrseno radi na leru, jedan od tisih koji sam cuo.
              Sinoc je ostavljen kod drugara da pokusaju ponovo flashovanje ili da jurimo drugi komp i bravu pa da probamo.
              Glavni problem je sto dijagnostika sada nece da ga cita, samo izbaci greske koje su ostale nakon sto je bobina stradala i kad je zamenjena nisam imao dijagnostiku da ih obrisem.
              P.S na automobilu nije fabricki zadnji lonac vec CSC (nesto poput supersprinta) koji je u Italiji po papirima koji su dosli od njega stavljen kad je automobil kupljen. Ima izuzetan zvuk kad se navlaci, ali kad pocne da brljavi pocinje pucanje iz istog.

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #8
                Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

                pucanje potice od sagorevanja u auspuhu,smesa se ne zapali u cilindru iz nekog razloga, nego u izduvu.

                pitaj drugara sa kojim flash tool-om je radio, galeto bi trebalo da ga radi.
                i sta je hteo da ubaci , da li ima original bin fajl bas za taj ecu ?
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • Gavra
                  CBC Senator XXL
                  • 06.03.2008
                  • 2031
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

                  Ovo mi sve lici na mrmota koji mota cokoladu.........nema komunikaciju pa ste citali greske,programator a imali ste Peugeot Planet,BSI niko nije pomenuo,kako mislis da ga upalite ako trazite bravu i ECU kad BSI i IMMO nece da vam daju.....i tako ima mnogo neslaganja da bi ti neko rekao sigurno je u tome problem.

                  Niste merili podpritisak,niste merili napon,niste merili pritisak goriva,niste merili izduvne gasove,niste proverili BSI,niste.........daj vise pravih(tacnih) podataka da bi ti pravilno pomogli,mi ocemo ali ne mozemo napamet
                  Poslednji nek ugasi svetlo

                  Comment

                  • petarp031
                    CBC Član
                    • 04.01.2008
                    • 91
                    • Uzice
                    • skoda octavia rs mk1

                    #10
                    Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

                    Originally posted by Gavra
                    Niste merili podpritisak,niste merili napon,niste merili pritisak goriva,niste merili izduvne gasove,niste proverili BSI,niste.........daj vise pravih(tacnih) podataka da bi ti pravilno pomogli,mi ocemo ali ne mozemo napamet
                    Gavro,
                    ja da se razumem u elektroniku sigurno bih nasao resenje, ovako sta ljudi odrade ja napisem i trazim strucnijeg da pomogne jer oni da su znali sigurno bi resili problem. Dosta ljudi je radilo na ovom autu, skoro svi elektricari iz Ue i niko nije uspeo da resi problem, jedino je ovaj drugar ostao uporan i dalje ceprka.

                    Veceras sam preuzeo auto i dobio nesto od informacija. Auto je vozen na flashovanje kod jednog chipera koji je hteo da odradi zahvat ali ga je pre toga prikacio na dijagnostiku (kopija Boscha) i ocitao sve greske i parametre. Obrisao je greske i uporedio parametre gde je dosao do zakljucka da ECU nije crkao,svi parametri su ok i softver u ECU je fabriski kojeg nije potrebno flashovati. Drugar je preuzeo auto, prikacio na njegov originalni Bosch koji je ocitao gresku P1327, ali nije mogao da ocita parametre rada motora i da obrise gresku. Zatim je nasao peugeota 106 sa koga smo pozajmili bobinu i sistemski relej i vratili smo prethodne svecice NGK. Auto za sada radi, juce i danas su ga vozili i ne gasi se, ne spusta obrtaje, kao da je sve ok. Javicu ovih dana sta se desava jer nisam siguran da je problem resen iz razloga sto je nakon svake dosadasnje intervencije radio par dana ok pa odjednom pobrljavi.

                    Hvala svima koji prete temu i pokusavaju da pomognu, nadam se da cu problem resiti jer u protivnom neko od vas mora preuzeti peugeota i resiti misteriju.
                    Pozdrav!!!

                    Comment

                    • Gavra
                      CBC Senator XXL
                      • 06.03.2008
                      • 2031
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

                      Kopija Bosch-a ne postoji,a original jako tesko radi francuze,ma u stvari sve tesko radi......

                      Svecice koje ste skinuli su sa otpornikom ili ne?Ako nije odgovarajuca svecica,svasta ce se desavati sa tim autom ajde napisi oznaku svecica koje ste skinuli a relej stavi nov ne pokusavajte da ga popravljate,original je oko 30e.
                      Poslednji nek ugasi svetlo

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

                        Šta pokazuje TPS kad se pusti gas i da li je auto vožen samo na benzin neko vremen?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • nnad
                          CBC Veteran
                          • 16.01.2008
                          • 171
                          • pancevo

                          #13
                          Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

                          Originally posted by Gavra
                          Kopija Bosch-a ne postoji,a original jako tesko radi francuze,ma u stvari sve tesko radi......

                          Svecice koje ste skinuli su sa otpornikom ili ne?Ako nije odgovarajuca svecica,svasta ce se desavati sa tim autom ajde napisi oznaku svecica koje ste skinuli a relej stavi nov ne pokusavajte da ga popravljate,original je oko 30e.
                          ja sam imao taj problem da svecica popuca na izolatoru i to one dve koje su na bobinama. ali je jos veca opasnost za kompjuter zbog velikog napona i struja

                          Comment

                          • petarp031
                            CBC Član
                            • 04.01.2008
                            • 91
                            • Uzice
                            • skoda octavia rs mk1

                            #14
                            Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

                            Originally posted by Gavra
                            Svecice koje ste skinuli su sa otpornikom ili ne?Ako nije odgovarajuca svecica,svasta ce se desavati sa tim autom ajde napisi oznaku svecica koje ste skinuli a relej stavi nov ne pokusavajte da ga popravljate,original je oko 30e.
                            Svecice koje su skinute su Eyquem RFC58LZK, a mislim da su vracene NGK BKR6EKC (kad sam kupovao nije bilo NGK BKR6EK pa sam uzeo ove jer je prodavac rekao da je ovo C dodatak koji samo pomaze prilikom startovanja motora da se na radio aparatu ne cuje sustanje ili sl.).
                            Originally posted by Dora
                            Šta pokazuje TPS kad se pusti gas i da li je auto vožen samo na benzin neko vremen?
                            Doro,
                            TPS ili potenciometar gasa je meren unimerom i uporedjivan sa starim i te vrednosti su bile identicne (majstor je rekao da je ok), ja sad ne znam koje su vrednosti, ali moze se ponovo izmeriti otpornost. Sto se tice voznje benzin/gas stvar je sledeca. Pre sam imao probleme da se nakon nekog vremena (obicno duze voznje u cugo od 1000 km razdesi plin pa auto nece ujutru da pali iz cuga, kad prebacim na benzin ne vuce sve dok ne predjem jedno 50-ak km dok se ne obnovi benzinska mapa, kad sam prebacivao sa benzina na plin osecalo se cimanje i zadrska, ali zadnji put je mape ispeglao IvanT, vozili smo auto i on je steleovao na dijagnostici. Rezultati su: pali odlicno, prebacivanje benzin gas i obrnuto je neprimetno, a odlicno ide na oba goriva (servis plina je radjen pre 2000-3000 km).
                            Sto se tice problema danas je vozen ceo dan na oba goriva i obrtaji ne silaze ispod 750, nema pucanja iz auspuha. Vrlo je moguce da je problem resen, ali sa njim se nikad ne zna. Ako sad bude sve ok najverovatnije ce na autu ostati delovi sa ove 106-ice (bobina i sistemski relej).
                            Cujemo se sa novim informacijama,
                            Hvala,
                            Pozdrav!!!

                            Comment

                            • petarp031
                              CBC Član
                              • 04.01.2008
                              • 91
                              • Uzice
                              • skoda octavia rs mk1

                              #15
                              Re: Peugeot 206 1.4 i - da li je crkao ECU?

                              Samo da podnesem izvestaj.
                              Auto se vec peti dan ponasa normalno, sta vise ovako nije radio od kako je kupljen. Obrtaji ne padaju ispod 750, prima gas momentalno, lepo pali, lepo vuce, ne gasi se.
                              Jos jedno zapazanje, ujutru kad ga upalim mogu momentalno da krenem, prima odmah gas, a pre se gasio i gusio na stiskanju papucice gasa sve dok ne prodje 5-10 sec.
                              Znaci od sad jedna bobina mora stajati u gepeku da se nadje kad zatreba, jer ovo dodje potrosni deo na peugeotu, kao sajla od gasa na jugu 45.
                              Hvala jos jednom svima koji su ucestvovali u temi,
                              pozdrav!!!

                              Comment

                              Working...
                              X