Re: Slabo grejanje
Kakvu li ce tek havariju da napravi "dobar nepismeni majstor"
salu na stranu
dobro pogledaj sliku

mozda sam nesto izostavio na slici,to ce ispraviti neko ko bolje poznaje sistem na tvom fordu,ali slika je ono sto sam ja video na tvom autu
dakle sistem se sastoji od kucista sa grejacima(3 kom) koji inace sluze da dodatno zagrevaju vodu dok je motor jos hladan kako bi se kabina brze ugrejala
elektro ventil verovatno ima zadatak da zatvori protok vode kroz radijator kabine onog trenutka kada podesis na "hladno" jer tada i nema potrebe za cirkulacijom kroz radijator a u cilju da se ne rasipa bespotrebno toplota tvog masivnog dizelasa
Uzgred u tvoj motor staje celih 9.3L antifriza
-kontatovali smo da su sva tri grejaca ispravna
-ostalo je da proveris na hladnom motoru nakon paljenja da li ti grejaci dobijaju napon.Jesi li to proverio?
-ako na ovom minusu i na hladnom motoru nemas napona na tim grejacima(razlog moze biti obican osigurac,mozda relej a moguce i neki senzor temperature na motoru) onda skini postojece zice sa njih,izoliraj za svaki slucaj i na grejace dovedi napon direktno sa akumulatora(normalno njih ukljucujes tek kad upalis motor) i onda vidi ima li poboljsanja u grejanju kabine.
-elektro ventil je propustan,mozda ne 100% ali on dozvoljava protok.Video si sam da cu creva posle njega topla.Znaci protoka ima.
-ostalo ti je da se jos malo pomucis,skines creva pre i posle elektroventila,das kontakt i podesis grejanje na toplo pa vidis dal je ventil otvoren,onda podesis na hladno pa vidis zatvara li
-kad su vec creva skinuta ako neces dalje da se mucis vadjenjem radijatora onda bar produvaj taj radijator,spoji ga na bastensko crevo i pusti vodu.Proteraj talog iz njega ako ga ima.
-sve vratis kako je bilo,dotegnes spojeve,dolijes antifriz.
Originally posted by trispeed

salu na stranu
dobro pogledaj sliku

mozda sam nesto izostavio na slici,to ce ispraviti neko ko bolje poznaje sistem na tvom fordu,ali slika je ono sto sam ja video na tvom autu
dakle sistem se sastoji od kucista sa grejacima(3 kom) koji inace sluze da dodatno zagrevaju vodu dok je motor jos hladan kako bi se kabina brze ugrejala
elektro ventil verovatno ima zadatak da zatvori protok vode kroz radijator kabine onog trenutka kada podesis na "hladno" jer tada i nema potrebe za cirkulacijom kroz radijator a u cilju da se ne rasipa bespotrebno toplota tvog masivnog dizelasa
Uzgred u tvoj motor staje celih 9.3L antifriza
-kontatovali smo da su sva tri grejaca ispravna
-ostalo je da proveris na hladnom motoru nakon paljenja da li ti grejaci dobijaju napon.Jesi li to proverio?
-ako na ovom minusu i na hladnom motoru nemas napona na tim grejacima(razlog moze biti obican osigurac,mozda relej a moguce i neki senzor temperature na motoru) onda skini postojece zice sa njih,izoliraj za svaki slucaj i na grejace dovedi napon direktno sa akumulatora(normalno njih ukljucujes tek kad upalis motor) i onda vidi ima li poboljsanja u grejanju kabine.
-elektro ventil je propustan,mozda ne 100% ali on dozvoljava protok.Video si sam da cu creva posle njega topla.Znaci protoka ima.
-ostalo ti je da se jos malo pomucis,skines creva pre i posle elektroventila,das kontakt i podesis grejanje na toplo pa vidis dal je ventil otvoren,onda podesis na hladno pa vidis zatvara li
-kad su vec creva skinuta ako neces dalje da se mucis vadjenjem radijatora onda bar produvaj taj radijator,spoji ga na bastensko crevo i pusti vodu.Proteraj talog iz njega ako ga ima.
-sve vratis kako je bilo,dotegnes spojeve,dolijes antifriz.
Comment