Zdravo ljudi,
posedujem peugeota 206 1.4i (motorna oznaka KFW), 2000 godiste.
Vec duze vreme (vise od godinu dana) ne mogu da resim problem.
Zapravo od kada sam kupio automobil obrtaji su bili dosta niski, radio je na oko 500o/min sa blagim oscilacijama. Tada je majstor primetio da je plasticna klapna u**** (solex) ispucala i da su pukotine zamazane silikonom. Zamenio sam klapnu polovnom i vratio stari step motor. Radio je dosta bolje, ali se desavalo da obrtaji na neko vreme ostanu na 1200 o/min da bi se nakon 3-5 sec vratili na 75o/ min. To smo resili nakon nekog vremena tako sto smo klapnu vratili u nulti polozaj i tada je ravnomerno radio na nekih 750 o/min +-50 o/min. Nekada se desavalo (svakih nedelju dana da se jednom ugasi, ali nije bilo zabrinjavajuce). Na dijagnostikama (Bosch, Peugeot Planet, Texsa) nije prijavljivao nikakvu gresku i svi motorni parametri su radili po reperima. Posle nekog vremena, automobil je poceo da se gasi nakon stiskanja kvacila ili naglog zaustavljanja, a ponekad se desavalo da se i ugusi na 3-4 sec i prokine ili se ugasi, a zatim odmah startuje nakon okretanja kljuca. Na dijagnostikama nije bilo nikakvih gresaka, a lampica CHECH ENGINE se nije palila. Skidali smo step motor i cistili u ultra- zvucnoj kadi, ali nije pomagalo. Zatim je menjan MAP senzor (BOSCH) i to nije pomoglo, pa bobina koja takodje nije popravila situaciju. Takodje je na sistemskom releju ispod ECU-a postojao hladan lem koji je zalemljen i on nije popravio situaciju, mada od tada nema onog gusenja koje se nekada javljalo. Zatim sam u Veranu kupio novi step motor (Magneti Marelli) koji smo zamenili i koji takodje nije poprevio situaciju, i dalje se gasi na stiskanju kvacila veoma cesto. U medjuvremenu stara bobina sagem je izdala na sred puta od Primorja ka Uzicu i zamenjena je polovnom (koja je ostala od prethodne bespotrebne nabavke, ali je odlocno posluzila).
Problem je i dalje prisutan, ali mi se cini da je sada veoma slozen. Gasenje u voznji je veoma cesto (svakodnevno), to takodje prati pucanjem iz auspuha na nizim obrtajima i cestim saranjem obrtaja (veoma brzo od 500- 750 0/min. Dijagnostike sada ne mogu da ocitaju parametre, samo prikazu greske koje se ne mogu obrisati jer prijavljuju da je motor startovan i ako nije. Greske koje se prikazuju recimo na BOSCHU su tipa: senzor 1 red 1, zahtev za klima uredjajem... mislim da ih je 5 ukupno i da je jedna od njih map senzor koji je zamenjen novim. Potpuno je pobrljavio, a mislim da su greske ostale nakon sto je stara bobina prestala da radi pa je automobil radio na 2 cilindra dok nisam dosao do prvog mesta gde sam zamenio bobinu sa polovnom.
Vazna napomena je da je ugradjen TNG uredjaj Tomaseto kod IvanaT (prosle godine) i da je mapa uparena potpuno isto kao i benzinska. Automobil ide savrseno, vuce do 6500o/min, veoma je startan, mada kad pocne da brljavi cini se da i vuca nije ista.
Servise radim na 7000-8000 km, filteri se redovno menjaju, svecice nove Eyquen, stelovani ventili... Automobil ne trosi ulje (Total 10-40). Flash-ovanje Ecu-a Sagem s2000 nije uspelo jer nije mogla da se ostvari komunikacija izmedju programatora i ECU-a, barem mi je tako receno.
Imate li resenje, da li je zviznuo ECU?
Takodje sam zaboravio da se nakon paljenja farova radna temperatura popenje na blizu 100 C, a na dijagnostici i plinskoj i benziskoj dok je ocitavala stoji oko 87c. Sve mase proverene i nije problem do njih.
P.S udavio sam, ali krace ne moze, mogu vam pisati 3 dana o ovom problemu ali to niko ne bi procitao zbog opsirnosti.
Hvala na paznji,
Pozdrav!!!
posedujem peugeota 206 1.4i (motorna oznaka KFW), 2000 godiste.
Vec duze vreme (vise od godinu dana) ne mogu da resim problem.
Zapravo od kada sam kupio automobil obrtaji su bili dosta niski, radio je na oko 500o/min sa blagim oscilacijama. Tada je majstor primetio da je plasticna klapna u**** (solex) ispucala i da su pukotine zamazane silikonom. Zamenio sam klapnu polovnom i vratio stari step motor. Radio je dosta bolje, ali se desavalo da obrtaji na neko vreme ostanu na 1200 o/min da bi se nakon 3-5 sec vratili na 75o/ min. To smo resili nakon nekog vremena tako sto smo klapnu vratili u nulti polozaj i tada je ravnomerno radio na nekih 750 o/min +-50 o/min. Nekada se desavalo (svakih nedelju dana da se jednom ugasi, ali nije bilo zabrinjavajuce). Na dijagnostikama (Bosch, Peugeot Planet, Texsa) nije prijavljivao nikakvu gresku i svi motorni parametri su radili po reperima. Posle nekog vremena, automobil je poceo da se gasi nakon stiskanja kvacila ili naglog zaustavljanja, a ponekad se desavalo da se i ugusi na 3-4 sec i prokine ili se ugasi, a zatim odmah startuje nakon okretanja kljuca. Na dijagnostikama nije bilo nikakvih gresaka, a lampica CHECH ENGINE se nije palila. Skidali smo step motor i cistili u ultra- zvucnoj kadi, ali nije pomagalo. Zatim je menjan MAP senzor (BOSCH) i to nije pomoglo, pa bobina koja takodje nije popravila situaciju. Takodje je na sistemskom releju ispod ECU-a postojao hladan lem koji je zalemljen i on nije popravio situaciju, mada od tada nema onog gusenja koje se nekada javljalo. Zatim sam u Veranu kupio novi step motor (Magneti Marelli) koji smo zamenili i koji takodje nije poprevio situaciju, i dalje se gasi na stiskanju kvacila veoma cesto. U medjuvremenu stara bobina sagem je izdala na sred puta od Primorja ka Uzicu i zamenjena je polovnom (koja je ostala od prethodne bespotrebne nabavke, ali je odlocno posluzila).
Problem je i dalje prisutan, ali mi se cini da je sada veoma slozen. Gasenje u voznji je veoma cesto (svakodnevno), to takodje prati pucanjem iz auspuha na nizim obrtajima i cestim saranjem obrtaja (veoma brzo od 500- 750 0/min. Dijagnostike sada ne mogu da ocitaju parametre, samo prikazu greske koje se ne mogu obrisati jer prijavljuju da je motor startovan i ako nije. Greske koje se prikazuju recimo na BOSCHU su tipa: senzor 1 red 1, zahtev za klima uredjajem... mislim da ih je 5 ukupno i da je jedna od njih map senzor koji je zamenjen novim. Potpuno je pobrljavio, a mislim da su greske ostale nakon sto je stara bobina prestala da radi pa je automobil radio na 2 cilindra dok nisam dosao do prvog mesta gde sam zamenio bobinu sa polovnom.
Vazna napomena je da je ugradjen TNG uredjaj Tomaseto kod IvanaT (prosle godine) i da je mapa uparena potpuno isto kao i benzinska. Automobil ide savrseno, vuce do 6500o/min, veoma je startan, mada kad pocne da brljavi cini se da i vuca nije ista.
Servise radim na 7000-8000 km, filteri se redovno menjaju, svecice nove Eyquen, stelovani ventili... Automobil ne trosi ulje (Total 10-40). Flash-ovanje Ecu-a Sagem s2000 nije uspelo jer nije mogla da se ostvari komunikacija izmedju programatora i ECU-a, barem mi je tako receno.
Imate li resenje, da li je zviznuo ECU?
Takodje sam zaboravio da se nakon paljenja farova radna temperatura popenje na blizu 100 C, a na dijagnostici i plinskoj i benziskoj dok je ocitavala stoji oko 87c. Sve mase proverene i nije problem do njih.
P.S udavio sam, ali krace ne moze, mogu vam pisati 3 dana o ovom problemu ali to niko ne bi procitao zbog opsirnosti.
Hvala na paznji,
Pozdrav!!!
Comment